Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?

Vierailija
01.05.2020 |

Siinäpä kysymys 👆

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

en voisi jos nainen ei ota suihin niin suhde ei voi toimia pitkään

Pyytly suihinototosta loppui, kun sanoin, että jos saan sen kuran sylkäistä hänen suuhun nieltäväksi.. 🤭😁

Vierailija
162/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vaniljaa pukkaa ja mies menee muualle hakemaan parempaa.

Vaniljassa ei ole yhtään mitään vikaa. Jos pervoiluja haluaa niin kannattaa sitten etsiä sellainen räväkämpi kumppani, varmaan jostain pervojen kokoontumisista löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaatii suuseksiä, niin naiset vaatikaa ensin kunnon anusnuolentaa ja pierujenhaistelua siinä samalla. Jos ei käy, niin ei sitten.

Vierailija
164/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos mies vaatii suuseksiä, niin naiset vaatikaa ensin kunnon anusnuolentaa ja pierujenhaistelua siinä samalla. Jos ei käy, niin ei sitten.

Miten nämä on verrattavissa toisiinsa?! 

Jos mies antaa suuseksiä naiselle, niin eikö asia toisinpäin ole ihan yhtä ok?  Ja naisena tämän mielipiteen sanon.

Vierailija
165/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vaniljaa pukkaa ja mies menee muualle hakemaan parempaa.

Vaniljassa ei ole yhtään mitään vikaa. Jos pervoiluja haluaa niin kannattaa sitten etsiä sellainen räväkämpi kumppani, varmaan jostain pervojen kokoontumisista löytyy.

Mutta, jos ei ota suihin niin silloin on jo jotain vikaa. Suihinottaminen ei täytä pervoilun kriteerejä kenelläkään muulla kun vaniljaväellä. Hyi sentää, munako suuhun YÖK!

Vierailija
166/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille näyttää tärkein kriteeri naisessa  olevan suihinotto. Ihan sama millainen se nainen muuten, kuhan ottaa suihin:D Jos ei ota, ei jatkoon, vaikka muuten olisi kuinka hyvä  sopiva  hänelle:DD

Vierailija
167/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

en voisi jos nainen ei ota suihin niin suhde ei voi toimia pitkään

Pyytly suihinototosta loppui, kun sanoin, että jos saan sen kuran sylkäistä hänen suuhun nieltäväksi.. 🤭😁

No kukas ne suihinotot teillä hoitaa?

Vierailija
168/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipokaa toisianne . .  mieluummin olen sinkku `!

Vierailija
169/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehille näyttää tärkein kriteeri naisessa  olevan suihinotto. Ihan sama millainen se nainen muuten, kuhan ottaa suihin:D Jos ei ota, ei jatkoon, vaikka muuten olisi kuinka hyvä  sopiva  hänelle:DD

Onko tää mode, kun ei voinut peukuttaa ollenkaan?

Vierailija
170/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt vasta tuli näyttöön

Vierailija
171/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin rankannut muutaman yön jälkeen vaihtopenkille ne joilla ei spontaanisti muna viihdy suussa

Vierailija
172/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt huomaan kuinka ihania miehiä kohdalleni on sattunutkaan. Kukaan ei ole painostanut suuseksiin, kun olen kertonut, etten sellaisesta välttämättä niin kauheasti pidä. Ei ole heille mikään ongelma ollut. 

Vierailija
173/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Nyt huomaan kuinka ihania miehiä kohdalleni on sattunutkaan. Kukaan ei ole painostanut suuseksiin, kun olen kertonut, etten sellaisesta välttämättä niin kauheasti pidä. Ei ole heille mikään ongelma ollut. 

Ja itse huudat pillun nuolemista kuitenkin.

Vierailija
174/189 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En kyllä ymmärrä miksi jotkut miehet ei nuole naisiaan, sehän on parasta hommaa sekä ihanaa nähdä oman rakkaansa nauttivan 🥰

Niinpä. Mun ei nuole enkä oo saanut siltä yhtään orgasmia. Tämä suhde ei tule kestämään kauaa enää. Valitettavaa.

Vierailija
175/189 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen itsekin rankannut muutaman yön jälkeen vaihtopenkille ne joilla ei spontaanisti muna viihdy suussa

En ikinä ottaisi ”muutaman yön jälkeen” kenenkään munaa suuhun, vaikka muuten hommasta tykkäänkin. Kyllä miehen pitää ensin osoittaa olevansa homman arvoinen, ennenkuin alkaa ottaa riskiä hpv-viruksista ja kurkkusyövistä. Eli ei todellakaan herkku, mitä harrastetaan joka Penan kanssa. 

N34

Vierailija
176/189 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa ollut naimisissa reilut 20v. Alussa otti, yhtäkkiä ei millään. Ilman on oltu siitä lähtien, siis suikkaria. Ite tekisin miltei mitä vaan mut toista ei kiinnosta mikään uusi. Ehkä kerran kuussa hyppää päälle ja ihmettelee kun tuun melki heti. Joskus jopa harvemmin. Runkatakkaan en viitti kun se on tylsää.

Vierailija
177/189 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo haittaa, en minäkään nuole naista.

Vierailija
178/189 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En kyllä ymmärrä miksi jotkut miehet ei nuole naisiaan, sehän on parasta hommaa sekä ihanaa nähdä oman rakkaansa nauttivan 🥰

Niinpä. Mun ei nuole enkä oo saanut siltä yhtään orgasmia. Tämä suhde ei tule kestämään kauaa enää. Valitettavaa.

Ikävä juttu, oispa mukava auttaa sinua  kun miehes ei itse tajua 😇

Vierailija
179/189 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ikävä juttu, oispa mukava auttaa sinua  kun miehes ei itse tajua 😇

Oletpa kiltti, mutta en mä petä. Ehkä eron jälkeen sitten.

Vierailija
180/189 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hyi, kuka tuollaisen munan suuhunsa haluaa, joka naisen suussa pyörinyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi