Mies, voisitko seurustella naisen kanssa joka ei ota suihin?
Kommentit (189)
Vierailija wrote:
Vaniljaa pukkaa ja mies menee muualle hakemaan parempaa.
Vaniljassa ei ole yhtään mitään vikaa. Jos pervoiluja haluaa niin kannattaa sitten etsiä sellainen räväkämpi kumppani, varmaan jostain pervojen kokoontumisista löytyy.
Jos mies vaatii suuseksiä, niin naiset vaatikaa ensin kunnon anusnuolentaa ja pierujenhaistelua siinä samalla. Jos ei käy, niin ei sitten.
Vierailija wrote:
Jos mies vaatii suuseksiä, niin naiset vaatikaa ensin kunnon anusnuolentaa ja pierujenhaistelua siinä samalla. Jos ei käy, niin ei sitten.
Miten nämä on verrattavissa toisiinsa?!
Jos mies antaa suuseksiä naiselle, niin eikö asia toisinpäin ole ihan yhtä ok? Ja naisena tämän mielipiteen sanon.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vaniljaa pukkaa ja mies menee muualle hakemaan parempaa.
Vaniljassa ei ole yhtään mitään vikaa. Jos pervoiluja haluaa niin kannattaa sitten etsiä sellainen räväkämpi kumppani, varmaan jostain pervojen kokoontumisista löytyy.
Mutta, jos ei ota suihin niin silloin on jo jotain vikaa. Suihinottaminen ei täytä pervoilun kriteerejä kenelläkään muulla kun vaniljaväellä. Hyi sentää, munako suuhun YÖK!
Miehille näyttää tärkein kriteeri naisessa olevan suihinotto. Ihan sama millainen se nainen muuten, kuhan ottaa suihin:D Jos ei ota, ei jatkoon, vaikka muuten olisi kuinka hyvä sopiva hänelle:DD
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
en voisi jos nainen ei ota suihin niin suhde ei voi toimia pitkään
Pyytly suihinototosta loppui, kun sanoin, että jos saan sen kuran sylkäistä hänen suuhun nieltäväksi.. 🤭😁
No kukas ne suihinotot teillä hoitaa?
lipokaa toisianne . . mieluummin olen sinkku `!
Vierailija wrote:
Miehille näyttää tärkein kriteeri naisessa olevan suihinotto. Ihan sama millainen se nainen muuten, kuhan ottaa suihin:D Jos ei ota, ei jatkoon, vaikka muuten olisi kuinka hyvä sopiva hänelle:DD
Onko tää mode, kun ei voinut peukuttaa ollenkaan?
Olen itsekin rankannut muutaman yön jälkeen vaihtopenkille ne joilla ei spontaanisti muna viihdy suussa
Nyt huomaan kuinka ihania miehiä kohdalleni on sattunutkaan. Kukaan ei ole painostanut suuseksiin, kun olen kertonut, etten sellaisesta välttämättä niin kauheasti pidä. Ei ole heille mikään ongelma ollut.
Vierailija wrote:
Nyt huomaan kuinka ihania miehiä kohdalleni on sattunutkaan. Kukaan ei ole painostanut suuseksiin, kun olen kertonut, etten sellaisesta välttämättä niin kauheasti pidä. Ei ole heille mikään ongelma ollut.
Ja itse huudat pillun nuolemista kuitenkin.
Vierailija wrote:
En kyllä ymmärrä miksi jotkut miehet ei nuole naisiaan, sehän on parasta hommaa sekä ihanaa nähdä oman rakkaansa nauttivan 🥰
Niinpä. Mun ei nuole enkä oo saanut siltä yhtään orgasmia. Tämä suhde ei tule kestämään kauaa enää. Valitettavaa.
Vierailija wrote:
Olen itsekin rankannut muutaman yön jälkeen vaihtopenkille ne joilla ei spontaanisti muna viihdy suussa
En ikinä ottaisi ”muutaman yön jälkeen” kenenkään munaa suuhun, vaikka muuten hommasta tykkäänkin. Kyllä miehen pitää ensin osoittaa olevansa homman arvoinen, ennenkuin alkaa ottaa riskiä hpv-viruksista ja kurkkusyövistä. Eli ei todellakaan herkku, mitä harrastetaan joka Penan kanssa.
N34
Naisen kanssa ollut naimisissa reilut 20v. Alussa otti, yhtäkkiä ei millään. Ilman on oltu siitä lähtien, siis suikkaria. Ite tekisin miltei mitä vaan mut toista ei kiinnosta mikään uusi. Ehkä kerran kuussa hyppää päälle ja ihmettelee kun tuun melki heti. Joskus jopa harvemmin. Runkatakkaan en viitti kun se on tylsää.
Eipä tuo haittaa, en minäkään nuole naista.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
En kyllä ymmärrä miksi jotkut miehet ei nuole naisiaan, sehän on parasta hommaa sekä ihanaa nähdä oman rakkaansa nauttivan 🥰
Niinpä. Mun ei nuole enkä oo saanut siltä yhtään orgasmia. Tämä suhde ei tule kestämään kauaa enää. Valitettavaa.
Ikävä juttu, oispa mukava auttaa sinua kun miehes ei itse tajua 😇
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ikävä juttu, oispa mukava auttaa sinua kun miehes ei itse tajua 😇
Oletpa kiltti, mutta en mä petä. Ehkä eron jälkeen sitten.
Vierailija wrote:
Hyi, kuka tuollaisen munan suuhunsa haluaa, joka naisen suussa pyörinyt.
Pyytly suihinototosta loppui, kun sanoin, että jos saan sen kuran sylkäistä hänen suuhun nieltäväksi.. 🤭😁