Sisarentyttö tekee taas sen, lupasi tulla, ei kuulu mitään
Ei kuulu mitään vaikka lupasi tulla.
Tekee näin melkein aina!
Kommentit (22)
Minkä ikäisiä olette? Onko sinulla muuta seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on nuori aikuinen ja minä tätinsä.
Sopikaa jatkossa selvä aika esim kello 18.00. Toisen odottelu on tympeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on surkeaa. Tietysti tällaisina aikoina vierailuja olisi syytä välttää, mutta jos on sovittu niin... Eikä ilmeisesti nyt ole koronasta kyse, kun toistuva kuvio. Jos sitä ei olisi niin suosittelisin kutsumaan muita ja päivittämään someen kuinka mahtavat pirskeet oli. Nyt vain otat itse ilon irti.
Vierailija kirjoitti:
Sopikaa jatkossa selvä aika esim kello 18.00. Toisen odottelu on tympeää.
En tiedä auttaako sekään. Siirtyi jo kahdella päivällä.
Arvasin jo aamulla tän.
Parempi kun lähden täältä muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo on surkeaa. Tietysti tällaisina aikoina vierailuja olisi syytä välttää, mutta jos on sovittu niin... Eikä ilmeisesti nyt ole koronasta kyse, kun toistuva kuvio. Jos sitä ei olisi niin suosittelisin kutsumaan muita ja päivittämään someen kuinka mahtavat pirskeet oli. Nyt vain otat itse ilon irti.
Ei täällä ole muita ketä tavata tänään.
Kuulostaa surulliselta suhteelta. Tyttö ei oikeasti halua tulla käymään, mutta tulee joskus, koska ei kehtaa olla tulematta. Yleensä sitten feidaa ja jättää tulematta.
Älä enää kutsu häntä ja hanki oma elämä. Älä myöskään tarjoa hänelle mitään, jos hän tulee nyt myöhemmin kuin on sovittu. Ja joku tulen "huomenna" ei ole mikään aikuisten ihmisten sopimus tapaamisesta, vaan tarkoittaa ettei halua tulla käymään eikä varmaankaan tule. Tyttö kuulostaa keskenkasvuiselta.
Se siis itse puhui että voi tulla. Inhottava olo, ja kun tää ei oo eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Se siis itse puhui että voi tulla. Inhottava olo, ja kun tää ei oo eka kerta.
Älä enää usko, mitä hän sanoo. Tee jotain aivan muuta, elä kuten häntä ei olisikaan. Lähde kävelylle. Sanoit itse, että on aikaisemminkin valehdellut. Sellaisiin ei pidä luottaa yhtään kertaa.
Et sit osaa laittaa viestiä ja kysyä, mihinkä aikaan on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Voin tietysti mutta epäilen ettei kuitenkaan tule ja huono olo lisääntyy.
Ehkä tulee taas jokin este.
Vierailija kirjoitti:
V4ierailija kirjoitti:
Voin tietysti mutta epäilen ettei kuitenkaan tule ja huono olo lisääntyy.
Ehkä tulee taas jokin este.
No haloo. Jos onkin tulossa illalla, kun ette ole aikaa hölmöinä sopineet. Nyt lähtisit jonnekin ja kohta tyttö olisi oven takana. Pöljä - soita tai kysy viestillä. Jos ei tule niin sitten ei tule.
Oon jo pian tottunut tähän. Joka kerta kyllä raivostuttavaa.
Talvella lupasi ehdottomasti tulla.
Ei edes viestiä laittanut.
Nuoret ottavat joskus sukulaiset itsestäänselvyytenä. Lupaavat käydä vierailulla, mutta unohtavat, kun tulee jotain mielenkiintoisempaa. Ajattelevat että kyllä sen tädin luokse voi mennä joskus myöhemmin, sukulaistytölle ovi on aina auki. Ikäväähän tuollainen on, kun joutuu turhaan odottamaan, mutta varmaan aika yleistä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Nuoret ottavat joskus sukulaiset itsestäänselvyytenä. Lupaavat käydä vierailulla, mutta unohtavat, kun tulee jotain mielenkiintoisempaa. Ajattelevat että kyllä sen tädin luokse voi mennä joskus myöhemmin, sukulaistytölle ovi on aina auki. Ikäväähän tuollainen on, kun joutuu turhaan odottamaan, mutta varmaan aika yleistä.
Siinä on vaan se että olen vain käymässä täällä päin.
Jotkut ihmiset ovat tuollaisia. Peruvat ilmoittamatta ja pilaavat sillä toisen päivän. Estävät tekemästä muita suunnitelmia tai pistävät jopa matkustamaan toiseen kaupunkiin turhaan. Helsingissä tuo on todella yleistä. Nykyään ihmiset ovat niin itsekkäitä :(
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat tuollaisia. Peruvat ilmoittamatta ja pilaavat sillä toisen päivän. Estävät tekemästä muita suunnitelmia tai pistävät jopa matkustamaan toiseen kaupunkiin turhaan. Helsingissä tuo on todella yleistä. Nykyään ihmiset ovat niin itsekkäitä :(
Joo, ei yhtään ajatella miltä toisesta tuntuu. Talvella leivoin sitä varten, en muista tuliko joku toinen sukulainen sitten myöhemmin.
Oon miettinyt josko en enää poikkea sen työpaikkaan( julkinen paikka).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei yhtään ajatella miltä toisesta tuntuu. Talvella leivoin sitä varten, en muista tuliko joku toinen sukulainen sitten myöhemmin.
Oon miettinyt josko en enää poikkea sen työpaikkaan( julkinen paikka).
Oletko ap? Olet täysin "tossun alla" tässä ihmissuhteessa. Tietenkään et enää mene moikkaamaan häntä työpaikalleen. Älä enää pidä yhteyttä. Ihmetelköön sitä sitten. Jos ei hän sitten ota sinuun yhteyttä, näet minkä arvoinen hän on. Ja miten tärkeä hänelle olet.
Olet kirjoittanut tähän ketjuun yhä uudelleen, vaikka sinulle on sanottu, miten asia on. Usko jo!
Ja kohta ilta käsillä.