Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku lahjoitti FB:ssä vähävaraiselle pussin munkkeja, voi jessus tota kehujen määrää "Kyllä nyt tulee vappu köyhäänkin perheeseen" jne

Vierailija
01.05.2020 |

Siis itse ostin pussin munkkeja 10 kpl 3,95. Ja jos itse tekee, tulisi vieläkin halvemmaksi. Jos tohon vähävarainen nyt kuolee niin on pienestä kiinni. Ja mikä vappu edes? Munkit tuo vapun, wtf?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa nationalismi loppuisi ja oltaisiin kaikki vain yksilöitä. Kenenkään ahkeran ei pitäisi, eikä saisi, elättää laiskoja paskoja.

Vierailija
82/86 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden munkin hinta paistopisteestä on kaupasta riippuen 0,50-1 euro.

Se on hinta, jonka köyhä pystyy maksamaan. Ei tarvitse ostaa mitään ylimääräistä, jos ei muuten leivo. Eri asia jos on iso perhe, jossa kaikki syövät pari munkkia, silloin tietysti kannattaa tehdä itse.

Mutta tokihan kaikki köyhän ihmisen valinnat ovat automaattisesti vääriä, koska köyhyys johtuu vääristä valinnoista eikä siitä että joillakin on oikeasti erittäin pienet tulot/tuet/eläkkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa oli tarkoitus arvostella rikkaita, jotka brassailevat lahjoituksillaan.

Aika nopeasti lähti mopo keulimaan ja alettiin syyllistää köyhiä siitä, että eivät leivo munkkejaan itse.

Voiko missään ketjussa täällä arvostella VAIN hyvätuloisia? Vai onko täällä niin paljon rikkaita, jotka spämmäävät kaikki ketjut täyteen köyhien syyllistämistä, että tällainen keskustelu ei vaan onnistu?

Kateuskorttia odotellessa.

Vierailija
84/86 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, että hyväntekeväisyydestä tulee itselle hyvä mieli.

Ehkä jopa salassa pieni itsensä ihaileminen, JOS antaa paljon.

Mutta noin pieni lahja ei kyllä ansaitse mitään kommenttivyöryä.

Oikeasti anteliaat ihmiset antavat paljon ja kaikille, eivätkä pidä meteliä itsestään.

Some on jotenkin pahentanut narsismia, kaikesta pitää tehdä ihailtava postaus. Kävinpä salilla ja olen näin kovassa kunnossa, neuloin kymmenet villasukat parissa päivässä, hiihdin 50 kilometriä, mitäs siihen sanotte?

Vierailija
85/86 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pussit on paljon hienompi lahja.

Vierailija
86/86 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia, että hyväntekeväisyydestä tulee itselle hyvä mieli.

Ehkä jopa salassa pieni itsensä ihaileminen, JOS antaa paljon.

Mutta noin pieni lahja ei kyllä ansaitse mitään kommenttivyöryä.

Oikeasti anteliaat ihmiset antavat paljon ja kaikille, eivätkä pidä meteliä itsestään.

Some on jotenkin pahentanut narsismia, kaikesta pitää tehdä ihailtava postaus. Kävinpä salilla ja olen näin kovassa kunnossa, neuloin kymmenet villasukat parissa päivässä, hiihdin 50 kilometriä, mitäs siihen sanotte?

Mä teen hyväntekeväisyysmyyjäisiin vuodessa vaikka mitä. Normaalisti myös vappuna yhden litran taikinan, n. 50 munkkia, sekä muutaman pullon simaa, mutta tänä vuonna myyjäisiä ei luonnollisesti pidetty. En koskaan postaa niistäyhtään mitään someen, vaikka itselle leivotuista voin joskus jotain laittaa. Siitäkin lähinnä silloin, jos on joku oma tai muunneltu onnistunut resepti, jonka haluan jakaa muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan