En ole elämäni aikana juuri koskaan jutellut kenenkään naisen kanssa
Vapaa-ajalla ja siviilielämässä siis. Teininä tytöt hyljeksivät, sama jatkui aikuisena ja nyt 35-vuotiaana kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen vapaa-ajalla ja siviilielämässä 0. Aikani vietän pääosin tietokoneen äärellä. Joko töiden merkeissä tai omissa proggiksissa. Koulutus on kylläkin. Olen koulutukseltani konetekniikan diplomi-insinööri. Työelämässä ryhmätyöt sujuu ja työasiat hoidetaan asiallisesti. Koulussa oli ryhmätöissä vaikeaa, kun ryhmätyöt tehtiin niitten parhaitten kavereitten kanssa. Onneksi suurimmalla osalla kursseilla opettajat tekivät ryhmäjaon.
M35
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole yhtään naispuolista sukulaista elossa? Äiti, sisko, serkku tai muuta vastaavaa?
Siskon kanssa sanottiin jouluna heipat nopeasti. Emme ole tekemisissä muuten. Meillä sisaruksilla siskolle on annettu se ulkonäkö ja veljeksille matemaattinen älykkyys. Siksi olemmekin aivan eri planeetoilta.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Puhun samalla tavalla niin miesten kuin naistenkin kanssa. Viimeksi olin koulutuksessa jossa oli vain miehiä. Ei niiden kaikkien kanssa juttu luistanut mutta kahden kanssa olin samalla aaltopituudella. En osaa tässä iässä enää ajatella keskustelukumppanin sukupuolta.
N43
Koska ne miehet eivät näe sinua enää potentiaalisena lastentekokumppanina tai sen harjottelukumppanina.
Kertoisitko vielä määritelmäsi naiselle? Luulen, että pidät naisina vain niitä kauneimpia 10%. Loput ovat sukupuolettomia möhkäleitä, joita et edes huomaa.
En ymmärrä. Puhun samalla tavalla niin miesten kuin naistenkin kanssa. Viimeksi olin koulutuksessa jossa oli vain miehiä. Ei niiden kaikkien kanssa juttu luistanut mutta kahden kanssa olin samalla aaltopituudella. En osaa tässä iässä enää ajatella keskustelukumppanin sukupuolta.
N43