Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 day fiance, before the 90 days, season 4, youtube. Oletteko katsoneet?

Vierailija
01.05.2020 |

Darcey siellä heiluu turvonneena Tomin kanssa taas.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin jostain, että Ed on ällöttävä, mutta ensimmäisten jaksojen perusteella vaikuttaa minusta ihan sympaattiselta tyypiltä. Pyydän, että ette spoilaa enempää, mutta sen verran kysyn, onko hänen käytöksessään tulossa jotain inhottavaa? Vai tarkoitetaanko vain ulkomuotoa? 

Ulkomuotoa.

No ei todellakaan tarkoiteta pelkkää ulkomuotoa.

"Sheivaa sun jalat"

"Tässä sulle hammasharja, sun henki haisee"

"Vietimme 3 päivää yhdessä, nyt tulin tänne tutustumaan sun perheeseen"

Yhden yön jälkeen... "Tämä oli elämäni kamalin yö. Mennään Rose hotelliin, niin voidaan viettää kahdenkeskistä aikaa"

"Ai sinun unelma on kaksi vauvaa? No minäpä haluan vasektomian"

Okei, enpäs luekaan enempää. Minä olen vasta nähnyt siihen asti, kun on pakkaamassa ja lähdössä Rosen luo ja puhuu hänen kanssaan puhelimessa. En ole nähnyt mitään hammasharjajuttuja. 

Vierailija
22/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin jostain, että Ed on ällöttävä, mutta ensimmäisten jaksojen perusteella vaikuttaa minusta ihan sympaattiselta tyypiltä. Pyydän, että ette spoilaa enempää, mutta sen verran kysyn, onko hänen käytöksessään tulossa jotain inhottavaa? Vai tarkoitetaanko vain ulkomuotoa? 

Ulkomuotoa.

Okei. Itse pikemminkin liikutuin Edin kohdalla, kun mielestäni ansaitsisi olla onnellinen. Puhui kauniisti tyttärestään ja sanoi oppineensa edellisestä suhteestaan. Mutta onko tosiaan ihmisille noin tärkeää se ulkomuoto. Juu, näen toki eron tähän morsiameensa, mutta en ymmärrä silti tätä haukkumista. Eihän Ceasariakaan haukuttu ulkonäön takia, vaikka kaikki näkivät, että Maria ei tosiaankaan hänen komeutensa takia hänen kanssaan "seurustellut". 

Siis etkö ole nähnyt mitä laukoo Roselle?

Tai miten isoa asiaa salaili?

En tiedä, mitä on salaillut. Olen nähnyt vain ensimmäisen jakson ja osan seuraavasta. En muista siinä kyllä, että olisi laukonut mitään loukkaavaa tai että olisi kertonut salaavansa jotain. Jotain kuningas-kuningatar-läppää siinä oli ja kysyi, miksi Rose halusi olla juuri hänen kanssaan. Menikö minulta jotain ohi? 

Myöhemmissä jaksoissa selviää. Jaksossa 11 kertoo totuuden vasta Roselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoa.

Okei. Itse pikemminkin liikutuin Edin kohdalla, kun mielestäni ansaitsisi olla onnellinen. Puhui kauniisti tyttärestään ja sanoi oppineensa edellisestä suhteestaan. Mutta onko tosiaan ihmisille noin tärkeää se ulkomuoto. Juu, näen toki eron tähän morsiameensa, mutta en ymmärrä silti tätä haukkumista. Eihän Ceasariakaan haukuttu ulkonäön takia, vaikka kaikki näkivät, että Maria ei tosiaankaan hänen komeutensa takia hänen kanssaan "seurustellut". 

En tiedä, mitä on salaillut. Olen nähnyt vain ensimmäisen jakson ja osan seuraavasta. En muista siinä kyllä, että olisi laukonut mitään loukkaavaa tai että olisi kertonut salaavansa jotain. Jotain kuningas-kuningatar-läppää siinä oli ja kysyi, miksi Rose halusi olla juuri hänen kanssaan. Menikö minulta jotain ohi? 

Okei, pitääpäs varautua. Olen aiemmin nähnyt jotain jenkkimeemejä ja ihmettelin, mikä tässä miehessä nyt on niin kamalaa, mutta näköjään ensivaikutelma pettää pahasti. Noh, olisihan se pitänyt tietää.. :D

Vierailija
24/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoa.

Okei, pitääpäs varautua. Olen aiemmin nähnyt jotain jenkkimeemejä ja ihmettelin, mikä tässä miehessä nyt on niin kamalaa, mutta näköjään ensivaikutelma pettää pahasti. Noh, olisihan se pitänyt tietää.. :D

Sehän on kuvottavan näköinen.

Vierailija
25/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se Ed nyt oikeasti niin kamala. Toki on erikoinen tyyppi ja niljakas, mutta loppujen lopuksi kuitenkin aika harmiton tyyppi, ja tuo sen lyttääminen on mennyt YouTuben videoissa ja kommenteissa överiksi.

Jos Ed olisi pitkä ja komea, niin suhtauduttaisiinkohan siihen samalla tavalla? En usko, vaan Ed on erikoisena persoonana ja erikoisen näköisenä helppo kohde kaikkien joukolla kiusattavaksi.

Vierailija
26/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran löytyy netistä niin laittakaa nyt sitten linkki mistä katsoa, jooko!

Vierailija
27/65 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se näkyy otsikossa. Jösses.

Vierailija
28/65 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla haulla tulee vain trailereita ja muuta kuin itse episodeja.... Jösses!

Vierailija
29/65 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin että se komein mies jolla oli lapsikin kuollut onkin oikeasti ihan psyko äijä ja saanut kenkää tosta sarjasta 😩 4 avioliittoa, lapsia iso liuta ja rikoksia, huumeitakidnappaus jne... Tässä huomaa miten nää osaa vedättää. Mä pidin tuosta miehestä ainakin kaikin puolin.

Vierailija
30/65 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin että se komein mies jolla oli lapsikin kuollut onkin oikeasti ihan psyko äijä ja saanut kenkää tosta sarjasta 😩 4 avioliittoa, lapsia iso liuta ja rikoksia, huumeitakidnappaus jne... Tässä huomaa miten nää osaa vedättää. Mä pidin tuosta miehestä ainakin kaikin puolin.

Jep ja kuulemma pahoinpidellyt exänsä.

Vierailija
31/65 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla haulla tulee vain trailereita ja muuta kuin itse episodeja.... Jösses!

Käytä järkeäsi. Kirjoitat sinne episode 1, episode 2 ja niin edelleen. Miten voi olla noin avuton?

tuliko nyt hyvä fiilis kun pääsit kettuilemaan?

Vierailija
32/65 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkö se alkaa televisiosta?

Vierailija
33/65 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina 26.5. käsittääkseni alkaa

Vierailija
34/65 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas varsinaisia pareja tälläkin kertaa!! eihän nämä edes voi olla totta!

Darcey on varsin säälittävä ka huuleton turvonneet entisestään...

Vierailija
35/65 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas varsinaisia pareja tälläkin kertaa!! eihän nämä edes voi olla totta!

Darcey on varsin säälittävä ka huuleton turvonneet entisestään...

Darcey on kohta poksahtamispisteessä. Niin turvonnut ja piikitetty.

Vierailija
36/65 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosten huulet on kyllä jäätävän kokoiset! härre gyd!

Vierailija
37/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako paria tässä on? Kausi 4 jakso 1 alkoi tänään.

Vierailija
38/65 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ilmeisesti alkoi telkkarista! Katsotteko?

Vierailija
39/65 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa ennustaa onnellista liittoa yhdellekään näistä pareista, harmi! Tosin taitaa olla mielenkiintoinen kausi tulossa draaman puolesta.

Vierailija
40/65 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein osaa ennustaa onnellista liittoa yhdellekään näistä pareista, harmi! Tosin taitaa olla mielenkiintoinen kausi tulossa draaman puolesta.

Minusta Darcey on vähän väkisin ängetty mukaan. Taas sama Tom.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä