Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 day fiance, before the 90 days, season 4, youtube. Oletteko katsoneet?

Vierailija
01.05.2020 |

Darcey siellä heiluu turvonneena Tomin kanssa taas.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä se no neck -Ed.

Vierailija
2/65 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette löytäneet tämän youtubesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän alkaa telkusta reilun viikon kuluttua.

Vierailija
4/65 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän alkaa telkusta reilun viikon kuluttua.

Ihan totta? Aika pian. Siitä on vasta tullut jakso 13 Jenkeissä. Miltä kanavalta se alkaa?

Vierailija
5/65 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottu on, sunnuntaina tulee Jenkeissä ja siitä parin tunnin päästä ne on netissä katsottavissa. Ed on ihan järkyttävä... Siitä yllätyin että se Lana näytettiin tiiserissä tämän viikon jaksosta, olin ihan varma ettei sitä ole olemassakaan 😲

Vierailija
6/65 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsottu on, sunnuntaina tulee Jenkeissä ja siitä parin tunnin päästä ne on netissä katsottavissa. Ed on ihan järkyttävä... Siitä yllätyin että se Lana näytettiin tiiserissä tämän viikon jaksosta, olin ihan varma ettei sitä ole olemassakaan 😲

Miten se tyttö sietää sitä Ediä? Ed on jo niin fyysisesti kuvottava, etten ymmärrä, miten edes tapaamisasteelle on päästy - tai edes puhumisasteelle.

Vierailija
7/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tyttö sietää sitä Ediä? Ed on jo niin fyysisesti kuvottava, etten ymmärrä, miten edes tapaamisasteelle on päästy - tai edes puhumisasteelle.

Käsitin Jenkeissä olevan aika tiukat tulorajat tuojille. Olisiko se syynä?

Vierailija
9/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jaksoa katsottu, ollaan ladattu netistä ja katottu jenkkitahtiin.

Tykkään tästä kaudesta.

Mietin kyllä, että onkohan totta, että tää tyttöpari on feikki. Ashin sukupuolienergiasta selostus oli kyllä jotain niin outoa.

Ed taas kamala, kun ei kertonut ajoissa ettei halua lisää lapsia. Kuka tekee noin?!

Vierailija
10/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin jostain, että Ed on ällöttävä, mutta ensimmäisten jaksojen perusteella vaikuttaa minusta ihan sympaattiselta tyypiltä. Pyydän, että ette spoilaa enempää, mutta sen verran kysyn, onko hänen käytöksessään tulossa jotain inhottavaa? Vai tarkoitetaanko vain ulkomuotoa? 

Vierailija
11/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darceya pinnallisempaa saa hakea. Lapsensakin sanoi, että hän on Barbie.

Vierailija
12/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin jostain, että Ed on ällöttävä, mutta ensimmäisten jaksojen perusteella vaikuttaa minusta ihan sympaattiselta tyypiltä. Pyydän, että ette spoilaa enempää, mutta sen verran kysyn, onko hänen käytöksessään tulossa jotain inhottavaa? Vai tarkoitetaanko vain ulkomuotoa? 

Ulkomuotoa.

Vierailija
13/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOLY SHIT PEOPLE

Miteeeen

Vierailija
14/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoa.

Okei. Itse pikemminkin liikutuin Edin kohdalla, kun mielestäni ansaitsisi olla onnellinen. Puhui kauniisti tyttärestään ja sanoi oppineensa edellisestä suhteestaan. Mutta onko tosiaan ihmisille noin tärkeää se ulkomuoto. Juu, näen toki eron tähän morsiameensa, mutta en ymmärrä silti tätä haukkumista. Eihän Ceasariakaan haukuttu ulkonäön takia, vaikka kaikki näkivät, että Maria ei tosiaankaan hänen komeutensa takia hänen kanssaan "seurustellut". 

Vierailija
15/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!!!!!!!!!!

Noin törkeetä äijää saa hakea!!! Ja salaili pirun tärkeää asiaa!

Vierailija
16/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoa.

Okei. Itse pikemminkin liikutuin Edin kohdalla, kun mielestäni ansaitsisi olla onnellinen. Puhui kauniisti tyttärestään ja sanoi oppineensa edellisestä suhteestaan. Mutta onko tosiaan ihmisille noin tärkeää se ulkomuoto. Juu, näen toki eron tähän morsiameensa, mutta en ymmärrä silti tätä haukkumista. Eihän Ceasariakaan haukuttu ulkonäön takia, vaikka kaikki näkivät, että Maria ei tosiaankaan hänen komeutensa takia hänen kanssaan "seurustellut". 

Siis etkö ole nähnyt mitä laukoo Roselle?

Tai miten isoa asiaa salaili?

Vierailija
17/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!!!!!!!!!!

Ai, millä tavalla hän oli törkeä? Tarkoitatko sitä hammaspesujuttua?

Vierailija
18/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!!!!!!!!!!

Okei, tätä ei vielä ensimmäisissä jaksoissa näkynyt. Itse jo ehdin pitää häntä hyvänä tyyppinä. 

Vierailija
19/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoa.

No ei todellakaan tarkoiteta pelkkää ulkomuotoa.

"Sheivaa sun jalat"

"Tässä sulle hammasharja, sun henki haisee"

"Vietimme 3 päivää yhdessä, nyt tulin tänne tutustumaan sun perheeseen"

Yhden yön jälkeen... "Tämä oli elämäni kamalin yö. Mennään Rose hotelliin, niin voidaan viettää kahdenkeskistä aikaa"

"Ai sinun unelma on kaksi vauvaa? No minäpä haluan vasektomian"

Vierailija
20/65 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomuotoa.

Siis etkö ole nähnyt mitä laukoo Roselle?

Tai miten isoa asiaa salaili?

En tiedä, mitä on salaillut. Olen nähnyt vain ensimmäisen jakson ja osan seuraavasta. En muista siinä kyllä, että olisi laukonut mitään loukkaavaa tai että olisi kertonut salaavansa jotain. Jotain kuningas-kuningatar-läppää siinä oli ja kysyi, miksi Rose halusi olla juuri hänen kanssaan. Menikö minulta jotain ohi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan