THL GSK = virus liikkeelle, jotta rokote saadaan markkinoille
Olen ihmetellyt THL:n hinkua saada virus liikkeelle väestöön. En ymmärrä, miksi vähäinen määrä sairastuneita on huono asia. Virus oli siis jo hyvässä hallinnassa. Vielä huonommin tämä levitysteoria sopii yhteen sen yhä selvemmän seikan kanssa, ettei sairastaminen luo immuniteettia.
Sitten törmäsin tähän. THL on saanut 2018 rahoitusta suurelta lääkejätiltä. Tämän seurauksena THL otti käyttöön firman valmistaman pneumokokkirokotteen, vaikka parempiakin olisi ollut markkinoilla. Tästä kaksoisroolista THL on myös saanut moitteet. Voit lukea lisää vaikka täältä:
https://www.sss.fi/2019/05/oikeuskansleri-vaatii-rokotetutkimuksen-ja-h…
Lisää löytyy, kun googlettaa THL ja GSK.
Nyt samainen firma on tuomassa markkinoille covid-19 rokotteen. Rokote vaatii vain riittävästi sairastuneita, jotta testaus onnistuu. Esim. Kiina on joutunut testaamaan omia rokotekehitelmiään ulkomailla, kun omassa maassa epidemia ehti tukehtua. Se on kalliimpaa ja hankalampaa.
THL itsessään on varmasti nykyisin varovaisempi näin räikeiden tuplaroolien suhteen. Voisin kuvitella, että tätä myös valvotaan nykyään tarkemmin. THL:n nimissä ja asiantuntijoina toimii kuitenkin tälläkin hetkellä lääkäreitä, joilla on myös muita sidosryhmiä. Esim. taannoin A-studiossa esiintynyt Harri Saxen on GSK:n miehiä. Sen voit varmistaa vaikka tästä linkistä: https://www.duodecimlehti.fi/duo96339
Nyt siis alkaa kirkastua se todella hämmentävä kysymys, että MIKSI virus pitää saada liikkeelle hinnalla millä hyvänsä. Harri ainakin saa siitä ihan messevän tukun rahaa.
Mutta miksi koulut? Alustavaa tutkimustietoa lasten vähäisestä osuudesta viruksen leviämiseen on saatavilla juuri sen verran, että avaamista voi väittää turvalliseksi. Päinvastaistakin tietoa on, mutta ne voi jättää vain huomiotta. Työikäiset (tai ainakin nuorehkot ja terveet) opettajat & varmaan osin myös lapset ja nuoret ovat myös otollista porukkaa rokotetestauksiin, sillä tuloksia haittaavia perussairauksia heillä on vähemmän. Vanhuksilla ei kannata testata, joten heille virusta ei nyt kannata välittää. Siksi koulu on ok, mutta isovanhempien tapaaminen ei.
Voi myös kysyä, miksi THL haluaa mieluummin koulut auki ja valitsee tässä vaiheessa ravintoloiden pysyvän kiinni. Kenen etu on kotiin hallitsemattomasti siirtynyt alkoholin kulutus? Onko kehitteillä myös lääke alkoholismiin?
En ole foliohattutyyppiä. Mutta tässä keississä on niin paljon ristiriitaisuuksia, että selvästikin jotain jätetään sanomatta. Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä on se puuttuva linkki. Oma penkomiseni tämän asian ympärillä on vasta alussa, joten otan mielelläni vastaan myös vasta-argumentteja ja tätä teoriaa kumoavaakin tietoa.
Kommentit (359)
No ihan siksi, ettei 5g ole mitään tekemistä koronan eikä minkään muunkaan kanssa. Se on VAIN RADIOAALTOJA. EI IONISOIVAA SÄTEILYÄ.
"Yhdysvaltain presidentti Donald Trump väitti torstaina nähneensä todistusaineistoa siitä, että covid-19-tautia aiheuttava virus olisi lähtöisin Wuhanin kaupungin virustutkimuksen instituutista.
”Kyllä olen, kyllä olen”, hän vastasi tiedotustilaisuudessa kysymykseen, onko hänelle esitetty asian puolesta todistavaa näyttöä.
Trump sanoi ettei hän kuitenkaan voi kertoa, millaista tietoa hänellä on. ”Minulla ei ole lupa kertoa sitä.”
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006494105.html
HS:n lyttäsi heti tuon mahdollisuuden bioaseesta, koska Trump oli puhuja, vaikka todellisuudessa asiaa on epäillyt moni taho, myös tiedusteluviranomaiset. Taas täysin valikoivaa uutisoitia Hesarilta. Muun muassa Danny Shoham: https://www.washingtontimes.com/news/2020/jan/26/coronavirus-link-to-ch…
Sitten myöhemmin tämä kiirehdittiin kiistämään, vaikka edelleenkään minkään muunkaan puolesta ei ole mitään näyttöä.
Gilead lääkeyhtiöllä näyttää olevan myös hyvin pullat uunissa.
Lopettakaa jankutus. Tunnen itse joutuneeni koekaniiniksi neurologisen sairauteni kanssa. Minulla on paha lääkeaineyliherkkyys ja lääkärit ovat pulassa, koska toimivia vaihtoehtoja ei tahdo löytyä. Itse olen hätää kärsimässä. Olin kerran jo menettää henkeni sivuvaikutusten vuoksi. En ihmettele jos ihmisiä on vammautunut rokotteiden seurauksena. Saattaisin itsekin joutua kokemaan saman.
Näyttää että jotkut lääkärit ovat naimisissa tiettyjen lääketehtaiden kanssa.
THL: n tyyppeihin en luota vähääkään kun olen heidän päättömiä lausuntojaan seurannut. WHO ja koko maailma on eri mieltä kuin THL. Oma häpeä, joka heihin luottaa.
Pysytään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
"Yhdysvaltain presidentti Donald Trump väitti torstaina nähneensä todistusaineistoa siitä, että covid-19-tautia aiheuttava virus olisi lähtöisin Wuhanin kaupungin virustutkimuksen instituutista.
”Kyllä olen, kyllä olen”, hän vastasi tiedotustilaisuudessa kysymykseen, onko hänelle esitetty asian puolesta todistavaa näyttöä.
Trump sanoi ettei hän kuitenkaan voi kertoa, millaista tietoa hänellä on. ”Minulla ei ole lupa kertoa sitä.”
HS:n lyttäsi heti tuon mahdollisuuden bioaseesta, koska Trump oli puhuja, vaikka todellisuudessa asiaa on epäillyt moni taho, myös tiedusteluviranomaiset. Taas täysin valikoivaa uutisoitia Hesarilta. Muun muassa Danny Shoham: https://www.washingtontimes.com/news/2020/jan/26/coronavirus-link-to-ch…
Sitten myöhemmin tämä kiirehdittiin kiistämään, vaikka edelleenkään minkään muunkaan puolesta ei ole mitään näyttöä.
Mielenkiintoista. YLEstä tuli tieto, että Venäjä ja Iran pitävät Covid-19 biologisena aseena. Nyt Trump pitää sitä biologisena aseena. Uskon kuitenkin valtionpäämiehiä enemmän kuin pienen Suomen Hesaria. Me olemme pelkkä heittopussi enää valtiona. Kaikkeahan sitä voidaan väittää, kohta en usko mitään.
Vierailija kirjoitti:
No ihan siksi, ettei 5g ole mitään tekemistä koronan eikä minkään muunkaan kanssa. Se on VAIN RADIOAALTOJA. EI IONISOIVAA SÄTEILYÄ.
Säteily kannattaakin ottaa vakavasti. Eräässä työpaikassani mm. terveystarkastaja kielsi työntekijöitä olemasta mikroaaltouunin edessä juurikin säteilyn vuoksi.
Muuan sairaanhoitaja sanoi, etten sua päästäis mielelläni enää röntgeniin, koska sua on jo kuvattu niin paljon - viittasi sillä nimenomaan röntgensäteilyyn.
Ei kaikki ole humpuukia. Järki käteen nyt. Faktaa kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säteily kannattaakin ottaa vakavasti. Eräässä työpaikassani mm. terveystarkastaja kielsi työntekijöitä olemasta mikroaaltouunin edessä juurikin säteilyn vuoksi.
Muuan sairaanhoitaja sanoi, etten sua päästäis mielelläni enää röntgeniin, koska sua on jo kuvattu niin paljon - viittasi sillä nimenomaan röntgensäteilyyn.
Vesikin on tappavaa isointa annoksina. Opettele taajuus ja aallonpituus. Fysiikan Faktat on sinulla unohtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa. Molemmat ovat terveydenhuollon asiantuntijoita. Jos joku ei tuotakaan asiaa vielä muka tiedä, ihmettelen kyllä. Tämä on ollut tiedossa jo 80-luvulla. Fysiikan oppikirjoista voi tutustua erityyppisiin säteilyihin. Gammasäteily on kaikkein vaarallisinta. Älkää käyttäkö sitä kännykkää jatkuvasti. Peruskauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. YLEstä tuli tieto, että Venäjä ja Iran pitävät Covid-19 biologisena aseena. Nyt Trump pitää sitä biologisena aseena. Uskon kuitenkin valtionpäämiehiä enemmän kuin pienen Suomen Hesaria. Me olemme pelkkä heittopussi enää valtiona. Kaikkeahan sitä voidaan väittää, kohta en usko mitään.
Minusta bioaseen mahdollisuuden puolesta puhuu vahvimmin se seikka, että asia yritetään niin aggressiivisesti kieltää. Se Wuhanin kalatoriteoria on jo osoittautunut paikkaansa pitämättömäksi. Ensimmäinen tartunta ei lähtenyt sieltä, koska se ajoittui tammikuulle. Tautia oli jo 2019 vuoden puolella. Mikään virallinen selitys ei ole yhtään parempi, eikä sellaista ole. Ensin sanottiin että tarttui lepakoista, sitten vaihtui muurahaiskävyksi, supikoiraksi ja vaikka miksi. Mitään selitystä, miten se hyppy ihmiseen tapahtui siellä kalatorilla, ei ole olemassa.
Wuhanin maakunnassa on neljännen asteen laboratorio, jossa työskenteli tiettävästi toinen niistä Kanadasta karkoitetuista kiinalaisista virustutkijoista epäiltynä vakoilusta (keväällä 2019). Wuhanin laboratorio oli saanut huomautuksia turvallisuuspuutteista aiemmin. Wuhanin laboratoriossa tutkittiin SARSIA ja koronaviruksia. Lepakot ovat olleet testieläimiä. Näillä seikoilla ei kuitenkaan valtamedian toimittajien mielestä näytä olevan mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesikin on tappavaa isointa annoksina. Opettele taajuus ja aallonpituus. Fysiikan Faktat on sinulla unohtunut.
Mulla meni fysiikka kuule loistavasti. Kuulostaa että sinä et ole perillä asioista.
Ei puhdas vesi tapa ketään, nautti sitä ulkoisesti tai sisäisesti. Ellei ihminen huku. Tiedät sen itsekin. Kunhan sait taas vänkyttää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta bioaseen mahdollisuuden puolesta puhuu vahvimmin se seikka, että asia yritetään niin aggressiivisesti kieltää. Se Wuhanin kalatoriteoria on jo osoittautunut paikkaansa pitämättömäksi. Ensimmäinen tartunta ei lähtenyt sieltä, koska se ajoittui tammikuulle. Tautia oli jo 2019 vuoden puolella. Mikään virallinen selitys ei ole yhtään parempi, eikä sellaista ole. Ensin sanottiin että tarttui lepakoista, sitten vaihtui muurahaiskävyksi, supikoiraksi ja vaikka miksi. Mitään selitystä, miten se hyppy ihmiseen tapahtui siellä kalatorilla, ei ole olemassa.
Wuhanin maakunnassa on neljännen asteen laboratorio, jossa työskenteli tiettävästi toinen niistä Kanadasta karkoitetuista kiinalaisista virustutkijoista epäiltynä vakoilusta (keväällä 2019). Wuhanin laboratorio oli saanut huomautuksia turvallisuuspuutteista aiemmin. Wuhanin laboratoriossa tutkittiin SARSIA ja koronaviruksia. Lepakot ovat olleet testieläimiä. Näillä seikoilla ei kuitenkaan valtamedian toimittajien mielestä näytä olevan mitään väliä.
Todella ärsyttävää ja täysin moraalitonta, että kaikkiin asioihin pitää nykyään lykätä poliittinen ja/tai taloudellinen agenda. Minä olen koko ajan pitänyt sitä biologisena aseena. Mitään agendaa tosin itselläni ei ole taustalla. Maailma ei ole lintukoto, Suomi ei ole lintukoto. Tuohan on pelkkä itsestäänselvyys, että biologisia aseita käytetään. Biologiset aseet eivät ole huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha alapeukuttaa. Molemmat ovat terveydenhuollon asiantuntijoita. Jos joku ei tuotakaan asiaa vielä muka tiedä, ihmettelen kyllä. Tämä on ollut tiedossa jo 80-luvulla. Fysiikan oppikirjoista voi tutustua erityyppisiin säteilyihin. Gammasäteily on kaikkein vaarallisinta. Älkää käyttäkö sitä kännykkää jatkuvasti. Peruskauraa.
Mikroaaltosäteily ei ole íonisoivaa säteilyä. Ei ole myöskään infrapunasäteily.
Mikroaaltosäteilyllä ja infrapunasäteilyllä voi kuitenkin olla joitain haitallisia terveysvaikutuksia, mutta tutkimukset ovat ristiriitaisia. Mikroaaltoaseitakin on olemassa ja niillä on tietty aallonpituus. Ne eivät kuitenkaan ole tämän ketjun aihe, joten älkää viittikö sotkea ketjua. Peruskaa oma.
Tästä voi kerrata sähkömagneettisen säteilyn spektrin. Ja katsoa mille puolelle normaalia näkyvää valoa se 3-5 gigahertsiä paikantuu. Ja kummalle puolelle ionisoiva säteily eli esim. röntgensäteily ja gammasäteily. Tämä viimemainittu pää aiheuttaa syöpiä ja mutaatioita. Se toinen pää ei. Huomasitko, että näkyvä valo lasketaan jopa Terahertzeissä!!! Ajattele, vielä kertalukua suurempi kuin gigahertsit!
Mikroaaltouunista: terveystarkastaja sanoi, että mikroaaltouunista on oltava 7 metrin etäisyydellä silloin kun se on päällä. Eivätkö ihmiset enää tiedä tällaisia perusasioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikroaaltosäteily ei ole íonisoivaa säteilyä. Ei ole myöskään infrapunasäteily.
Mikroaaltosäteilyllä ja infrapunasäteilyllä voi kuitenkin olla joitain haitallisia terveysvaikutuksia, mutta tutkimukset ovat ristiriitaisia. Mikroaaltoaseitakin on olemassa ja niillä on tietty aallonpituus. Ne eivät kuitenkaan ole tämän ketjun aihe, joten älkää viittikö sotkea ketjua. Peruskaa oma.
Nykyään mietin enää sitä, mitä agenda itse kenelläkin inttäjällä on. Luotan omaan ajattelukykyyni. Sitten kun asia todistetaan vedenpitävästi, uskon että kyseinen säteily on vaaratonta. Säteilyssä kun nyt vain on se ikävä puoli, ettei se tuoksu eikä näy. Vaikutukset ilmenevät myöhemmin. Kaikkeahan sitä voidaan väittää.
Vierailija kirjoitti:
"Bill Gates -salaliitot näyttävät viehättävän erityisesti rokotekriittisiä sekä äärikonservatiiveja ja QAnon-liikkeen jäseniä. Nämä tunnetaan jo valmiiksi Yhdysvaltain liittovaltion hallintoon ja demokraattipuolueeseen liittyvien salaliittoteorioiden levittämisestä."
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/amerikka/haukkui-donald-trump…
Ja siitäkös Suomen Kuvalehden toimittaja on erityisen huolissaan? Siis siitä, että joku suhtautuu kriittisesti tai kielteisesti USA:n demokratiapuolueeseen. Mikä asenteellisuus. Oikeasti tässä ei ole kyse Yhdysvaltojen puoluepolitiikasta ensinkään. Toimittajat ovat jämähtäneet uskomaan noihin vanhan ajan politiikan asetelmiin ja ovat aivan pihalla.
Gates itse mainosti tuota siruohjelmaansa jo pari vuotta sitten, siitä löytyy videoita. Hän myös omisti alkuperäisen koronaviruksen patentin, häntä ennen sen omisti eräs hollantilainen lääkeyritys, joka piti patentistaan kiinni MERSI:n aikaan. Hollantilainen yritys hidasti lääkekehitystä ja rokotekehitystä tuolloin, kun Iran kärsi MERS -epidemiasta. Sitten hyvä ihminen Gates tuli ja osti tuon patentin itselleen, jotta vastaavaa ei tapahtuisi. Patenttioikeuden omistaminen tarkoittaa, että se yritys saa periä lisenssimaksuja laboratoriolta joka tekee tutkimusta. Hän myös kertoman mukaan olisi osallistunut Wuhanin pandemiaharjoituksiin syksyllä 2019?
Gatesin linkittyminen koronaepidemian keskeisiin tapahtumiin voi toki olla pelkkää sattumaa, mutta ne ovat outoa sattumaa. Olisiko hän myös itse jonkun kusetuksen uhri? Sekin on mahdollista, kuka tietää.
Patenttioikeuden ostamisen elävään organismiin pitäisi olla lähtökohtaisesti laitonta, kansainvälisen oikeuden pitäisi kieltää moinen omistajuus.
GSK eli GlaxoSmithKline kaiketi. Hehän muuten olivat myös Pandemrixin kehittäjiä, joka oli se sikainfluenssarokote.
Aivopestyjen zombielauma toistelemassa täällä heille valtiollisen hyväntahtoisen propagandan suoltamaa "totuutta". Muistellaampaa hieman historiaa taaksepäin ja rokotetta, joka toi monilla loppuelämän kestävän haitan narkolepsian muodossa. Varmaan propagandaa tämäkin toteaa aivopesuohjelmansa niellyt valtiovallan tahdoton orja. Toisaalta pakko kysyä, miksi ihmeessä narkolepsiaan sairastuneille maksettiin korvauksia jos rokotteet ovat niin turvallisia?
Ne yrittää poistattaa ketjun :(