Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijahaalarien yläikäraja

Vierailija
01.05.2020 |

Hei! Onko teidän mielestä kummallista, että kolmekymppinen mies (jo valmistunut) sisustaa kotinsa vanhoilla opiskelijahaalareillaan? Eikä ole edes mikään vappukoriste...

Ymmärrän sen, että muistelee hyvillä opiskeluaikojaan ja on ylpeä koulutuksestaan, mutta mutta. En voi välttyä maalailemasta kuvaa nk. ikuisesta opiskelijasta, vähän menneisytteen jumittuneena.

Harmillista että mulla on tällainen ärsytys, kun muutoin kiva herra kyseessä. Mut kamoon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa palsta konservatiivinen. Kaikille asioille se tiukasti määritelty aikaikkuna, muuten on ihan pelle ja lapsellinen.

Mun mielestä tollaista ei oo tullut kovinkaan vahvasti ilmi tässä ketjussa, ihan on mielipiteitä puolesta sekä vastaan. Ja kysyin kyllä sitä aikaikkunaa (sen mahdollista olemassaoloa), mutta ei siihen oo tullut juurikaan vastauksia.

Vierailija
22/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijahaalarit on noloja opiskelijoillakin. Jo valmistuneen kodissa sisustuselementtinä, mitä ihmettä?

Oletko oikeasti noin kateellinen opiskelijoille ja heidän kouluttautumiselleen? Vai olitko itse yliopistossa niin nolo ettet saanut ystäviä joiden kanssa juhlia ja se tekee sinusta näin kateellisen niitä kohtaan jotka ottivat kaiken irti myös opiskelujen sosiaalisesta puolesta ja samalla verkostoituivat toisten korkeastikoulutettujen kanssa. Ei sen yliopiston ole trakoitus olla pelkkää yksin puurtamista ja opiskelua. Ne ovat monille nuorille aikuisille viimeiset vuodet kun voi vapaasti vielä mennä ja tulla niin kuin huvittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanskaan tajua tuota haalarimeininkien dissaamista, silloin kun ne selkeästi ovat siinä käytössä kun ns. kuuluukin. Älyyön arvostus korkeakoulutetuille. Mutta että valmistumisen jälkeenkin vielä...

Vierailija
24/24 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin illasta uutta verta linjoilla eli uusia mielipiteitä asiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä