Minkä ikäinen on NUORIN tuntemasi naimisiin mennyt henkilö? Miten avioliitto sujui/sujuu?
Kommentit (53)
Omat vanhempani varmaan ja hekin ovat menneet päälle 20-vuotiana.
Viettivät tänä vuonna 33. hääpäiväänsä. Onnellisilta vaikuttavat. Itseäni harmittaa, että tuli sitouduttua liian aikaisin, aloin seurustella mieheni kanssa 17v...
meidänkin mummi meni tosi nuorena naimisiin. Vaari asui talossa, mummo mökissä pihalla. Suorastaan vihasivat toisiaan, mutta eivät eronneet
Tunnen paljon 18-vuotiaina naimisiin menneitä, jotka kaikki ovat edelleen oletettavasti onnellisesti yhdessä. Tosin vuosia ei ole paljon ehtinyt kulua, joten aikaista sanoa.
Taidan olla minä itse. Menin 17 vuotiaana naimisiin.
Avioliitto kesti 19 vuotta ja päättyi miehen äkilliseen kuolemaan - eiköhän muuten olisi kestänyt hyvinkin toiset 19 vuotta ja rapiat päälle.
Me menimme 19-vuotiaina naimisiin ja olemme olleet naimisissa jo yli 10 vuotta. Suhteemme voi hyvin.
16v. Pikkuserkkuni. Nsimisissa edelleen lähes nilikymppisenä saman miehen kanssa ja kolme lasta.
Kaverini, joka meni naimisiin 18-vuotiaana ja nyt 15v myöhemmin on edelleen naimisissa, tietääkseni onnellisesti. Seuraavaksi nuorin taidan olla itse, 22v. Edelleen tyytyväisenä naimisissa 13v myöhemmin.
Sukulaisnainen 17 vuotiaana. Täyttää kohta 60v ja saman miehen kanssa edelleen.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2008 klo 12:41"]
Aikanaan pysyttiin naimisissa hampaat irvessä, vaikka mies ois piessyt, ryypännyt ja ahdistellut naapureiden lapsia.
[/quote]
Ja millään ei voi puhua pitkistä liitoista esim 80 ja 90-luvulla syntyneiden kohdalla. ELi hekään eivät kelpaa mukaan ? :D
16v, lesta, sai pressan luvan. on naimisissa edelleenkin, nyt ollut 20 vuotta. lapsia on melkein 20.
kuusi vuotta ollaan nyt oltu naimisissa, lapsia on kolme.
Eikä tosiaan jaksettu odottaa, että tulee mullekin 18v täyteen, kun kuitenkin jo raskaanakin olin.
Eihän tämä aina helppoa ole, täysin ruusuilla tanssimiseen verrattavissa (ne piikit...), mutta kukapa teistä "aikuisena" naimisiin menneistä voisi sanoa että helppoa on ja ihanaa päivästä ja vuodesta toiseen. Varmaan joka liittoon mahtuu niitä karikoitakin, ihan osapuolten ikää katsomatta. Toiset vain osaavat luovia, ja toiset karahtavat kiville.