Olitko parempi koulussa kuin Katri Kulmuni?
Itse kirjoitin pari ällää eli taisinpa olla.
Katri Kulmuni (kesk), Tornion yhteislyseon lukio, 2006
Äidinkieli, suomi: E
Ruotsi, pitkä: M
Englanti, pitkä: C
Yhteiskuntaoppi: E
Ranska, lyhyt: B
Venäjä, lyhyt: B
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Surkea.
Siis kulmunin todistus on surkea.
Olin ehkä sama. Mutta ei musta tullut superstaraa kuten Katrista.
6x eximia eli olin aika paljon parempi.
Mutta onko aloittajalla yhtä isot tai isommat kulmunit. Niinpä.
Niin mutku se haluu panna toisia tossun alle.
Joo. Oli paljon parempi paperi kuin hänellä. Mutta yleensä ne tahtoihmiset punkee taitavammat alleen oli mitkä paperit tahansa. Ilmeisesti tälle ihmiselle on ihan sama pätevyys kunhan on äänessä.
Olisi vain haitaksi tälle hallitukselle jos vvm osaisi laskea
Ei edes ole matikkaa kirjoittanut, se on tärkein.
Olin tuotakin huonompi, mutta vain siksi koska tajusin jo tuolloin että koulutus ei ole mitään muuta kuin kapitalistista aivopesua. Ja se touhu loppuu 47 vuoden päästä muutenkin kun öljy loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Nykymatematiikka ei ole mitään muuta kuin kapitalistista manipulaatiota.
Oho! Lähes samat arvosanat. Juuri äidinkieli, pitkä ruotsi ja reaali.
Äänestän kyllä vas, olen VTM, töitä tehnyt, nyt tilanteen vuoksi työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymatematiikka ei ole mitään muuta kuin kapitalistista manipulaatiota.
En minäkään kirjoittanut vaikka se meni ihan ok.
Vaikea verrata. Olen niin "vanha", että kirjoitin yhdessä reaalikokeessa ihan kaikki reaaliaineet. Minulla ei ole erillistä arvosanaa esim. yhteiskuntaopista. En myöskään kirjoittanut venäjää tai ranskaa, vaan latinan ja saksan. Ei olisi järkevää verrata minun latinan arvosanaani Katrin venäjän tai ranskan arvosanaan.
Minulla:
Äidinkieli L
Reaali L
Pitkä matematiikka M
Ruotsi L
Englanti L
Ranska L
Ylioppilas 1988
Vaikka olin ilmeisen hyvä koulussa, minulla on kestänyt pitkään tajuta miten huonoilla papereilla (ja ilmeisesti älyn lahjoilla) tätä maata pääsee johtamaan. Itse kirjoitin viisi ällää ja pitkästä matikastakin c:n, ja voin sanoa, että todellakin minun on ollut helppo nähdä esim. tämän koronasekoilun typeryys alusta asti. Kurjaa kun johtajilla ei ole minkäänlaista yleiskuvaa eikä strategiaa hankalan tilanteen hoitamiseksi. En silti itse voisi mitenkään hoitaa maan johtohommia, koska en ole riittävän kärsivällinen enkä jaksa juonitella. Kunnioitan esim. Sanna Marinia nimenomaan hänen kärsivällisyytensä takia (katsokaa joskus Tampereen valtuuston ratikkakeskustelu niin näette miten yliluonnolliset hermot tuolla ihmisellä on), en älyn tai kekseliäisyyden. Ja kun puolella ihmisissä ÄO on alle sata, kärsivällisyys on ykköshyve.
Eikö nykyisin tarvitse kirjoittaa kuin yksi reaaliaine? Kyselee "fossiili", joka kirjoitti ylioppilaaksi viime vuosituhannen puolella.
SIiitä en tiedä. Muttta jos mulla olisi koulutus olisin tienaannut jo sata kertaa enemmmän rahaa kuin hän.
Olin paljon parempi, ja olen tyytyväinen elämääni, joten miksi ihmseessä minun pitäisi olla närkästynyt siitä, että joku, joka on politiikasta kiinnostunut, siinä etenee (enkä ole edes keskuskalainen), riippumatta siitä millaisia kirjaimia ylioppilastodistuksessa on?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olin ilmeisen hyvä koulussa, minulla on kestänyt pitkään tajuta miten huonoilla papereilla (ja ilmeisesti älyn lahjoilla) tätä maata pääsee johtamaan. Itse kirjoitin viisi ällää ja pitkästä matikastakin c:n, ja voin sanoa, että todellakin minun on ollut helppo nähdä esim. tämän koronasekoilun typeryys alusta asti. Kurjaa kun johtajilla ei ole minkäänlaista yleiskuvaa eikä strategiaa hankalan tilanteen hoitamiseksi. En silti itse voisi mitenkään hoitaa maan johtohommia, koska en ole riittävän kärsivällinen enkä jaksa juonitella. Kunnioitan esim. Sanna Marinia nimenomaan hänen kärsivällisyytensä takia (katsokaa joskus Tampereen valtuuston ratikkakeskustelu niin näette miten yliluonnolliset hermot tuolla ihmisellä on), en älyn tai kekseliäisyyden. Ja kun puolella ihmisissä ÄO on alle sata, kärsivällisyys on ykköshyve.
Eiköhän useimmat tajua että lukion arvosanoilla ei ole mitään merkitystä. Eiköhän apkin tsoukilla nostanut asian esille.
Surkea.