En usko evoluutioon
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Uskotko koirarotuihin kuitenkin?
Eri rotuihin kyllä uskon
Olethan käsittänyt oikein mitä evoluutio tarkoittaa?
Mikset usko? Eihän evoluutio ole mikään uskon asia vaan tieteellinen fakta. Aivan kuten painovoima tai magnetismi.
Evoluutioteoriaa ei kukaan pysty aukottomasti todistamaan, Darwin jopa itse epäili sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko koirarotuihin kuitenkin?
Eri rotuihin kyllä uskon
No mikä on se jalostamisen ja evoluution ero, jonka takia jalostaminen on mahdollista ja evoluutio mahdotonta?
Vaikea sanoa onko sinusta enemmän haittaa euroedustajana vai opettajana
Vierailija kirjoitti:
Mikset usko? Eihän evoluutio ole mikään uskon asia vaan tieteellinen fakta. Aivan kuten painovoima tai magnetismi.
No en minä usko painovoimaankaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Evoluutioteoriaa ei kukaan pysty aukottomasti todistamaan, Darwin jopa itse epäili sitä.
Varmasti, mutta eihän se silti tarkoita etteikö se suurilta osin olisi oikeassa. Kyllähän se on todistettu jo oikeaksi, että eläimet kehittyvät ja muuttava muotoaan (esim. Susi -> Koira). Kaikki toki mitä evoluutioteoriassa kerrotaan ei tietenkään pidä paikkansa, mutta sitäkin tarkennetaan ja korjataan sen mukaan kun tekniikka kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kertonee kaiken AP:n "uskosta"...
Uskotko siihen että maapallo on pyöreä ja että se kiertää aurinkoa?
Evoluutio ei olekaan uskon asia. Se on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä paska kommentti. Evoluutio ei todellakaan ole samanlainen tieteellinen fakta kuin painovoima. Painovoima on myös paskaa sanoo kvanttimekaniikka, mutta Evoluutio ei ole tieteellisesti todistettu fakta vaikka siihen itse uskoisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aha, eli sun mielestä se on sattumaa, että aurinkokunnan planeetat kiertää aurinkoa ja kuut kiertää planeettoja? Gravitaatioteoria ei tarjoa tähän mitään järkevää selitystä? Tai siihen, että ihminen hyppää maan päällä ilmaan noin 50cm, mutta kuussa aika paljon enemmän
Viimeisenä päivänä voitte sitten selitellä sitä evoluutiotanne.
Sinä kerettiläinen! Paavi uskoo evoluutioon ja alkuräjähdykseen, mikset sinäkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei pysty aukottomasti todistamaan, koska esim. sellainenkin vaihtoehto on, että elämme simulaatiossa ja kaikki kokemamme on valhetta tietyllä tapaa. Mutta synteettinen evoluutioteoria selittää minkä pystymme aistein havaitsemaan eliöiden ja perimän kehityksestä, joten se on tässä kontekstissa totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä paska kommentti. Evoluutio ei todellakaan ole samanlainen tieteellinen fakta kuin painovoima. Painovoima on myös paskaa sanoo kvanttimekaniikka, mutta Evoluutio ei ole tieteellisesti todistettu fakta vaikka siihen itse uskoisitkin.
Kyllä osa evoluutioteoriasta on mm. Dna tekniikalla pystytty todistamaan. Ei kaikkea toki, mutta tietyt osat kylläkin.
jaa