Pieni Talo Preerialla alkaa huomenna 1.5. klo 15.30 Teemalla
Kommentit (17)
Toivottavasti Yle lähettää ne muutkin hyvät toivesarjat, kuten Toinen jalka haudassa, Kate & Allie, Bonanza, Columbo, Mennään bussilla ym ym.
Vierailija kirjoitti:
Et oo tosissas!
Kyllä olen, katso vaikka itse :
Tosi kiva! Mä en ole tätä koskaan katsonut, on ollut iso aukko sivistyksessä :D.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Yle lähettää ne muutkin hyvät toivesarjat, kuten Toinen jalka haudassa, Kate & Allie, Bonanza, Columbo, Mennään bussilla ym ym.
Oih, Mennään bussilla!! Niin Lontoon raetta, niin Lontoon raetta 😂
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva! Mä en ole tätä koskaan katsonut, on ollut iso aukko sivistyksessä :D.
Hienoa, tämä on niin harvinaista herkkua, että kannattaa tallentaa joka jakso!!
Huomenna kaikki 202 jaksoa Yle Areenassa katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Kate &Allie olis kyllä kiva, vissiin kerran on kasarin jälkeen uusittu.
Tekopyhyyden varjolla markkinoitua kristillistä tuubaa - onneksi ei ole pakko katsoa...!
Vierailija kirjoitti:
Huomenna kaikki 202 jaksoa Yle Areenassa katsottavissa.
Wau, mahtavaa - nyt alkaa Pieni Talo maratooni!!!
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyyden varjolla markkinoitua kristillistä tuubaa - onneksi ei ole pakko katsoa...!
No niin ja tekopyhäkin ilmestyi paikalle, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih, Mennään bussilla!! Niin Lontoon raetta, niin Lontoon raetta 😂
Tätä niin "Lontoon raetta, niin Lontoon raetta"-juttua ei varmasti muista tai tiedä monikaan. Tarkoitan tuon vitsin alkuperää, joka oli varmasti jouduttu selittämään näyttelijä Bob Grantille.
Olen joskus aiemmilla esityskerroilla nähnyt jakson sieltä, toisen täältä. Nyt hyvän matkaa ensimmäistä kautta katsoneena mietin, jaksanko pidempään. Sarja sinällään hyvä, juuri sopivan kepeä iltapäiväviihteeksi, mutta ei vaan jaksaisi seurata harvinaisen huomionkipeältä ja jotenkin vajaalta vaikuttavan Lauran mankumista ja virnottamista enempää.
Kerrankin hyvä sarja tulossa!