Herkän kumppanin kanssa
Tämä on sukupuolineutraali ketju, joten en kerro sukupuoliasetelmia tässä. Vain asianomaisten ihmisten käyttäytymistä. Tapasin mukavan, tosi herkän ihmisen. Ensin kaikki sujui hienosti, meillä synkkasi hyvin. Sitten aloin satsata suhteeseen minkä toinen osapuoli otti hyvin vastaan. Nyt kuitenkin on ongelmaksi muodostunut se, että hän haluaisi tätä satsausta 24/7 huolimatta omasta tilanteestani. Kärjistetysti jos olisin teholla pitäisi silti lähettää pusipusitekstari hänelle. Mitä mieltä? Mistä on kyse? Pitäisikö vain lopettaa koko juttu vai opetella ymmärtämään huomionnälkäisten ihmisten dynamiikkaa? En minäkään voi olla mikään ympärivuorokauden persoonaton palvelu vaan minulla on omat tarpeet myös.
Kommentit (2)
Huono juttu, jos toinen vaatii koko ajan huomiota eikä osaa asettua toisen asemaan. Tietynlaista kehittymättömyyttä ja itsekkyyttä mielestäni.
Minulla oli kerran eräs samantyylinen ystävä, ja se oli todella raskasta itselleni. Tuntui, että koko ajan piti viihdyttää toista eikä itse saanut läheskään saman verran takaisin (huomiota, apua, yhtään mitään). En enää päästäisi tuollaista ihmistä elämääni.
?