Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko kaiken median koronapelottelun?

Vierailija
30.04.2020 |

Illuminaatin talutusnuorassa oleva valemedia(kuten sanoma) tarkoituksella lietsoo pelkoa korona-uutisilla.

Tarkoitus on aiheuttaa sekasortoa ja tuhoa, sillä sitä tarvitaan uuden maailmanjärjestyksen alulle panemiseksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa koronan vuoksi sairaalahoidossa yhä vähemmän ihmisiä – toipuneita yli 3 000"

Hurjaa pelottelua Iltalehden otsikoissa!

Vierailija
2/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon suomalaisiin asiantuntioihin, en trumpin ehdotuksiin piikittää desinfiointiainetta suoneen. Oon sillai aika tylsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan usko.

Vierailija
4/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon suomalaisiin asiantuntioihin, en trumpin ehdotuksiin piikittää desinfiointiainetta suoneen. Oon sillai aika tylsä.

No mut vitsillä ja läpällä hei!

Vierailija
5/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo alkujaan sitä mieltä, että mitään ei olisi tarvinnut tehdä. Ja mikään ei ole asiaa muuttanut. On hyvin paha, että sadistit hierovat käsiään ja haluavat talouden varjolla tehdä kaikkea pahaa muulle väestölle.

Vierailija
6/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin asiantuntijoihin?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3746353/miksi-ylen-studiossa-ei-kerrott…

Vierailija
7/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa mielipidettäni koska se saisi 2 miljoonaa alaklikkiä ja kaadon. Eli palsta ja Suomi ei todellakaan ole demokraattinen, koska joidenkin mielipiteet pitää tukahduttaa.

Vierailija
8/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut yhtään enemmän läppä kuin mikään muukaan mitä trump on sanonut. Tässä on persuillekin käännekohta, tuetaanko trumppia ja piikitetään desinfiointiainetta vai myönnetäänkö että on vajaaälyinen pelle.

Vierailija
9/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ollut yhtään enemmän läppä kuin mikään muukaan mitä trump on sanonut. Tässä on persuillekin käännekohta, tuetaanko trumppia ja piikitetään desinfiointiainetta vai myönnetäänkö että on vajaaälyinen pelle.

Mikä on tekosyysi että et käytä näitä laatutuotteita? http://www.wolz.de

Vierailija
11/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele kotimaisista medioista mitään koronaan liittyvää vaan luen eri maiden lehtiä. Olen muodostanut mielipiteeni näiden perusteella ja tehnyt ratkaisun pitää perheeni turvassa. Kotona.

Vierailija
12/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko on ihan aiheellinen. 

Vähintään 200 000 ihmistä kuollut ennenaikaisesti tuskallisen kuoleman.

Vierailija
13/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen persu joka ei piikitä desinfiointiainetta suoneen on perseilijä, joka ei usko aatteeseen tippaakaan.

Vierailija
14/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Illuminaatin talutusnuorassa oleva valemedia(kuten sanoma) tarkoituksella lietsoo pelkoa korona-uutisilla.

Tarkoitus on aiheuttaa sekasortoa ja tuhoa, sillä sitä tarvitaan uuden maailmanjärjestyksen alulle panemiseksi."

Vi ttu. Mit ä. Pask aa.

Ei kai edes Pu tle in v aa le m e d ia su olla noin hu onoa jutt ua?

Vierailija
15/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuuntele kotimaisista medioista mitään koronaan liittyvää vaan luen eri maiden lehtiä. Olen muodostanut mielipiteeni näiden perusteella ja tehnyt ratkaisun pitää perheeni turvassa. Kotona.

Voi jeesus, mikä pelle!

Vierailija
16/16 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetutkimus on tärkeintä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme