Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko riipputuoli hyvä hankinta vai jääkö turhakkeeksi? Millainen malli kannattaa ostaa?

Vierailija
30.04.2020 |

Onko teillä riipputuoli ulkona vai sisällä? Millainen malli on hyvä?

Mietin telineessä olevan riipputuolin hankintaa takapihan terassille. Mielessä kävi, että se saattaisi olla ihan kiva myös olohuoneessa. Malli on vielä mietinnässä. Olen käynyt koeistumassa eri malleja ja niissä on kovasti vaihtelua istuinmukavuudessa. Kaksi erityyppistä mallia on nyt mielessä. Toinen on pallomainen suojaisa pesä ja toinen avonainen malli. Onko kokemuksia, millainen on hyvä ja tuleeko käytettyä paljon vai jääkö nurkkaan nököttämään yksikseen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputuoli terassilla oli aika turhake. Aina kun siinä halusi istua, niin joko satoi tai oli liian kylmä, tai pehmusteet olivat unohtuneet sateeseen. Ostin sisälle semmoisen pyöreän pehmustetun korituolin, siitä on ollut paljon enemmän iloa. Myös kissa on tykästynyt siihen, aina saa kammeta sitä pois kun itse haluaa istumaan.

Vierailija
22/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen rottinkinen retromalli parvekkeella. Itse istun siinä juomassa kahvia ja lapsilla se näyttää toimivan lukunurkkana. Olen tykännyt, eikä ole meillä turhakkeeksi muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipputuoli terassilla oli aika turhake. Aina kun siinä halusi istua, niin joko satoi tai oli liian kylmä, tai pehmusteet olivat unohtuneet sateeseen. Ostin sisälle semmoisen pyöreän pehmustetun korituolin, siitä on ollut paljon enemmän iloa. Myös kissa on tykästynyt siihen, aina saa kammeta sitä pois kun itse haluaa istumaan.

Kyllä mä istun sateellakin katetulla terassilla, lämpimät sukat ja pitkähihasta päälle, viltti ympärille. Maalla sateen ropinan kuuntelu on yllättävän rentouttavaa.

Vierailija
24/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turhake. Parin kuukauden päästä unohtuu. Jää talveksi ulos ja mädäntyy. Ensi keväänä ostat uuden.

Vierailija
25/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi turhake. Parin kuukauden päästä unohtuu. Jää talveksi ulos ja mädäntyy. Ensi keväänä ostat uuden.

Runko on talvenkestävä, joten saa jäädäkin ulos katokseen talveksi. ap

Vierailija
26/27 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia!

Vierailija
27/27 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen ap:n linkittämän Pisara tuolin näköinen korituoli omalla jalalla. Pidemmän päälle oli huono istua koska pakotti pään ja niskan jotenkin huonoon asentoon. Luovuttiin siitä kahden kesän jälkeen.