Miesystävä oli jutellut videopuhelun exänsä kanssa
Seurustelen "aikuisen 53-vuotiaan" miehen kanssa, joka ei osaa olla yksin.
Jouduin lauantaina yllättäen töihin ja miehellä tuokin lauantai meni tissutellessa. Ei siinä mitään. Yleensä hän lähtee baariin, kun iskee yksinäisyys ja levottomuus, kun ei vaan millään voi olla itsekseen.
No, satuin huomaamaan exän nimen kännykästä ja kysyin, että mikä juttu tää on? Neljä puhelua oli tuon päivän aikana heillä ollut. Sanoi, että puhui videopuhelun, että näytti uutta asuntoansa jne."että ei siinä mitään ihmeellistä ole".
Jotenkin mua häiritsee, hetikö sen pitää tehdä noin, kun oon töissä. Mistä mä tiedän mitä kaikkea se hommailee niinä hetkinä, kun en oo sen seurassa?
Jotenki ajattelin et tän ikäinen mies osais jo olla ja elää mut ei näköjään.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet miehen kanssa? Varmasti olisi muita vaihtoehtoja elämässä.
Mä en osaa vastata tähän, mutta veikkaan että kun kerran joku on musta tykännyt, niin pidän lujasti kiinni vaikka samaan aikaan tiedostan kuinka se syö mua. Luultavasti kärsin läheisriippuvaisuudesta. Todellisuudessa tekis mieli karjuu miehelle, et vttu mitä pskaa tää sen kans oleminen. Ap
Säälistäkö sen kanssa aloit olla kun pelastamisen halu heräsi? Juopot osaa sen säälin hakemisen ja reppanan esittämisen. Maksatko kaikki kulutkin, että sillä on varaa juoda?
Vierailija kirjoitti:
Säälistäkö sen kanssa aloit olla kun pelastamisen halu heräsi? Juopot osaa sen säälin hakemisen ja reppanan esittämisen. Maksatko kaikki kulutkin, että sillä on varaa juoda?
Ei asuta yhdessä. En oo maksanu mitään, koska niin kauan kun se juo ja valittaa ettei oo varaa maksaa laskuja niin mun mielestä se on puutaheinää ja kertoo sen elämänhallintataidoista.
Kyllå mä siitä tykkään, mutta rakkautta tää tuskin on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet miehen kanssa? Varmasti olisi muita vaihtoehtoja elämässä.
Mä en osaa vastata tähän, mutta veikkaan että kun kerran joku on musta tykännyt, niin pidän lujasti kiinni vaikka samaan aikaan tiedostan kuinka se syö mua. Luultavasti kärsin läheisriippuvaisuudesta. Todellisuudessa tekis mieli karjuu miehelle, et vttu mitä pskaa tää sen kans oleminen. Ap
Et ole ainoa ketä on tuosta tilanteesta itsensä löytänyt. Paras ratkaisu oli ero. Alkoholisti syö sinut henkisesti suhteen aikana ja kyllähän se sinuakin pettää jos sillä sellainen tapa on muiden kanssa ollut. Ne toistavat vanhoja maneerejaan loputtomiin. Ainoa rakkaus on alkoholi ja sitä ne ei petä ikinä. Sinä olet vain mahdollistaja, yksi monista ja jälkeesi tulee olemaan monia.
Minä ainakin olen exän kanssa tekemisissä ja puhelimessa lähes päivittäin eikä se läheskään aina liity lapsiin, ollaan hyviä kavereita muuten vaan, käydään monesti ostoksilla yhdessä, kylässä jopa yötä yms. Eikä nyksä ole yhtään mustasukkainen, päinvastoin hekin ovat parhaita kavereita keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asuta yhdessä. En oo maksanu mitään, koska niin kauan kun se juo ja valittaa ettei oo varaa maksaa laskuja niin mun mielestä se on puutaheinää ja kertoo sen elämänhallintataidoista.
Eroa samantien!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu, että olet onnistunut vielä pitämään rajat. Luultavasti mies uskoo siihen, että väsytystaistelulla alkaa saada sinulta elatusta. Sossuhan puliukkojen laskut maksaa ja vuokrat joten puppu puhettahan rahattomuus on. Minä näin muutaman alkoholistin exän ominaisuudessa pyydän, että älä ole yhtä tyhmä kuin minä olin ja tuhlaa elämääsi tuollaiseen ikuiseen lapseen. Arvosta itseäsi enemmän ja hanki parempi mies. Tuo on niin pohja jo, että tuosta ei ole kuin suunta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa samantien!
Ainakin laitan jatkossa itseni ykköseksi. Sillä kun katson peiliin, ei siellä ole onnellinen ihminen, vaan kärsivä. Oon hitto kätsiny koko ikäni, nyt on mun aika olla onnellinen, ja koska se lähtee musta itsestä on se onnellisuus mun myös yksin löydettävä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa samantien!
Ainakin laitan jatkossa itseni ykköseksi. Sillä kun katson peiliin, ei siellä ole onnellinen ihminen, vaan kärsivä. Oon hitto kätsiny koko ikäni, nyt on mun aika olla onnellinen, ja koska se lähtee musta itsestä on se onnellisuus mun myös yksin löydettävä. Ap
Hyvä. Paljon tsemppiä sinulle. Sinun vuoro olla nyt onnellinen. Sinä pystyt siihen! ❤️
Lol 😂
Minä taas 35v, lihaksikas, varakas mutta mammoille en kuulemma kelpaa koska oon kiltti mies peräkammarin poika ja palstauli. Tuon laiset helmet sen sijaan... Sitä saa mitä tilaa. Eipä muuta mulla.
Juoppo äijä - mitä sellaisella tekee? Itse en katsoisi ainakaan päivääkään.