En kestä enää yhdenkään miehen huutoa
Mutta mitenkä tämän asian voisi varmistaa, koska ei kukaan tunnusta huutavansa, jos asiasta kysyy. Tällä hetkellä tuntuu, että hautaudun yksin kotiin loppuelämäkseni. Viimeisin mies huuti lopulta postiakin hakiessaan. Sekään ei ollut hyvä, kun sitä ei tullut... En halua sellaista negatiivisuutta ja vihaa elämääni.
Kommentit (10)
Kun saat oman itseluottamuksesi kuntoon, huonolaatuiset miehet karsiutuu jo kättelyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko peiliin katsomisen paikka? Jos et anna p.illua ja/tai nalkutat, niin kyllähän siinä väkisinkin pinna kiristyy.
Mies oli kyllä se suhteen alituinen nalkuttaja ja pihtari. Nalkutti jopa seksin jälkeen, jos sellaista kerran vuodessa tapahtui.
Ap.
Oletettavasti me kiltit miehet emme kelpaa? :(
Näin ohimennen täytyy vaan sanoa että kiltin määritelmä on vissiin lähtenyt täällä netissä, tai ainakin tällä palstalla elämään ihan omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti me kiltit miehet emme kelpaa? :(
Niin, ette kelpaa, koska ette ole aidosti kilttejä. Oletettavasti tämä iski jonkun teikäläisen hermoon, kun edellinen viestini näköjään poistettiin :D
Ap et ole yksin. :( kuulostaa niin tutulta. Mies huutaa kiroaa valittaa kaikesta. Neuvoo väkisin ei auta vaikka olen väsynyt ellen pyydä ja silloin tekee marttyyrinä vähän. Jättää mut kotiin tekemään töitä ja hoitamaan yksin uhmaikäistä. Ei kysy miten jaksan. Puhuu alentuvaan sävyyn kuin vähämieliselle.
Kertoo mitä ajattelee esim. Muista naisista eikä lopeta, vaikka sanon etten halua kuulla niitä asioita enää koskaan. Taas tulee joku "tunnustus" jossain välissä. Mies inhottaa nykyään minua.
En pihtaa enkä ole muutenkaan ällö. Mies näytti oikean luonteensa vasta usean vuoden jälkeen. Liekkö sitä kilttiä koskaan olikaan.
Meillä sama, mutta se on vaimo kun huutaa koko ajan kaikesta ilman syytä. Vi.tu.ttaa kun joutuu harvasen päivä pidättelemään itseään ettei ala leipomaan lät.tyyn. Lasten takia ei viitsin lähteäkään.
Ymmärrän sua aloittaja, olen samanlainen. Inhoan huutamista, enkä halua sellaista kotiini. Minun ratkaisuni on se, etten muuta asumaan kenenkään kanssa. Voin seurustella, mutta asutaan omissa kodeissa. Ja jos alkaa näyttää siltä, että miesystävä muuttuu huutajaksi, on helppo pistää pillit pussiin. Meillä on oikeus valita rauhallinen parisuhde.
Olisko peiliin katsomisen paikka? Jos et anna p.illua ja/tai nalkutat, niin kyllähän siinä väkisinkin pinna kiristyy.