Huhtikuun " helistimet"
Terveppä terve!
Testailen tässä löytyykös sellaisia paljon, jotka olisivat " pudonneet" tuolta maalismurmeleista. Joko olisi aika laittaa pino pystyyn huhtikuun " helistimille" ?
Eli siis sign-in kaikki huhtikuuhun 2007 vauvelia toivovat :)
ps. en tiijä miten tää homma normaalisti toimii, kun olen vielä niin uus, mutta eikös se näin mene, että joku laittaa pinon pystyyn ja siitä se sitten lähtee. vai?
Kommentit (42)
Tilasin kotitestit.comista ovis- ja raskaustestejä joskus viime viikolla ja nyt ne olivat tulleet. Vaikka mulla on omasta mielestäni hyvinkin selvä ovis niin päätin silti ostaa ja katsoa miten se oikein menee. Mä kun olen huomaavinani että joka kierrossa olis kaks ovista. En vain tiiä mistä muusta syystä pari päivää oviksen jälkeen alkais samat oireet ja ne kestää aina sen pari päivää.
Huomisesta käsvikät mun kierroilla aloittaa testaamisen mutta musta tuntuu että jo tänään vähän olis oviksen alkua,ainakin mahassa tuntuu siltä. testailempa tuossa illemmala sitten.
Eipä tässä muuta ollutkaan,töitä ja töitä ja lasten hoitoa ja lapsen tekoa:) siinä mun elämä tällä hetkellä:)
martina 13/31
Meitä on niin paljon etten kyllä yhtään muista oikein ketään..
Täällä menossa kp23/28,loppuviikosta testaillaan että mitenkä olisi...
Ei nyt oikeen irtoo mitään. Kirjotin enskojen puolelle niin pitkän tarinan :) Myöhemmin sitten.
bdbd:t kaikille!