Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuun " helistimet"

03.07.2006 |

Terveppä terve!

Testailen tässä löytyykös sellaisia paljon, jotka olisivat " pudonneet" tuolta maalismurmeleista. Joko olisi aika laittaa pino pystyyn huhtikuun " helistimille" ?

Eli siis sign-in kaikki huhtikuuhun 2007 vauvelia toivovat :)

ps. en tiijä miten tää homma normaalisti toimii, kun olen vielä niin uus, mutta eikös se näin mene, että joku laittaa pinon pystyyn ja siitä se sitten lähtee. vai?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliksissa plussasin ja vielä ma oli CB plussalla tuhrusta huolimatta, samoin ti. Eilen sitten vuoto runsaantui melkein normaalin menkkavuodon kaltaiseksi. Aloitin ma uudelleen Luget lääkärin suosituksesta, mutta tänään en enään aio niitä ottaa vaan odotan luonnon hoitavan tehtävänsä ja vuodon runsaantuvan.

Nyt vaan en tiedä mikä on virallinen kp1 eli su kun tuhru alkoi vai eilinen kun se runsaantui?

Taidan aloittaa kuitenkin sunnuntaista ettei ovis menisi ohitse sen takia?

Eli olkoon nyt kp 5/25 niin jos jaksan tikuttaa ovista, tiedän aloittaa ajoissa.

Muistuttakaa mua sitten loppukierrossa tästä seikasta jos luulen, että menkat myöhässä! ;)))

Olo inha. Oksettaa ja vuotaa. Toivottavasti olo pian tasoittuu. =/

Eilen sattui olemaan myös synttäripäiväni ja siis arvatenkin, melko masentava sellainen.

Mutta josko seuraavia synttäreitä jo saisi juhlistaa vauvan kera. ;)

Vierailija
22/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekin ilm.mukaan ...

olen26v. mies 25v, ja neiti 2 ja puolvuotta.

Nyt iski vauvakuume ja nyt yritämme tosissaan...

en tiedä mitä kp(vai mikäs se lyhenne olikaan) tarkoittaa...?

Nyt parinviikon päästä nähdään tärppäskö...

JÄNSKÄTTÄÄ!!!

No eikun onnea kaikille yritykseen!!!

T.sanny80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanny, kp on kierron päivä, eli menkkojen ensimmäinen päivä on kp1 ja kauttaviivan jälkeen tulee kierron kesto, esim. 28. Jos kierto heittelee välillä 28-36, ilmoitetaan se niin kauttaviivan jälkeen;

kp7/28-36. Täällä kp19/28 :)

Huomasinpa juuri, kun Vauvan omalla laskurilla katsoin mahdollisen tärpin la:ta, niin se menisi tuonne maaliskuun loppupuolelle... eli maalismurmeleihin mun pitäisi loikata. :F

(Juuri kun ehdin kotiutua huhtiksiin)

Enpä kuitenkaan siirry sinne, kai tänne huhtikuisiin yksi (toistaiseksi) maaliskuinenkin mahtuu. Sori, mun moka.

Luulenpa kuitenkin että mun vahva aistimus siitä että on tärpänny nytte ei ole oikea tunne, sillä kaikki niin kutsutut oireet (mitä aina on mukava keksiä) on kadonnu totaalisesti!! Kaikki se turvonnu olo ja fiilis, että maha kasvais :DD Vaikka eihän se TODELLAKAAN kasvais vielä jos kasvais.

Ähh, on kauheeta olla töissä. Onneks sentään tänään täällä tarjottiin muutama mansikka niin tuli vähän kesäisempi olo :)

Vierailija
24/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo vauva laskuri antaa semmosen määritteen että olisin 3 rv..vaikka tod.vasta toissa päivänä laitettiin simpat matkaan...lasketaanko se sit niistä menkoista...vaikka eihän silloin viel raskaana olla...miun kp on 17/28-?...

Vierailija
25/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa vaan mua jos olen väärässä, mutta...

Raskaushan lasketaan alkavaksi siitä päivästä milloin sun viimiset kuukautiset alkoivat. Eli sillonku on ovulaatio niin vähän kuin olisitkin jo 2 viikkoa raskaana... En tiedä miksi se niin on, lasketaanko sitten jotenkin munasolun kehitystä vai mitä?!?!?! mutta noin olen asian kuitenkin ymmärtänyt. ja laskettu aikakin lasketaan sen päivän mukaan eikä ovulaation mukaan.

Ymmärsitköhän mitään :)

Vierailija
26/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista minä vain...että ollaanko meistä tekemässä listaa..???

pinoa?

t.sanny80

Vierailija
27/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äittä (olikos se nimim. noin?) olet ihan oikeassa tuossa laskutavassa. rv 1 alkaa siitä, kun kuukautiset alkaa.

Str@wberry: Mulla on ihan tismalleen ja täsmälleen samanlainen fiilis! Menkkojen aikana on niin ällöttävä olla - harmittaa, vuotaa, yöllä heräilee, naama on finninen.... Miehillä on niin helppoa!

pinosta: musta voidaan vaikka tehdä uus pino joka päivä - tosin ehkä olisi parempi, jos tehdään pino vaikkapa parin päivän välein, kun nyt kesällä voi olla hieman hiljaisempaa. Saatte kyllä tehdä itsekkin - mä vasta treenailen näiden viestiketjujen kanssa ja mokailen kokoajan ;)

ON: kp 4/28 käynnissä ja loma alkaa huomenna! Hiukan odotan sitä... pääsee rentoutumaan! Ou jee! Tarkoitus olis tässä kierrossa noudattaa ns. " varmaa periaatetta" . Eli jos pupuillaan joka päivä voidaan kyllä olla ihan varmoja, että ongelma on sen jälkeen joko simpoissa tai ovulaatiossa.

Taidan lähteä ulos ihmettelemään auringonpaistetta - se on siis moro.

Vierailija
28/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 19/28! Muista laittaa meille paljon väliaikatietoja peliin, niin pysytään ajantasalla :0)

Vierailija
29/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmottaudun tänne mukaan.

Elikkäs meillä lähtee nyt yrityskieto 19! Monta hukkatestiä olen kerenny tekemään ,mutta toivo elää edelleen, jospa meille nyt se huhtí vauva suotaisiin!

Tänään on kp 12/?(25) Kolme viimeisintä kiertoa söin teroluteja ja silloin kierto on tuon 25, nyt ajattelin pitää taukoa ja katsoa mitä tapahtuu joten en tämän kierron pituudesta uskalla sanoa mitään.

Tuon kierron 25 mukaan tänään pitäisi olla ovulaatio joten pitänee aloittaa yritys myöskin. Viikon verran pitäisi olla aktiivisempi, kun sen ovulaation ajankohdasta ei niin varmaa tietoa ole.

Mutta toivo siis elää aina niin kauan kunnes täti tulee visiitille!

Vierailija
30/42 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä netti ihan tiltissä, joten jää surffailu yötyöksi :) Oli kuitenkin kiva lukea kerralla paljon viestejä.

Str@wberrylle pahoitteluni kuukautisten alkamisesta! Tuo on kurjaa, että pääsee jo toivomaan parasta ja sitten tippuu tosi korkealta. Olen tosi pahoillani puolestasi!

Peipposkan kanssa on samat fiilikset eli loma ihan käsillä. Mulla on enää huomenna puolikas päivä. Jee!!

Nyt on menossa kp 12/27-30. Jomotellut koko päivän masua tosta vasemmalta alhaalta. Toivottavasti olis ovis käsillä. Viime kierrossahan en saanut yhtään vahvaa viivaparia ovistesteihin, joten alkoi epäilyttämään, että oliko sitä ovista ollenkaan.

Edellinen raskaus mulla alkoi heti ekasta yrityskierroksesta ja se oli kaksosraskaus. Olin kuitenkin lopettanut juuri pillerit ja olen aina ajatellut, että jos se (eka raskaus) johtuikin siitä, että vuosien tauon jälkeen munasarjat lähti ylikierroksilla käyntiin. Nyt ei siis ole ollut pitkiin aikoihin mitään hormonaalista ehkäisyä. Ja koska pariin kiertoon ei ole vielä tärpännyt, niin ajatus alkaa lentää ja ajattelen jo, että mitäs jos sitä ovista ei tulekaan ollenkaan.

Viime raskaus oli todella ongelmallinen ja lopputuloksena saimmekin pitää vain toisen poikamme. Tähän asti olen ajatellut, että meillä se raskausaika tulee olemaan tosi raskasta, ainakin henkisesti. Nyt alan jo murehtia, että mitäs jos ensin ei meinaa millään tärpätä ja sitten raskaus menee pieleen. Taidan olla oikein malliesimerkki " kaikki-tänne-heti-mulle" -ihmisestä :(

Olen nyt juonut tota greippimehuakin. Ihan kaameata. Olen yrittänyt juoda lasin päivässä, kun en tiedä " oikeaa annostusta" :) Sekin on mennyt nikotellen alas. Jos ei tällä " kärsimyksellä" ala tärpätä, niin johan on. Kyllä toi niin pahaa litkua on.

Piti varmaan jotain muutakin taas kommentoida, mutta en muista enää...

Laru

Vierailija
31/42 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnekkaita, jotka pääsette tänään lomalaitumille...Mulla töitä,töitä ja töitä töiden perään. Että osaakin olla ärsyttävää. Olis edes ulkotyötä niin vois nauttia kesästä ja auringosta :/

Str@awberry, ootko nyt aivan varma että se tuhru oli menkkoja? Ikävä kun noin käy... Nyt pistä sille tädille kova kovaa vastaan ja laita se rukoilemaan armoa ;)

Laru, mun piti ostaa kans greippimehut ja punkut sun muut e-vitamiinit, mutta vähän jäi :) onneks en ostanu sitten greippimehua, toisaalta punkkulasi päivässä ois kelvannu :P (punkkusieppo ilmoittautuu) Kokeileekos kukaan teistä ahkerasti juuri näitä greippimehuja, e-vit., punkkua, foolihappoa jne..? Onko muuten sama juoko sitä greippimehua vai syökö greippiä? (tuli vaan mieleen!) :)

peipposka, kyllä vain, alkaa lähestymään pahin piina-aika! :) Aattelin ens viikon loppupuolella testata ennenku menkkojen pitäis alkaa, ku jotkut on kuitenki sen plussan saanu jo niin varhain... :)) Kyllä musta tuntuu jotenki että ois ehkä tärpänny (en nuolase ennenku tipahtaa). Vatsassa tuntuu ihan oudolta, niinku olis jotenki turvonnu pallo-maha...toisaalta voi se johtua siitäkin ku olen laktoosi-intolerantikko ;) Hyvät lomat siulle, nauti minunkin puolesta! :)

Aurinkoista loma-aikaa kaikille muillekin ja plussaillaan! ;)

Vierailija
32/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo esittäydyin tuonne yhteen huhtisten pinoon, mutta tähän vielä, minä 25 mies 27 ja poika kohta 2=) Toista kuumeillaan ja toinen yrityskierto menossa, nyt kp 3/28-32.. Jospa meillekin suotaisiin huhtivauva=)

Vierailija
33/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päässyt nähtävästi sen verran rauhoittumaan tän yrityksen kans etten muista edes kp:tä..täytyy siis ihan laskea..nyt on 11/31 jos nyt en ihan väärin laskenut. Jotenkin tuntuu ihan luovuttaneelta koko hommasta,vaikkei aikaa ole mennyt kuin kaksi kuukautta,mut en jaksa vaan intoilla enään niin kauheesti. tai siis nyt tuntuu siltä,saa nähä mitä mieltä ollaan sitten kahen viikon päästä ku piinaillaan.

Miehen kanssa ollaan muutenkin pidetty tosi hiljaiseloa hommailujen suhteen,eli tänään vasta ekaa kertaa viime menkoista...johan on mennyt aikaa mutta kait sitä sitten jaksaa töuhuta oviksen aikaan enemmän kun ei alku kierrosta uuvuta ihan tyystin itseään.Niinkuin viime kierrossa kävi ja ovis jäi tyystin käyttämättä...ei niitä vauvoja pyhästä hengestäkään vissiin sikiä:)

No joo....Kuuma on ja ajatuskin hirvittää että jos nyt ei kohta rupee natsaamaan niin sitten ollaan ens vuonna maha pystyssä viimeisillään näillä keleillä, ja ei kiitos..siis jos natsaa vaikkka vähän myöhemmin:)

Kaksoset synty toukokuun lopussa ja se oli just hyvä aika synnyttää. ilmat ei odotuksen kannalta olleet ihan mahdottomat sen kamalan kokoisen mahan kanssa(raskaus meni ihan loppuun asti) ja toisaalta lämmöt alkoi just ku syntyivät joten ei hirveesti tarvinnu topata ja pakata vauvoja.

martina 11/31...pitkä on matka vielä:(

Vierailija
34/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdein syömään pillereitä vähän yli vuoden ja lopetin ne tän kuun 18 päivä. Vaikka mulla oli justa ollut kuukautiset niin ne alkoi uudestaan heti kolmen päivän päästä, varmasti johtu kun jätin noi pillerit. Mulla on aina ollut aika epäsäännölliset kuukautiset mutta laskin nyt ton ovulaationi 28 päivän mukaan ja lisäsin ennen ja jälkeen pari päivää, että meillä viikko sellasta kiireistä aikaa ;) Mutta itse en tunne ovulaatiota, kun toisethan sanovat että tuntevat sen jotenkin, pitäisköhän sitten ostaa sellanen testi...

MÄ nyt silti toivon ja haaveilen että olis jo tärpännyt :) En tiiä millonkahan kuukautisten ees pitäs nyt alkaa kun just tosiaan oli kahdet peräkkäin... että tässä nyt vaan ollaan ja ihmetellään ja kovasti toivotaan parasta :D

Kuulostipas tosi tosi sekavalta!!!

Vierailija
35/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä juuri ja yhteys täällä aikaas hidas, mutta koitan nyt nopsaan jotain kuulumista laittaa. :)

Vuoto loppui eilen ja oletan siis edelleen su olevan kp1/25 sillä jos kunnon vuodosta laskisin niin menkat ois kestäny vaan vajaat 2 pvää eli nyt siis kp 7/25. ;)

Joku pinossa kysyikin, että olenko varma, että kyseessä oli menkat niin oletan ainakin näin. Samaa asiaa tosin kyseli oma armaani, mutta yhtään testiä en luvannut enään asialle tuhlata. :)

Eli täällä on menossa testilakko ;)

En ole ostanut ovistestejä enkä aiokaan ostaa. Katsotaan kauanko jaksan sinniä r-testin tekoa...tähtäimessä edes sen verran, että täti ois myöhässä jos niin onnellisesti voi käydä.

Yhtäkään Aconia en aio sortua tekemään vaan pitää olla perustesti ja niin paljon myöhässä, että tulos varmasti näkyy. =D

Palailen asiaan kun kotiudumme.

Siihen asti, paljon tärppionnea ja plussaonnea kaikille huhtiksille!

Vierailija
36/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin liittyä teihin menkat alkoivat tänään kp 41 mentiin..lopetin pillerit juuri ja varsinainen eka yritys alkaa nyt..

pikkukakkosta kuumeilaan esikoinen syntynyt 0505.

Vierailija
37/42 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika syntyi elokuun 1. 2004 (la oli 26.7) ja kyllä oli tukalat paikat synnärillä kun vielä sattui helteet, huh hellettä sanoisin;) Mutta kaikki se odotus ja kuumuus siinä tilassa oli se arvoista=) Syntyi meille maailman suloisin poikavauva=) Toki kevät olisi kaikin puolin ihanaa aikaa uudelle elämälle (ja varsinkin huhtikuu;)) mut katotaan miten käy..

Plussa onnea kaikille=)

Jäde

Vierailija
38/42 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun minäkin mukaan. Laitan esittelyn tuonne esittelypinoon jossakin välissä.

Str@wberry: Minulla kävi samoin. Eli viime viikolla sain pari haamua mammaksin testeillä ja torstaina aconilla plussan. Perjantaina alkoi tuhru ja lauantaina sitten kunnon vuoto kera hyytymien :(. Harmittaa kyllä jonkin verran. Mietin itsekin että mistäköhän sitä pitäisi laskea kp:t alkaneeksi. Ehkä lasken myöskin sen perjantain kp1:ksi joten nyt olisi menossa sitten kp 3/25-29. Huoh...pitkä kierto vielä edessäpäin. Jotenkin tuntuu vielä pitemmältä tässä vaiheessa kun oli jo " raskaana" . Harkitsin josko olisin tilannu ovistestejä mutta päätin myöskin että nyt ei testailla ennenkuin on menkat _todella_ myöhässä (=ainakin 2 vkoa). Katsotaan sitten loppu kierrosta miten maltan olla testaamatta...

Kyllä se kolmonen saisi meillekin tulla ennen ensi kesää. Esikoinen syntyi heinäkuun alussa ja kakkonen viime elokuun lopussa. Koko viime kesä oli ihan tuskaa kun oli hellettä monta viikkoa. Eipä silti - kyllä meille on vauva tervetullut koska vaan. Vaikka jouluaattona jos on tullakseen ;).

Vierailija
39/42 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottavaa tuo tuollainen, ensin tulee plussaa ja sitten tipahtaa korkealta :( :( Toivottavasti tässä kierrossa tärppää! Kesällähän ollaan kaikkein hedelmällisimmillään, joten toivoa on. Itse ainakin uskon että teillä tärppää ihan pian :) bd bd bd

ON. Nyt kp 19/(29-)35 ja tuhrua tullut hiukkasen :( Toissailtana vihlaisi pitkään alapäästä, sitten eilen illalla alkoi tuhru ja tänä aamuna lämmöt tippuneet. Liekö sitten ollut ovis, vaikka testit on näyttäneet negaa koko ajan. Tai sitten täti tulossa jo nyt :(

Pupuiluintoa kaikille helteestä huolimatta! Me nukuttiin viime yö takkahuoneessa (kellarissa) *ah sitä viileyttä*. Suosittelen!

Vierailija
40/42 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...alussa vasta ollaan kp 3/30-?, että pitkään vielä odotusta. Aika kuluu kyllä yllättävän nopeasti...tuohon pupuilu aikaan...mutta siitä eteen päin juuri ja juuri päivät vaihtuu...Mutta ootellaan.

terkuin Nyyssönen