Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri Oreo vs Domino- väittelyketju. Kumpi on parempi?

Vierailija
30.04.2020 |

Oreo keksit ovat hyviä, mutta kalpenevat kaikin tavoin Domino keksien edessä. Ihmettelen suuresti miksi edes ostaa Oreota, jos samassa hyllyssä on Dominoa. Domino keksit maidon kanssa ovat elämän yksi peruspilareista!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni rakastaa Oreoita. Itse en voi sietää, pahoja ja kitkeriä minusta. Dominot oli ennen ihania, nykyään mauttomia. Suklaa ei niissä enää maistu kunnolla.

Vierailija
22/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Domino maistuu pehmeälle, täyteläiselle, kaakaoiselle. Keksi on kivan murea mitta pehmeä, ja täyte vaniljaista ja sitä on reippaasti.

Oreo on ohut, huonolla tavalla rapea ja täytettä on ohut sipaisu, se on "esanssisen" makuinen ja tietyllä tavalla kitkerä.

Oreolle ainoat pisteet Oreolle vegaaniudesta, ostan niitä kahvipöytään että käyvät kaikille.

Domino Marianne on vegaani. Ja paljon parempi kuin Oreon mitkään versiot. Oreon Minttukin on jotenkin hammastahnamainen. Domino Marianne on just hyvä, ei liian piparminttu. Fazerin paras keksintö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin taannoin noita hypetettyjä Oreoita, koska tarjouksessa olivat. Juu, yllättäen kopio-Domino on parempi keksi.

Oreo oli yllättäen kova ja mauton kopukka. Luulin että makua olisi enemmän, koska keksi oli tummempi kuin Domino.

Vierailija
24/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino, vaihteeksi kopio onkin alkuperäistä parempi.

Vierailija
25/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreo. Dominon keksi on jotenkin kummallinen suussa ja maku..? Muksuna Dominot maistui paljon paljon paremmalle, onko koostumus muuttunut? Mut ollapa Dominoita tummemmalla keksillä, vois olla hyvää.

Vierailija
26/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Domino maistuu pehmeälle, täyteläiselle, kaakaoiselle. Keksi on kivan murea mitta pehmeä, ja täyte vaniljaista ja sitä on reippaasti.

Oreo on ohut, huonolla tavalla rapea ja täytettä on ohut sipaisu, se on "esanssisen" makuinen ja tietyllä tavalla kitkerä.

Oreolle ainoat pisteet Oreolle vegaaniudesta, ostan niitä kahvipöytään että käyvät kaikille.

Erittäin hyvä ja tarkka analyysi. 100-prosenttisesti näin.

Vierailija
27/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän enemmän Oreoista, Dominot ovat omaan makuuni liian makeita. Oreot ovat hieman suolaisempia.

Vierailija
28/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominossa on mukavampi suutuntuma ja parempi maku. Oreot ovat jotenkin halvan makuisia, vaikka toki ihan kelpo keksejä nekin.

Vierailija
29/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreo

Vierailija
30/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan maistaa Dominoita, jotta voisin vertailla, koska olen syönyt viimeksi niitä varmaan joskus lapsena vuosikymmeniä sitten eikä ne mitään suosikkejani olleet. Oreoita on taas tullut syötyä viime vuosina joitakin kertoja ja tykkään niistä kyllä. Jos nyt muistan oikein niin ne ovat voimakkaamman makuisia ja tummempia kuin Dominot. Yleensäkin tykkään enemmän tummasta kuin vaaleasta suklaasta.

Vierailija
31/39 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino, tietty. Ja päärynädominot vieläon sata kertaa parempaa kuin seksi.

Vierailija
32/39 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Dominoista. Olen aina luullut, että Oreot on ihan samanlaisia murenevia paksuja keksejä. Ne onkin kivan rapeita, tummempia, vähän ohuempia ja ihan kuin vähemmän täytettäkin. Pieniä eroja yksittäin, mutta lopulta aika iso ero, että toisia viitsii syödä ja toisia ei.

Vierailija
33/39 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

dominooooo oreo on kuraa

Vierailija
34/39 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino. 🥛

Vierailija
35/39 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domino oli joskus hyvää. Ei ole maistunut miltään pitkään aikaan. Oreo maistuu siltä miltä Domino silloin joskus, muistoissani. Ääni Oreolle.

Vierailija
36/39 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättynyt olin, kun vasta vanhana Oreoa eka kerran maistoin ja pidin siitä enemmän kuin Dominosta!

Tykkäsin keksin kaakaoisemmasta (ihan itse luomani sana) mausta. Ero Dominoon oli kuin maitosuklaa vs tummempi suklaa. Mutta tupla-Oreo ei oo hyvää eli teen myönnytyksen Dominon suuntaan. Sisus on ok kunhan sitä ei ole liikaa.

Ehkä syy pitämiseeni on myös se, että Oreo on niin uusi tuttavuus. Kumpikaan keksi ei kuitenkaan kuulu suosikkeihini.

Vierailija
37/39 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreot voittaa 100-0! Dominot mauttomia ja kuivia ja täytettä liian vähän, ehkä suomijuntit tykkää mutta minä en ole onneksi juntti!

Vierailija
38/39 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oreo maistuu kaakomaisemmalta, Dominossa taas täyte maistuu enemmän. Just nyt valitsisin mieluummin Oreon mutta Oreossa on palmuöljyä 👎👎 ja Dominossa ei. Eli Domino voittaa, koska terveys ensin :)

Vierailija
39/39 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Domino, tietty. Ja päärynädominot vieläon sata kertaa parempaa kuin seksi.

Oho, aikamoinen mahtipuhe 😂😂 Nyt herää kysymys, kuinka kuivaa se seksi sitten on 🙈

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan