Onko joku muu saanut porttikiellon tälle keskustelupalstalle?
Onko joku muu saanut porttikieltoa tänne keskustelupalstalle? Ilmeisesti asioista ei saa puhua niiden omilla nimillään, muuten en tuota porttikieltoa ymmärrä.
Kommentit (12)
Ehkä bannit väliaikaisesti joku, mutta siis kokonaan estetty, en tiedä??
Joihinkin ketjuihin en ole joskus hyvin harvoin voinut laittaa kommenttia.
Minä olen monesti, vaihdan IP osoitteen, poistan evästeet ja jatkan🙂
Minä! Lähinnä olen laittanut ruokaohjeita ja eilen erehdyin kommentoimaan, miten opintojen kannalta turhaa on mennä fyysisesti kouluun kahdeksi viikoksi. Sen jälkeen tuli tieto, että minut on estetty. Isoveli valvoo.
Tulee ilmoitus, kun vastaa johonk8n aloitukseen, mutta kun painaa sitä lähetä nappia uudelleen, niin hyväksyy vastauksen. Tässä on vaan joku bugi.
Vastasin asiallisesti laadukkaat tuoksut naiselle-ketjuun ja jostain syystä viesti ei ollut sopiva.
Eilen oli näköjään viestit estetty koska ajattelen toisin.
Kertoo jotain tästä yhteiskunnasta. Niin kauan saa olla vapaasti kun on valtaapitävien kanssa samaa mieltä mutta jos poikkeat valtavirrasta niin...
Olen joskus käynyt työmatkalla Aasiassa ja siellä on Japanin länsipuolella eräs nimeltämainitsematon pieni valtio jossa on suurin piirtein sama meno päällä kuin nyky suomessa.
Ei, kun palsta vaan tökkii. Päivitä riittävän usein sivua, kunnes saat "normaalin" näkymän, sitten pystyt vastaamaan. Jos sivu näyttää "riisutulta", ei vastaaminen toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun palsta vaan tökkii. Päivitä riittävän usein sivua, kunnes saat "normaalin" näkymän, sitten pystyt vastaamaan. Jos sivu näyttää "riisutulta", ei vastaaminen toimi.
Miten tuo päivittäminen tehdään?
Kyllä pystyy vastaamaan, kun painatte vaan uudestaan "lähetä". Sama viesti siis kaksi kertaa, niin toisella kerralla menee läpi.
nään joistakin ketjuista ekan ja vikan sivun en muuta.