Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A-studio NYT: Lasten infektiolääkäri Harri Saxen syyttää Li Anderssonia ettei kouluja avata vielä huomenna vaan vasta 2kv kuluttua!

Vierailija
29.04.2020 |

Ja Li kertoo että vie 2vk järjestää koulut turvallisiksi turvaväleineen ja hygieniasääntöineeen sekä pienennetyt ryhmät. Täm äSaxen on harvinaisen inhottava ja ilkeä vanha ukkeli!

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes 2 vk ei tunnu näille naisille riittävän

Siinähän on tunteja yli 300, eikö se riitä suunnittelemaan yhteistyössä tätä yksinkertaista asiaa

Vierailija
62/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenlääkärimies on kyllä kaiken huippu.

Miten ylimielinen asenne ihmisellä voi olla.

Se on mies, setämies, boomer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenlääkärit tuntuu olevan kokeilunhaluisia...

Mengelekin vähän vaan testaili juttuja.

Vierailija
64/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa. Jos lääkäri ajaa noin voimallisesti tätä asiaa ja monet muut lääkärit niin kyse ei kai voi olla muusta kuin siitä että halutaan tartuttaa paljon lapsia että päästään kokeilee jotain lääkettä tai saadaan muuten tutkimusaineistoa (coronapotilaita) jotta päästään kansainvälisiin tiedeyhteisöihin. Vai voiko olla enää kyse muusta?

Sanoiko se lääkäri miksi kaikki pitää avata heti?

Vierailija
65/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnelkaa nyt tuota lasten infektiolääkäriä! Paremmin hän nämä asiat tietää kuin te mammat.

Ai jaa. Miksi moni lääkäri sitten on kuollut koronaan jos he nämä asiat niin hyvin hallitsevat?

Vierailija
66/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuisen oloinen ukkeli kyllä oli.

Vierailija
67/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tässäkin taas oli?? Millä nämä pällit luulevat, että kouluissa hoituu turvavälit ym. Kahden viikon takia tuollainen ruljanssi. Oppilaat menevät vaan jonottamaan kouluun ja pesemään käsiä.

Vierailija
68/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajat ovat pahempia ruikuttajia kuin hoitajat. Me muut ollaan oltu koko aika töissä ihan normaalisti ja opettajille kauheaa joutua kahdeksi viikoksi työpaikalle, vaikka pitkä loma edessä....

Täytyy kyllä isosti nostaa hattua esimerkiksi kaupanmyyjille, jotka pienellä palkallaan laittaa itsensä jatkuvasti tartunnalle alttiiksi käsitellessään satoja asiakkaita joka päivä, eivätkä valita kohtaloaan. Opettajilla tilanne on paljon parempi. Heidän asiakkaansa on pelkästään lapsia, jotka eivät tartuta koronaa niin herkästi, kuin vanhempi väki, joka muodostaa kaupan asaikkaista valtaosan.

Minä ole tässä koulujen avaamisasiassakin melko neutraali, eikä minulla ole sinänsä kantaa puoleen eikä toiseen. Minulle olisi varsin hyvin käynyt, jos koulut olisi pysyneet suljettuna, mutta en vastusta myöskään niiden avaamista.

Olen kuitenkin hieman samoilla linjoilla sen opettajia kritisoineen forssalaisreksin kanssa, että kyllähän opettajat tässä saattaa itsensä hieman kyseenalaiseen valoon, kun samaan aikaan monet muut ovat joutuneet painamaan töitä oman terveytensä riskeeraten. Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että se lähiopetus on ihan samallalailla opettajien normityötä, kuin sairaanhoitajien, lääkärien ja kaupanmyyjien työkin.

Vierailija
69/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait lääkäri tietää taudeista enemmän kuin opettajat.

Muuten olemme kadotuksessa kaikki.

No eivät ainakaan näytä tietävän Suomessa. Ja mikä lääkäri tuo Saxen on, koko ajan lähmi naamaansa, sormi kävi suun vieressä, käsi kasvoilla, siinä on varsinainen hygienian asiantuntija.

Vierailija
70/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska tason keskustelu kuultiin A-studiossa tänään. Herra suuriherra Saxen oli vertaansa vailla kommenteissaan. Penäsi opettajilta tieteellistä tutkimusnäyttöä etäopetuksen paremmuudesta verrattuna lähiopetukseen. Itse herra

Saxen puolestaan perusti väitteensä lähiopetuksen turvallisuudesta pelkkiin kuultuihin mielipiteisiin maailmalta ja Ruotsista eritoten.

Opetusministeri Andersson komppasi hölmön oloisena vieressä koko palkkansa edestä. Täytyy todeta, että kun istuu paskaämpärin laidalla, niin ei ole ihme, että sinne myös tipahtaa.

Vierailija
71/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa. Jos lääkäri ajaa noin voimallisesti tätä asiaa ja monet muut lääkärit niin kyse ei kai voi olla muusta kuin siitä että halutaan tartuttaa paljon lapsia että päästään kokeilee jotain lääkettä tai saadaan muuten tutkimusaineistoa (coronapotilaita) jotta päästään kansainvälisiin tiedeyhteisöihin. Vai voiko olla enää kyse muusta?

Harri haluu tasokkaisiin rafloihin, 50 henkeä sisään ettei tatvis jonottaa joidenkin kuolevaisten takia...

Vierailija
72/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait lääkäri tietää taudeista enemmän kuin opettajat.

Muuten olemme kadotuksessa kaikki.

No eivät ainakaan näytä tietävän Suomessa. Ja mikä lääkäri tuo Saxen on, koko ajan lähmi naamaansa, sormi kävi suun vieressä, käsi kasvoilla, siinä on varsinainen hygienian asiantuntija.

Lääkärit ei pese käsiään kuin leikkaussalissa.

Vastustuskyky kato hei...

Vierailija
73/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderson oli ihan hämmentyneen ja kiusaantuneen oloinen. Oliko tullut papparaisten mielipiteen jyräämäksi?

Vierailija
74/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusaineistoa tässä nyt haetaan. Syksyllä kaikille lapsille on koulussa lääkärintarkastus ja salaperäinen verikoe, vanhemmille asiasta ei tiedoteta mitään. Suomi pääsee neuvolajärjestelmän ja tarkkojen tietojen kirjausten vuoksi helposti tiedemaailman luetuimpien artikkeleiden kohteeksi, koska meillä on helppoa tehdä tutkimusta. THL on jo myynyt kaikki terveystietomme eteenpäin. Tarvitaan vain koronaan liittyen verikoe ja kas - maailma ei pelastu, mutta saadaan Saxénin nimi linkattua moneen tutkimukseen.

Vierailija
75/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreiden tulot laskevat jos ei tule tarpeeksi potilaita, sen takia haluavat että ihmiset sairastuvat

Vierailija
76/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hallitus tätä päättänyt. Ei opettajat, ei vanhemmat, ei lastensuojelu vaan THL JA HUS. mieslääkärit.

Vierailija
77/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkärien ammattikunta on aika narsistisakkia. Sydämen sivistyneisyyttä saa kyllä hakemalla hakea. Ja taisi maaliskuussa ,eräässä pohjoisen hiihtokeskuksessa, kontrolli yhdellä joukolla lekureita vähän pettää myös. Mutta tämä Saxenin esiintyminen kaikkitietävänä besserwisserinä A-studiossa tänään oli kuvottavaa katseltavaa ja kuultavaa.

Vierailija
78/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettajat ovat pahempia ruikuttajia kuin hoitajat. Me muut ollaan oltu koko aika töissä ihan normaalisti ja opettajille kauheaa joutua kahdeksi viikoksi työpaikalle, vaikka pitkä loma edessä....

Täytyy kyllä isosti nostaa hattua esimerkiksi kaupanmyyjille, jotka pienellä palkallaan laittaa itsensä jatkuvasti tartunnalle alttiiksi käsitellessään satoja asiakkaita joka päivä, eivätkä valita kohtaloaan. Opettajilla tilanne on paljon parempi. Heidän asiakkaansa on pelkästään lapsia, jotka eivät tartuta koronaa niin herkästi, kuin vanhempi väki, joka muodostaa kaupan asaikkaista valtaosan.

Minä ole tässä koulujen avaamisasiassakin melko neutraali, eikä minulla ole sinänsä kantaa puoleen eikä toiseen. Minulle olisi varsin hyvin käynyt, jos koulut olisi pysyneet suljettuna, mutta en vastusta myöskään niiden avaamista.

Olen kuitenkin hieman samoilla linjoilla sen opettajia kritisoineen forssalaisreksin kanssa, että kyllähän opettajat tässä saattaa itsensä hieman kyseenalaiseen valoon, kun samaan aikaan monet muut ovat joutuneet painamaan töitä oman terveytensä riskeeraten. Täytyy nyt kuitenkin muistaa, että se lähiopetus on ihan samallalailla opettajien normityötä, kuin sairaanhoitajien, lääkärien ja kaupanmyyjien työkin.

Käsittääkseni kaikki ketä on voinut on tehdä etätyötä. Mutta ehkä se on jotenkin parempaa työtä... ja ei, en ole opettaja.

Kyllä lapset laitetaan nyt vain koe-eläimiksi. Lapset eivät tartuta, eivät sairastu... aika uskaliasta puhetta, jopa lääkäriltä.

Vierailija
79/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkäri on kyllä äärimmäisen juntti.

Vierailija
80/94 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkäri on kyllä äärimmäisen juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän