Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulujen avaamisesta:Mahtava juttu.

Vierailija
29.04.2020 |

Minä olen tyytyväinen. Itsellä ei niin arkeen vaikuta kun yksi yläasteikäinen, mutta lapsille ja nuorille tärkeä juttu. Ja varsinkin heille, joilla ei kotiolojen tai oppimisvaikeuksien vuoksi se etäkoulu ole niin helppo juttu kuin näille tavallisille pulliaisille.
Ja muistakaa, että teillä on oikeus ilmoittaa lapset kotikouluun jos ette halua heidän osallistuvan opetukseen, opetatte itse kotona sen pari viikkoa. Minä en.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi voi... Nyt laiskat opettajat joutuu keskeyttämään lomansa. No kai se 10000 euron kuukausipalkka korvaa mielipahan, että joutuu menemään parin viikon ajan pariksi tuntia päivässä lorvimaan koululle.

Minkä loman?

Ai niin. Eihän teillä olekaan mitään lomaa. Opettajia vtuttaa, kun joutuvat keskeyttämään työn keskeytyksen ja palaamaan pariksi viikoksi töihin ennen seuraavaa työn keskeytystä.

Vierailija
22/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi voi... Nyt laiskat opettajat joutuu keskeyttämään lomansa. No kai se 10000 euron kuukausipalkka korvaa mielipahan, että joutuu menemään parin viikon ajan pariksi tuntia päivässä lorvimaan koululle.

Minkä loman?

Ja taas on yks opettaja ruikuttamassa, että voi voi, joutuu taas kahdeks viikkoa töihin, oikein leikkimään lasten kanssa kolmeks tuntia per päivä.

Eipä ne sijaiset pääse kesälomalle. Työttömäksi joutuvat ja virassa oleva ope tulee siksi aikaa lomalle ja poistuu lomalta syksyllä kun koulut alkaa. Pitäisit pääsi kiinni.

Nykyään sijaisia on paljon ja eivät he nauti samoista eduista kuin virassa olevat opettajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että loppuu kotikoulu. Hermo menee tähän kun koko perhe koko ajan kotona.

Opettajien ns etäopetuksen helmiä: kerätään kasvio. Googlaa mikä on kasvio.

Ihmettelen mihin se maisterin tutkinto tarvitaan. Nyt ainakin joutuvat vastaamaan kysymyksiin eikä voi sanoa että googlatkaa.

Vierailija
24/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko kuolee päätöksen vuoksi? Muistakaa, kuka päätti.

Vierailija
25/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotikoulu voi jatkua sitten vielä ensi syksynä, koska korona on tullut jäädäkseen. Meidän perhe jatkaa elämää tavallisin varotoimin mutta järkeä käyttäen. Itse olen sairaanhoitaja, ja sillä tavalla uhka tartunnasta on aina työvuorossa, ja siksi en voi elää pelossa vaan luottaa ammattilaisten päätöksiin.

Ymmärrettävää, koska riskisi saada tartuta on suurempi töissäsi. Sairaanhoitajana varmaan siis ymmärrät myös sen, että toisille perheille se suurin uhka ja riski saada korona on nimenomaan siellä koulussa. Mielellään silloin suojelee perheensä terveyttä ja vaikka järjestää sen lapsensa opetuksen kotikouluna. Koulua ehtii lapsi käydä vielä monta vuotta. Ei se oppimista kaada, jos yhden kevään lopun ja vaikka syyslukukauden käy koulua kotoa käsin. Ovathan esim. syöpälapsetkin pitkiä aikoja pois koulusta ja suorittavat sitä etänä.

Vierailija
26/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä mitä te akat ruikutatte "opettajat lomalla", pah ette sitte ole seuranneet lastenne etäkoulua. Kovaa työtä ollut opettajillakin tehdä etänä opetus! Ainakin meillä täällä oulunseudulla. Huippu työtä ja varmasti työlästä. Koulu on alkanut aamulla minuutilleen ja päättynyt lukujärjestyksen mukaisesti. Hatun nosto opettajille!!

Vierailija
27/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H@nes kirjoitti:

Mä en ymmärrä mitä te akat ruikutatte "opettajat lomalla", pah ette sitte ole seuranneet lastenne etäkoulua. Kovaa työtä ollut opettajillakin tehdä etänä opetus! Ainakin meillä täällä oulunseudulla. Huippu työtä ja varmasti työlästä. Koulu on alkanut aamulla minuutilleen ja päättynyt lukujärjestyksen mukaisesti. Hatun nosto opettajille!!

Niinpä, taitaa kertoa heidän omasta "etätyön" teosta tuo asenne:)

Vierailija
28/28 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko kuolee päätöksen vuoksi? Muistakaa, kuka päätti.

yksikin kuolema on liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä