Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

14v perusterve britti kuollut koronaan

Vierailija
29.04.2020 |

Lähde: aftonbladet.se

Mitä enemmän korona leviää sen enemmän näitä tulee tulemaan.

Kukaan ei vielä tiedä tästä niin paljon että vois julistaa sen vaarattomaksi lapsille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikenikäisiä kuolee jatkuvasti, milloin mihinkin. Mullakin on kuollut kaksi alle 20-v tuttua ihan tavalliseen influenssaan ja molemmat perusterveitä. Kauhean surullista, mutta sellaista elämä on. Ei kannata tuudittautua siihen, että nykyaikana ei kukaan kuole nuorena.

Vierailija
2/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollu persterve. Jotain piilevää oli kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa mennä peiton alle piiloon kuolemaa.

Vierailija
4/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä korona voi valitettavasti olla vakava ihan perusterveellekin.

Vierailija
5/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin enemmän ok että joku kuolee koronaan koska sillä on joku perussairaus??? Miks perussairautta sairastava on jotenkin vähempi arvoinen. Ite oon ihan normaali tuottava henkilö vaikka mulla onkin perussairaus. En oo mikään sairaseläkkeellä oleva rampa.

Vierailija
6/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa enää näitä kuolema/korona juttuja ! Itse alan jo suodattamaan näitä joukkohauta ,kuolema tilasto uutisia.  Ei mitään järkeä kun koko ajan joka tuutista hoetaan vaan kuolemia ja uusia "ennätyksiä" millon missäkin päin maailmaa.  

Vierailija
7/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kaikenikäisiä kuolee jatkuvasti, milloin mihinkin. Mullakin on kuollut kaksi alle 20-v tuttua ihan tavalliseen influenssaan ja molemmat perusterveitä. Kauhean surullista, mutta sellaista elämä on. Ei kannata tuudittautua siihen, että nykyaikana ei kukaan kuole nuorena.

Onpas sun tutuilla huono säkä, ei varmaan kannata olla sun tuttu. Tai sitten puhut paskaa, jonka puolesta itse voisin lyödä vaikka vetoa.

Vierailija
8/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin enemmän ok että joku kuolee koronaan koska sillä on joku perussairaus??? Miks perussairautta sairastava on jotenkin vähempi arvoinen. Ite oon ihan normaali tuottava henkilö vaikka mulla onkin perussairaus. En oo mikään sairaseläkkeellä oleva rampa.

Niinpä. Suomessa on kahdella miljoonalla kansalaisella kohonnut verenpaine. Siihen päälle muut sydän- ja verisuonitaudit, diabetekset, autoimmuunisairaudet sun muut, niin eipä paljon lohduta nuo ”vaarallinen vain niille joilla on riskitekijöitä”-vähättelyt.

Vierailija
9/9 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset perunakuoppaan kypärä päässä ruokittaviksi.