Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vihaan tätä korona p*askaa

Hermot palaa!!!
29.04.2020 |

Luoja alkaa hermot mennä. Yksin lasten kanssa 24/7 ja vielä etätöissä. Lapset hyppivät seinille ja tappelevat ja minun pitäisi saada töitä tehtyä. Päivällä aivan turha toivo. Kaikki hommat jäävät iltaan/yöhön. Nukun aivan liian vähän, kun joudun työt tekemään vasta lasten mentyä nukkumaan eli joskus 19-21 jos malttavat mennä nätisti. Kirottu etätyö mahdollisuus... Kirottu korona... Ikävä on päivähoitoa.. Tänään joku mummo kehtasi vielä valittaa kaupassa, että ei saisi tulla koko perheenvoimin kauppaan ja lapset pitäisi jättää kotiin. Nostin kansainvälisen käsimerkin pystyyn ja totesin että tervetuloa hoitamaan. Taidan tänään juoda tuon viinipullon joka seissyt joulusta asti avaamattomana ja ottaa töistä loparit, ennen kun saan kengän kuvan persuksille.
Korona suksi suolle ja pysy siellä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain käsityksen, että Ap on yksinhuoltaja ja sen takia ihmettelen näitä kommentteja, että ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Näiden kommenttien kirjoittajat taitavat elää onnellisessa parisuhteessa, eikä heillä ole mitään käryä yksinhuoltajien arjesta.

Olen itse myös yh, joten minulle välittyy tuosta ap:n kirjoituksesta väsymys ja turhautuimen yksinoloon ja siihen kun parhaansa yrittää tasapainotella tässä tilanteessa lastenhoidon ja töiden välillä.

Moni ei ymmärrä tässä tilanteessa yksiolevien ja asuvien asemaa. Ketään et voi nähdä tai tavata. Puhelimessa puhuminen tai videopuhelut eivät aja samaa asiaa kuin oikea tapaaminen jonkun ihmisen kanssa.

Ja joku myös kommentoi, että ollut omakotitalo projekti ja yrittäjä ja ties mitä ja hoitanut lapset samalla. Oliko silloin korona ja olitko yksin lasten kanssa kun noita hoidit? Jep et tainnut olla ja silloin ei ollut koronaa. Sait tavata ystäviä ja perhettä ja sait jopa omien sanojesi mukaan lapsen tarvittaessa hoitoon.

Olkaa te onnellisia joiden elämään tämä ei ole vaikuttanut.

T. Lomautettu yksinhuoltaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla