Jos ostaisit tarjouksesta 7 Maraboun suklaalevyä kympillä, kauan kyseinen määrä sinulla kestäisi?
Mulla kestäis joko viikon, tai kuukauden, riippuu siitä söisinkö levyn päivässä vai levyn molempina viikonlopun päivinä.
Tällä hetkellä kyseinen suklaalevymäärä kestäisi tun kuukauden. En jaksaisi kyllä mässyttää suklaata joka päivä. Joskus kyllä tulee sellaisiakin kausia, mutta nyt yritän pitää arkipäivät herkuttomina ja mässyttää sitten enemmän viikonloppuna.
Kommentit (42)
Maraboun suklaa on pahaa, jäisi lapsille perinnöksi.
Loppuiän.
Ähhlyt kusee suklaamassaan Maraboun tehtaalla.
About 7:t synttärit. Käytän kakun täytteeseen, jos en muuta leivonnaista keksi, muuten jäisi kaappiin homehtumaan.
Ehkä vuoden, vaikka se parasta suklaata onkin.
En syö Maraboun suklaata, aivan hirveätä sokerisotkua. En syö kyllä Fazerin suklaatakaan, ihan kamalan makuista sekin on.
Aika kauan kestäisi, kun en edes pidä Maraboun suklaasta.
Hirveetä sokerimoskaa.
En tiennyt että sitä tehdään vielä.
En tiedä mihin sitä voisi käyttää.
Päivä tai maks. 2.
Mulla ei säily vierasvarat eikä edes tavallinen ruoka. Tai siis en voi tehdä vuokallista tai kattilallista ruokaa valmiiksi pariksi päiväksi, koska syön nekin. Jos kaapissa tai jääkaapissa on syötävää valmiina (tai mikroa vailla valmiita) ne ei säily mulla :(
Varmaan kuukauden max kestäisi. Todennäköisesti kolmisen viikkoa. Mun mies on kauhee rohmu jos meillä on herkkuja, ei sillä oo itsehillintää. Just siks en voisi ostaa tuollaista tarjousta, kun se puputtais ne suklaat alle kuukaudessa.
Mut jos oletetaan ettei mies niitä haluaisi (as if) niin MINULLA ne levyt riittäis varmaan 5 kuukautta. Söisin iltaisin sillon kun katsotaan leffoja.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se tarjous liittyy?
Meidän Rajamarketissa on ollut pitkään tämmöinen tarjous voimassa. Siitä tuli mieleen. Ap
Riippuu ihan lajista
Tavalliset jäisi kaappiin odottamaan jotain leivontaa tms. En edes ostaisi niitä
Mutta pähkinäsuklaa tai salmiakkisuklaa menisi varmaan jotain levy/viikko tahtia
Puoli vuotta. Osa menis leivontaa. Voi olla, että joku levy jäis vanhaksi, kun kyllästyy.
6-12kk. Jos ostan suklaata, syön suunnilleen rivin ja sitten se menee kaappiin odottamaan seuraavaa kertaa, joka on ehkä seuraavana päivänä tai kuukauden päästä. Leipomiseen käytän taloussuklaata, koska se on riittävän tummaa, siksi marabout ei kuluisi siihenkään.
Normimammalla tunti, puolet oksentaisi.
Siis tuon kuukauden...