Jos ostaisit tarjouksesta 7 Maraboun suklaalevyä kympillä, kauan kyseinen määrä sinulla kestäisi?
Mulla kestäis joko viikon, tai kuukauden, riippuu siitä söisinkö levyn päivässä vai levyn molempina viikonlopun päivinä.
Tällä hetkellä kyseinen suklaalevymäärä kestäisi tun kuukauden. En jaksaisi kyllä mässyttää suklaata joka päivä. Joskus kyllä tulee sellaisiakin kausia, mutta nyt yritän pitää arkipäivät herkuttomina ja mässyttää sitten enemmän viikonloppuna.
Kommentit (42)
Vuoden. Sitä ennen kyllä antaisin niitä pois ympäriinsä.
Ainakin puoli vuotta, ehkä kauemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Päivä tai maks. 2.
Mulla ei säily vierasvarat eikä edes tavallinen ruoka. Tai siis en voi tehdä vuokallista tai kattilallista ruokaa valmiiksi pariksi päiväksi, koska syön nekin. Jos kaapissa tai jääkaapissa on syötävää valmiina (tai mikroa vailla valmiita) ne ei säily mulla :(
Vuokallista?
Sinulla on syömishäiriö.
En pidä suklaasta joten antaisin puolisolleni syötäväksi. Voisin vaihtarina ottaa salmiakkia. Veikkaisin että kestäisi parisen kuukautta ainakin jos hän yksin söisi. Viime viikolla ostamansa suklaa vielä avaamattomana joten ei hänkään mahdoton suklaahiiri.
Pitäisikö mun syödä ne? Siinä tapauksessa loppuelämän ja jäisi vielä perinnöksi. En tykkää suklaasta. Ja Marabou on vielä erityisen pahaa. Fazerin sinistä voi syödä muutaman palan.
Minulla on ollut syömishäiriö. Luultavasti viikon. Joko heittäisin osan suklaista lopulta roskiin tai sortuisin ahmimisen lisäksi joinain päivinä oksentelemaan sormet kurkussa.
AV-mammalla ei niiden kanssa kauaa nokka tuhisisi. Kaikki levyt päällekkäin ja pari siideriä viereen kyytipojaksi niin ei yhtä Netflix -leffaa loppuun asti kestä.
Puoli vuotta, pakkaseen laittaisin 6 levyä ja yks jäisi jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta, pakkaseen laittaisin 6 levyä ja yks jäisi jääkaappiin.
Mikä järki on suklaan pakastamisessa? Ei sitä tarvitse säilyttää jääkaapissa. Maistuu kylmänä pahalta.
Vierailija kirjoitti:
AV-mammalla ei niiden kanssa kauaa nokka tuhisisi. Kaikki levyt päällekkäin ja pari siideriä viereen kyytipojaksi niin ei yhtä Netflix -leffaa loppuun asti kestä.
Miksi irvailet syömishäiriöisille? Läheisten näkökulmasta on traagista seurata kun joku syö itsensä hautaan ennen aikojaan. Ei se juurikaan eroa juopon toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut syömishäiriö. Luultavasti viikon. Joko heittäisin osan suklaista lopulta roskiin tai sortuisin ahmimisen lisäksi joinain päivinä oksentelemaan sormet kurkussa.
Yleensä heitämme vieraiden lähdettyä joululahja- ja tuliaissuklaat menemään, jottei tulisi taas ongelmia syömisen kanssa.
Suklaat joita joku on tuonut ovat jääneet kaappiin. Että kai ne kestäis niin kauan että joku muu ne syö. En erityisemmin pidä suklaasta.
En minä syö kokonaisia suklaalevyjä kuten näkkileipää. Jotain suklaakonvehteja tai suklaakeksejä voisi ehkä syödä pari kolme kappaletta kahvia juodessa tai tv:tä katsellessa, mutta en kyllä ahtaisi kokonaista suklaarasiaa tai suklaakeksipaketti yhdellä kertaa. Pidän yleensä lakritsista enemmän kuin suklaasta.
Olen joskus kylläkin sulattanut suklaalevyn paloja kuuman kaakaon sekaan. Muuten suosin tummaa suklaata, joita on hyvin saatavilla etenkin Lidlistä.
Varmaan 7 päivää :D oon sokerikoukussa eikä mulla ole itsehillintää.
Varmaan 2-3 viikkoa, oon tossa seurannut mitä vauhtia mun marabou-varasto hupenee, heh. Se ale-hinta ei siihen kulutuksen nopeuteen kyllä vaikuta. Sama kulutus oli sit normi- tai tarjoushintaista. Suklaan mussutus tapahtuu lähinnä illalla kirjoja lukiessa ja vaikuttavana parametrina se kuinka nopeasti alkaa nukku-Matti kustumaan.
Väitteesi ei pidä paikkaansa ja väitelauseen lopussa ei käytetä kysymysmerkkiä.
Puolisen vuotta. En pidä Maraboun suklaasta, mutta voisin käyttää leivontaan ja jälkiruokiin. Tosin, jos olisin pilvessä niin mässyissä voisin vetää levyn :D
Menisi seuraavan vuoden puolelle. En pidä suklaasta sen kummemmin, mutta joskus tykkään tehdä maitokaakaota suklaasta.