Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ostaisit tarjouksesta 7 Maraboun suklaalevyä kympillä, kauan kyseinen määrä sinulla kestäisi?

Vierailija
29.04.2020 |

Mulla kestäis joko viikon, tai kuukauden, riippuu siitä söisinkö levyn päivässä vai levyn molempina viikonlopun päivinä.

Tällä hetkellä kyseinen suklaalevymäärä kestäisi tun kuukauden. En jaksaisi kyllä mässyttää suklaata joka päivä. Joskus kyllä tulee sellaisiakin kausia, mutta nyt yritän pitää arkipäivät herkuttomina ja mässyttää sitten enemmän viikonloppuna.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi seuraavan vuoden puolelle. En pidä suklaasta sen kummemmin, mutta joskus tykkään tehdä maitokaakaota suklaasta.

Vierailija
22/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden. Sitä ennen kyllä antaisin niitä pois ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puoli vuotta, ehkä kauemminkin.

Vierailija
24/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 2 kk arvelisin.

Vierailija
25/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä tai maks. 2.

Mulla ei säily vierasvarat eikä edes tavallinen ruoka. Tai siis en voi tehdä vuokallista tai kattilallista ruokaa valmiiksi pariksi päiväksi, koska syön nekin. Jos kaapissa tai jääkaapissa on syötävää valmiina (tai mikroa vailla valmiita) ne ei säily mulla :(

Vuokallista?

Sinulla on syömishäiriö.

Vierailija
26/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suklaasta joten antaisin puolisolleni syötäväksi. Voisin vaihtarina ottaa salmiakkia. Veikkaisin että kestäisi parisen kuukautta ainakin jos hän yksin söisi. Viime viikolla ostamansa suklaa vielä avaamattomana joten ei hänkään mahdoton suklaahiiri. 

Vierailija
27/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mun syödä ne? Siinä tapauksessa loppuelämän ja jäisi vielä perinnöksi. En tykkää suklaasta. Ja Marabou on vielä erityisen pahaa. Fazerin sinistä voi syödä muutaman palan.

Vierailija
28/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikon.

Vierailija
29/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut syömishäiriö. Luultavasti viikon. Joko heittäisin osan suklaista lopulta roskiin tai sortuisin ahmimisen lisäksi joinain päivinä oksentelemaan sormet kurkussa.

Vierailija
30/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammalla ei niiden kanssa kauaa nokka tuhisisi. Kaikki levyt päällekkäin ja pari siideriä viereen kyytipojaksi niin ei yhtä Netflix -leffaa loppuun asti kestä.

Vierailija
31/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta, pakkaseen laittaisin 6 levyä ja yks jäisi jääkaappiin.

Vierailija
32/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta, pakkaseen laittaisin 6 levyä ja yks jäisi jääkaappiin.

Mikä järki on suklaan pakastamisessa? Ei sitä tarvitse säilyttää jääkaapissa. Maistuu kylmänä pahalta.

Vierailija
33/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV-mammalla ei niiden kanssa kauaa nokka tuhisisi. Kaikki levyt päällekkäin ja pari siideriä viereen kyytipojaksi niin ei yhtä Netflix -leffaa loppuun asti kestä.

Miksi irvailet syömishäiriöisille? Läheisten näkökulmasta on traagista seurata kun joku syö itsensä hautaan ennen aikojaan. Ei se juurikaan eroa juopon toiminnasta.

Vierailija
34/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut syömishäiriö. Luultavasti viikon. Joko heittäisin osan suklaista lopulta roskiin tai sortuisin ahmimisen lisäksi joinain päivinä oksentelemaan sormet kurkussa.

Yleensä heitämme vieraiden lähdettyä joululahja- ja tuliaissuklaat menemään, jottei tulisi taas ongelmia syömisen kanssa.

Vierailija
35/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaat joita joku on tuonut ovat jääneet kaappiin. Että kai ne kestäis niin kauan että joku muu ne syö. En erityisemmin pidä suklaasta.

Vierailija
36/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä syö kokonaisia suklaalevyjä kuten näkkileipää.  Jotain suklaakonvehteja tai suklaakeksejä voisi ehkä syödä pari kolme kappaletta kahvia juodessa tai tv:tä katsellessa, mutta en kyllä ahtaisi kokonaista suklaarasiaa tai suklaakeksipaketti yhdellä kertaa. Pidän yleensä lakritsista enemmän kuin suklaasta.

Olen joskus kylläkin sulattanut suklaalevyn paloja kuuman kaakaon sekaan. Muuten suosin tummaa suklaata, joita on hyvin saatavilla etenkin Lidlistä.

Vierailija
37/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 7 päivää :D oon sokerikoukussa eikä mulla ole itsehillintää.

Vierailija
38/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 2-3 viikkoa, oon tossa seurannut mitä vauhtia mun marabou-varasto hupenee, heh. Se ale-hinta ei siihen kulutuksen nopeuteen kyllä vaikuta. Sama kulutus oli sit normi- tai tarjoushintaista. Suklaan mussutus tapahtuu lähinnä illalla kirjoja lukiessa ja vaikuttavana parametrina se kuinka nopeasti alkaa nukku-Matti kustumaan.

Vierailija
39/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitteesi ei pidä paikkaansa ja väitelauseen lopussa ei käytetä kysymysmerkkiä.

Vierailija
40/42 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta. En pidä Maraboun suklaasta, mutta voisin käyttää leivontaan ja jälkiruokiin. Tosin, jos olisin pilvessä niin mässyissä voisin vetää levyn :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi