Muistatteko 90-luvun valokynän? ( Meikki)
Vieläkö sitä ihmiset käyttävät?
Itse en koskaan käyttänyt sitä. Näytti koomiselta, kun ihmisillä oli valokynää silmäpussien päällä.
Kommentit (22)
Onko valokynän käyttäminen lopetettu? Silloin ei meikattu vain silmien sisänurkkaan, vaan laitettiin pisara myös kulmaluulle, poskipäille pienet viirut, nenän päähän vähän ja leukaan. Itse käytän tätä tekniikkaa vielä näin lähemmäs viisiymppisenä. Käytössä ikoninen ysl:n valokynä.
Nykyään on erilaisia highlighter-tuotteita joita käytetään valokynän tapaan. On nestemäistä, kiinteää ja puikkomaista.
Muistan kyllä alkuperäisen tuotteen ja kuinka sitä mainostettiin suurena ja mullistavana innovaationa. Vähän samaan tapaan kuin Kanebo/Sensain ikonista 38 ripsiväriä.
Eikö sitä enää yleisesti käytetä? Itse olisin kuin vampyyri ilman valokynää, eli todellakin käytän! Eli nykyään myydään highlighter-nimellä vastaavia tuotteita? Täytynee päivittää meikkitietoutta
Enemmänhän noita korostustuotteita nykyään käytetään kuin ennen, valikoima on laajentunut huomattavasti. On jos jonkinlaista valokynää ja hohdepuuteria yms. Ja kyllä - käytänpä minäkin niitä!
Kyllä niitä myydään. Ideaa en vieläkään ymmärrä, muutamaa olen mainosten uhrina kokeillut .
Nämähän on kuin huonosti peittäviä peitepuikkoja. Miksi ei vaan käytä meikkivoidetta jos haluaa tasaisen ihon, tai peitepuikkoa tms jos haluaa peittää jotain? En näe näistä yhtään mitään vaikutusta naamaani, enkä usko että kukaan huomaa onko joku käyttänyt moista meikissään vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä enää yleisesti käytetä? Itse olisin kuin vampyyri ilman valokynää, eli todellakin käytän! Eli nykyään myydään highlighter-nimellä vastaavia tuotteita? Täytynee päivittää meikkitietoutta
Siis mitä se valokynä naamallesi siis tekee?
T. Se joka ei ymmärrä näitä, kun mulla ne näyttää vain viiruilta meikkivoidetta, joten mieluummin käytän ihan vaan oikeaa meikkivoidetta
Valokynä on täysin käyttökelpoinen tuote.
Myös sitä voi häivyttää ja pitääkin häivyttää. Eihän mitään meikkituotetta jätetä viiruiksi naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Valokynä on täysin käyttökelpoinen tuote.
Myös sitä voi häivyttää ja pitääkin häivyttää. Eihän mitään meikkituotetta jätetä viiruiksi naamaan.
Ei tietenkään, mutta miksi ei vaan käytä meikkivoidetta? Ei se näytä sen kummemalta, mutta on vaikeampi levittää ja tietty paljon kalliimpaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä myydään. Ideaa en vieläkään ymmärrä, muutamaa olen mainosten uhrina kokeillut .
Nämähän on kuin huonosti peittäviä peitepuikkoja. Miksi ei vaan käytä meikkivoidetta jos haluaa tasaisen ihon, tai peitepuikkoa tms jos haluaa peittää jotain? En näe näistä yhtään mitään vaikutusta naamaani, enkä usko että kukaan huomaa onko joku käyttänyt moista meikissään vai ei.
Ei sitä ole tarkotuskaan huomata, mutta se vaan parantaa ilmettä, tekee vähemmän väsyneen näköiseksi. Ja ei, se ei todellakaan ole sama kuin meikkivoide tai peitepuikko, joita käytetään peittämiseen. Valokynällä päinvastoin korostetaan ja tuodaan esille jotain. Sitä voi laittaa silmän sisänurkkaan, poskipäille, kulmaluulle, otsaan, nenänpäähän, amorinkaareen huulten yläpuolelle ja vähän myös silmänympäryksille, mutta ei tosiaan mihinkään silmäpusseihin niitä korostamaan. Itse laitan ihan pienenpienen tipan myös ns. sibelius-rypyn pohjalle kulmakarvojen väliin sitä tasoittamaan. Ja tietenkään mitään viivoja ja läikkiä ei jätetä sellaisenaan vaan ne aina tasoitetaan ja häivytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on kuin huonosti peittäviä peitepuikkoja. Miksi ei vaan käytä meikkivoidetta jos haluaa tasaisen ihon, tai peitepuikkoa tms jos haluaa peittää jotain? En näe näistä yhtään mitään vaikutusta naamaani, enkä usko että kukaan huomaa onko joku käyttänyt moista meikissään vai ei.Ei sitä ole tarkotuskaan huomata, mutta se vaan parantaa ilmettä, tekee vähemmän väsyneen näköiseksi. Ja ei, se ei todellakaan ole sama kuin meikkivoide tai peitepuikko, joita käytetään peittämiseen. Valokynällä päinvastoin korostetaan ja tuodaan esille jotain. Sitä voi laittaa silmän sisänurkkaan, poskipäille, kulmaluulle, otsaan, nenänpäähän, amorinkaareen huulten yläpuolelle ja vähän myös silmänympäryksille, mutta ei tosiaan mihinkään silmäpusseihin niitä korostamaan. Itse laitan ihan pienenpienen tipan myös ns. sibelius-rypyn pohjalle kulmakarvojen väliin sitä tasoittamaan. Ja tietenkään mitään viivoja ja läikkiä ei jätetä sellaisenaan vaan ne aina tasoitetaan ja häivytetään.
Miten se ihonvärinen voide korostaa mitään? Kuten sanoin, ei se näy mulla millään lailla, sen kummemmin kuin meikkivoidekaan. Siis laitan valokynää mainitsemiisi paikkoihin, häivytän... ja se katoaa näkyvistä. Profit? Helpompi on vain laittaa sitä meikkivoidetta. Voihan sitäkin laittaa vain osaa kasvoista, jos ei koe tarvitsevansa koko naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on kuin huonosti peittäviä peitepuikkoja. Miksi ei vaan käytä meikkivoidetta jos haluaa tasaisen ihon, tai peitepuikkoa tms jos haluaa peittää jotain? En näe näistä yhtään mitään vaikutusta naamaani, enkä usko että kukaan huomaa onko joku käyttänyt moista meikissään vai ei.Ei sitä ole tarkotuskaan huomata, mutta se vaan parantaa ilmettä, tekee vähemmän väsyneen näköiseksi. Ja ei, se ei todellakaan ole sama kuin meikkivoide tai peitepuikko, joita käytetään peittämiseen. Valokynällä päinvastoin korostetaan ja tuodaan esille jotain. Sitä voi laittaa silmän sisänurkkaan, poskipäille, kulmaluulle, otsaan, nenänpäähän, amorinkaareen huulten yläpuolelle ja vähän myös silmänympäryksille, mutta ei tosiaan mihinkään silmäpusseihin niitä korostamaan. Itse laitan ihan pienenpienen tipan myös ns. sibelius-rypyn pohjalle kulmakarvojen väliin sitä tasoittamaan. Ja tietenkään mitään viivoja ja läikkiä ei jätetä sellaisenaan vaan ne aina tasoitetaan ja häivytetään.
Miten se ihonvärinen voide korostaa mitään? Kuten sanoin, ei se näy mulla millään lailla, sen kummemmin kuin meikkivoidekaan. Siis laitan valokynää mainitsemiisi paikkoihin, häivytän... ja se katoaa näkyvistä. Profit? Helpompi on vain laittaa sitä meikkivoidetta. Voihan sitäkin laittaa vain osaa kasvoista, jos ei koe tarvitsevansa koko naamaan.
Hohhoijaa. Jospa vaikka googlettaisit, niin sieltä voisit lukea mikä on valokynän idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä se valokynä naamallesi siis tekee?
T. Se joka ei ymmärrä näitä, kun mulla ne näyttää vain viiruilta meikkivoidetta, joten mieluummin käytän ihan vaan oikeaa meikkivoidetta
Pelkällä meikkivoiteella tulee liian tasainen lopputulos. Nimensä mukaan se kirkastaa valittuja kohtia kasvoissa. Tietty pitää häivyttää, ettei jätä mitään muusta meikistä erottuvia viiruja.
Ok eli ette osaa selittää. Kukaan ei voi kertoa, miten ihon värinen voide "kirkastaa" yhtään mitään. Luulenpa että ette itsekään tiedä, ja tyhminä orjina käytätte täysin turhaan tuotetta. Sovitaan sitten niin.
Vierailija kirjoitti:
Ok eli ette osaa selittää. Kukaan ei voi kertoa, miten ihon värinen voide "kirkastaa" yhtään mitään. Luulenpa että ette itsekään tiedä, ja tyhminä orjina käytätte täysin turhaan tuotetta. Sovitaan sitten niin.
Valokynä sisältää valoa heijastavia pigmenttejä. Ei ole siis vaan ihonvärinen voide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valokynä sisältää valoa heijastavia pigmenttejä. Ei ole siis vaan ihonvärinen voide.
Varmaan markkinoija väittää näin. Oikeasti ihmissilmä ei näe mitään eroa. Kysykää vaikka sokkokokeena joltakulta, kummalla puolella naamaanne näitä "hEiJaStAvIa PiGmEnTtEjÄ" on, veikkaan että tulos on yhtä hyvä kuin randomilla arvaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan markkinoija väittää näin. Oikeasti ihmissilmä ei näe mitään eroa. Kysykää vaikka sokkokokeena joltakulta, kummalla puolella naamaanne näitä "hEiJaStAvIa PiGmEnTtEjÄ" on, veikkaan että tulos on yhtä hyvä kuin randomilla arvaaminen.
Pitäisköhän sun mennä takas nukkumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän sun mennä takas nukkumaan..
Se on valokynädenialisti :)
*Meikkipussisi tärkein tuote, ilman tätä et pärjää!*
😂