Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en nyt tajua. Viestisi lähetys on väliaikaisesti estetty

Vierailija
29.04.2020 |

Miksi? En ole aikoihin tänne edes mitään kirjoitellut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaa ennen vastaamista, että palsta näyttää "normaalilta". Jos näyttää "riisutulta", päivittäkää sivua niin usein, että se normalisoituu. Sitten onnistuu vastaaminen ja peukuttaminen.

Vierailija
22/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

En ole ikinä edes trollaillut.

Ei tarvitse edes trollata. Riittää ihan väärä mielipide johonkin aiheeseen ja ilmiantoja satelee eikä sen aiheenkaan tarvitse olla mitään öyhötystä tai vastaavaa.

Mitään öyhötystä tai vastaavaa. Kerrotko vielä, mitä on öyhötys ja millä murteella? Olen tällä palstalla joskus törmännyt samaan sanaan ja miettinyt, onko se öyhöttäminen yllyttämistä vai pilkkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin, täällä ei ole mitään nähtävää. t. Irakin tiedotusministeri

Vierailija
24/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut sama viesti jo 3 päivän ajan. Luulin jo kirjoitelleeni vääryyksiä mutta onneksi asia selvisi nyt.

Vierailija
25/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tonne vauva.fi päivitys-viestiin kaikki nää mitkä ei toimi/toimii huonosti tällä palstalla.

Vierailija
26/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on joku bugi! Ilmennyt viimeisten parin viikon aikana.

Eilen selvisi että jos se ilmoitus tulee, voi koittaa toisen kerran vielä lähettää sen ja sitten onnistuu. En tiedä liittyykö evästeisiin jotenkin, olen ne kyllä hyväksynyt. Korjatkaa asap. Kyseessä ei siis ole bannit.

Vierailija
27/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta sekoilee. Kokeile painaa uudelleen "lähetä"-nappia, minulla se onnistuu tällä tavoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä