Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en nyt tajua. Viestisi lähetys on väliaikaisesti estetty

Vierailija
29.04.2020 |

Miksi? En ole aikoihin tänne edes mitään kirjoitellut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirjoitit sitten tämän viestin.

Vierailija
2/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kirjoitit sitten tämän viestin.

Toisella kännykällä

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis bannit.

Vierailija
4/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli äsken sama, että "Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja." No en ole. Asiallisesti olen keskustellut ja kritisoinut kenenkään henkilökohtaisia ominaisuuksia mollaamatta.

Myöskään millään selaimella ei näy peukutukset eikä sivussa aiheet. Kokeilin kahdella eri koneella ja kolmella selaimella (Chrome, Firefox Edge). Sivu on rikki.

Vierailija
5/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tuo virhe suunnilleen joka toisella kerralla kun tänne kirjoitan. Vaikka sama kone käytössä. Siis ihan muutaman minuutin välein vaihtelee...

Vierailija
6/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu on rikki kirjoitti:

Mulle tuli äsken sama, että "Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja." No en ole. Asiallisesti olen keskustellut ja kritisoinut kenenkään henkilökohtaisia ominaisuuksia mollaamatta.

Myöskään millään selaimella ei näy peukutukset eikä sivussa aiheet. Kokeilin kahdella eri koneella ja kolmella selaimella (Chrome, Firefox Edge). Sivu on rikki.

Peukut näkyy joissain keskusteluissa ja joissain ei, näin ainakin minulle.

Tää palsta on vaihteeksi sekaisin.

Vierailija
7/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

En ole ikinä edes trollaillut.

Vierailija
8/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait siis bannit.

Mutta mistä kun en ole tänne viikkokausiin kirjoitellut. Viimeksi taisin kysellä jotain ruokaan liittyvää ja tänään yritin kommentoida munkkien valmistus ketjuun, niin herjas että on väliaikaisesti estetty.

🤷

Ap

Vierailija
9/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Luulin että johtuisi siitä, että kun täysin asiallinen viestini poistettiin eilen, laitoin sen uudestaan niin monta kertaa kun se poistettiin. Oliskohan näillä joku systeemimuutos menossa.

Vierailija
10/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee tota koneella koko ajan. Lähetät vain uudestaan.

Vierailija
11/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee joskus puhelimella tämä ilmoitus. Hetken päästä voi taas kommentoida. Ja koneella myös. Puhelimella tuli kerran tämä ilmoitus, vaikka olin ollut aihe vapaalta puoli vuotta pois.

Vierailija
12/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin! Raivostuttavaa. Ylläpito voisi vastata, miksi näin käy yhtenään, vaikkei kirjoittelisi mitään törkyä.

Vierailija
13/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait siis bannit.

Mutta mistä kun en ole tänne viikkokausiin kirjoitellut. Viimeksi taisin kysellä jotain ruokaan liittyvää ja tänään yritin kommentoida munkkien valmistus ketjuun, niin herjas että on väliaikaisesti estetty.

🤷

Ap

Täällä on ollut samanlaisia ihmeellisyyksiä aiemminkin. Joku onneton oli mausteita koskevassa keskustelussa, joka sittemmin poistui kokonaan, erehtynyt sanomaan ettei tykkää korianterista. Se oli ollut sitten sen luokan synti, että bannit napsahti...

Vierailija
14/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittukaas nyt. TÄMÄ SIVU ON RIKKI!

Vierailija
15/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivu on rikki kirjoitti:

Sama! Tänään tapahtui. Olin ihan äimän käkenä ja kävin lähettämiä viestejäni läpi, että miksi niistä joku loukkaantuisi?! Ok. ehkä joku herkkä tai veemäinen niin tekisi.

Vierailija
16/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole banni vaan joku vika. Lähetä bumerangina niin se menee toisella kertaa läpi. Tähänkin viestiin tulee ensin tuo olet ilmeisesti rikkonut sääntöjä laatikko, mutta kun laitat sen uudestaan menemään se menee toisella kertaa läpi.

Vierailija
17/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tullut tänään noita.

Lähetän saman viestin uudestaan. En edes muokkaa saati kirjoita sitä uudestaan. Eli painan vain lähetä-nappulaa uudestaan, ja viesti menee läpi.

Vierailija
18/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

En ole ikinä edes trollaillut.

Ei tarvitse edes trollata. Riittää ihan väärä mielipide johonkin aiheeseen ja ilmiantoja satelee eikä sen aiheenkaan tarvitse olla mitään öyhötystä tai vastaavaa.

Vierailija
19/27 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut viime aikoina useamman kerran tämä ”Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja. Ja olen ollut ihmeissäni, mistä tuo kielto johtuu. En ole kovin monia viestejä lähettänyt palstalle, ja kaikki viestit on olleet asiallisia.

Vierailija
20/27 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas eli mikä tätä palstaa vaivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi