Harmittaa että tajusin erota narsistimiehestä vasta 38-vuotiaana
Yhdessä 20-vuotiaista yliopistolaisista asti. En tajunnut narsismia vuosiin. :(
Kommentit (35)
Ja sinne meni usko ja luottamus miehiin ikiajoiksi. Jos ei sitten löydy miestä, joka rakastaa sinut ehjäksi.
Huoh.
Olet nainen parhaassa iässä. Minä löysin upean miehen ja terveen ihmissuhteen elämääni 47 vuotiaana. Nautin tästä onnesta täysin siemauksin. Tsemppiä sinulle! Hakeudu hyvien asioiden pariin.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinne meni usko ja luottamus miehiin ikiajoiksi. Jos ei sitten löydy miestä, joka rakastaa sinut ehjäksi.
Huoh.
Päinvastoin. En ole ap, mutta olin narsistin kanssa vuosikausia. Narsisti ei vienyt luottamustani ihmisiin. Valitsin vain seuraavan miehen paremmin. Otin kiltin ja kunnollisen miehen, josta olen kiitollinen ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä erosin 24-vuotiaana. Kaduttaa myös :( Sinne meni nuoruus
Hah. Nuoruus parhaimmillaan tuossa iässä.
Itse erosin 26-vuotiaana. Ahdistaa näin jälkikäteen ajatella sitä suhdetta, jos sitä voi edes sellaiseksi kutsua. Paljon henkistä väkivaltaa. Olen onnellinen että erosin, voin nyt paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin 26-vuotiaana. Ahdistaa näin jälkikäteen ajatella sitä suhdetta, jos sitä voi edes sellaiseksi kutsua. Paljon henkistä väkivaltaa. Olen onnellinen että erosin, voin nyt paljon paremmin.
Kauan se kesti?
Vierailija kirjoitti:
Voit olla tyytyväinen . onnea-
Minäkin pääsin vihdoin eroon narsistimiehestä 35 vuotiaana. Mietin pitkään että miksi tuhlasin aikaani niinkin kauan, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olo tuntui kuin olisi päässyt irti kuristusotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pääsin vihdoin eroon narsistimiehestä 35 vuotiaana. Mietin pitkään että miksi tuhlasin aikaani niinkin kauan, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olo tuntui kuin olisi päässyt irti kuristusotteesta.
Olitteko pitkään yhdessä
Pistän paremmaksi. Olin narsistin kanssa 40 vuotta. Erosin 64-vuotiaana. Sainpahan ihanat lapset ja lapsenlapset.