Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa että tajusin erota narsistimiehestä vasta 38-vuotiaana

Vierailija
29.04.2020 |

Yhdessä 20-vuotiaista yliopistolaisista asti. En tajunnut narsismia vuosiin. :(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän paremmaksi. Olin narsistin kanssa 40 vuotta. Erosin 64-vuotiaana. Sainpahan ihanat lapset ja lapsenlapset.

Vierailija
22/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinne meni usko ja luottamus miehiin ikiajoiksi. Jos ei sitten löydy miestä, joka rakastaa sinut ehjäksi.

Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen parhaassa iässä. Minä löysin upean miehen ja terveen ihmissuhteen elämääni 47 vuotiaana. Nautin tästä onnesta täysin siemauksin. Tsemppiä sinulle! Hakeudu hyvien asioiden pariin.

Vierailija
24/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinne meni usko ja luottamus miehiin ikiajoiksi. Jos ei sitten löydy miestä, joka rakastaa sinut ehjäksi.

Huoh.

Päinvastoin. En ole ap, mutta olin narsistin kanssa vuosikausia. Narsisti ei vienyt luottamustani ihmisiin. Valitsin vain seuraavan miehen paremmin. Otin kiltin ja kunnollisen miehen, josta olen kiitollinen ikuisesti.

Vierailija
25/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä katumus kalvaa!

Vierailija
26/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

;//////

Vierailija
27/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin 24-vuotiaana. Kaduttaa myös :( Sinne meni nuoruus

Hah. Nuoruus parhaimmillaan tuossa iässä.

Vierailija
30/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin 26-vuotiaana. Ahdistaa näin jälkikäteen ajatella sitä suhdetta, jos sitä voi edes sellaiseksi kutsua. Paljon henkistä väkivaltaa. Olen onnellinen että erosin, voin nyt paljon paremmin.

Vierailija
31/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erosin 26-vuotiaana. Ahdistaa näin jälkikäteen ajatella sitä suhdetta, jos sitä voi edes sellaiseksi kutsua. Paljon henkistä väkivaltaa. Olen onnellinen että erosin, voin nyt paljon paremmin.

Kauan se kesti?

Vierailija
32/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla tyytyväinen . onnea-

Vierailija
33/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä erota.

Vierailija
34/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsin vihdoin eroon narsistimiehestä 35 vuotiaana. Mietin pitkään että miksi tuhlasin aikaani niinkin kauan, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olo tuntui kuin olisi päässyt irti kuristusotteesta.

Vierailija
35/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pääsin vihdoin eroon narsistimiehestä 35 vuotiaana. Mietin pitkään että miksi tuhlasin aikaani niinkin kauan, mutta lopulta tulin siihen tulokseen, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Olo tuntui kuin olisi päässyt irti kuristusotteesta.

Olitteko pitkään yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan