Syöttötuoli ei mahdu pöydän alle
Ostettiin trip trapin tapainen syöttötuoli, mutta se etureuna onkin 1-2cm pöytälevyä korkeampi. Pystyykö vauva itse harjoitella syömistä jos etureuna on ns tiellä?
Kommentit (9)
Sahaatte nyt vaan tuolin jalkoja sen verran lyhyemmiksi, että saatte työnnettyä muksun tuolinselän ja pöydänreunan väliin lujasti!
Miten lapsi voisi syödä, jos tuoli olisi pöydän alla? Ihan ihmeellinen aloitus taas... eihän syöttötuoli ole koskaan pöydän alla kun lapsi siinä istuu!
Kukaan lapsi ei ikinä ole oppinut syömään, jos syöttötuoli ei mahdu pöydän alle.
Älkää vitsailko kun kysyn tosissani :D meinaan siis kun jos syöttötuolissa on esim tarjotin, niin sehän alkaa siitä suoraan. Nyt tuolia ei saa lähelle pöytään kun se etulaita ottaa kiinni niin ajattelin ettei vauva sitten yllä hyvin pöydälle kun se laita on tiellä.. mutta ilmeisesti sain ongelman tyhjästä :D ap
Siis ihan normaalia on se, että syöttötuolin etureuna, turvakaari, kaide tai mikä missäkin mallissa on, on sitä pöydän reunaa vasten. Joissakin malleissa siihen pöydän ja syöttötuolin väliin jää 1-2 cm rako, ja silti lapset oppivat siinä syömään.
Jos lapsi jää tuolissa liian kauas pöydästä, laita hänen selkänsä taakse esim. tyyny tai pyyheliinarulla, jolloin hän istuu lähempänä tuolin etureunaa, ja ylettyy paremmin syömään pöydällä olevalta laitaselta.
Lapsi myös kasvaa. Siinä iässä, kun hän opettelee jo ihan oikeasti syömään itse, hän on jo sen verran iso, ettei hänellä ole mitään ongelmaa ylettyä tuolista pöydällä olevalle lautaselle.
Mutta jos teidän lapsenne on erityisen pienikasvuinen, tilanne voi tietenkin olla toinen. Silloin teillä on ongelmia, joita ei normaaliperheissä ole.
Mulla ei mahdu sähkötuoli pöydän alle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Älä runno sitä sinne väkisin. Asiakas pitää ensin poistaa siitä.
Lue ne käyttöohjeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä runno sitä sinne väkisin. Asiakas pitää ensin poistaa siitä.
Lue ne käyttöohjeet.
:DD!
Ei missään tapauksessa pysty!