Harmittaa että tajusin erota narsistimiehestä vasta 38-vuotiaana
Yhdessä 20-vuotiaista yliopistolaisista asti. En tajunnut narsismia vuosiin. :(
Kommentit (35)
Ei se narsisti nyt niin paha ole. Muut vaihtoehdot voivat olla kokonaisuuden kannalta huonompia.
Onneksi tajusit erota 38 vuotiaana, etkä vasta 48 vuotiaana tai mikä vielä pahempaa: 58 vuotiaana.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan ;)
Minä erosin 24-vuotiaana. Kaduttaa myös :( Sinne meni nuoruus
Opit varmasti siitä suhteesta jotain? Mitä opit? Käy se läpi ja pidä tuota ihmissuhdetta elämäsi oppituntina.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vittuilusta.
Ap
Minä tajusin vasta 42 v. Oli ensimmäinen vakava suhteeni. Mies nyt oli ”vain” narsistinen, mutta siinäkin riittävän pakottava, kontrolloiva, manipuloiva.
Enemmän minua harmittaa se, että tein lapset hänen kanssaan. Ja katsoa, mitä vahinkoa lapsille on hänestä koitunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mennyt todellakaan vielä ohi tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi noin nuorena eronnut, 4 vuoden suhteen jälkeen olisin ikionnellinen... kaikki mahdollisuudet edessä
ap
Vierailija kirjoitti:
Täh? Mä erosin 29-vuotiaana enkä todellakaan tunne että olisin liian vanha löytämään mitään muuta. Onnellinen vaan, että nyt erosin enkä kymmenen tai vuosikymmenien kuluttua :)
Vierailija kirjoitti:
Ei se narsisti nyt niin paha ole. Muut vaihtoehdot voivat olla kokonaisuuden kannalta huonompia.
Mikä voi olla pahempi kuin narsisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen alkoholisti, sadisti, murhaaja?
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin vasta 42 v. Oli ensimmäinen vakava suhteeni. Mies nyt oli ”vain” narsistinen, mutta siinäkin riittävän pakottava, kontrolloiva, manipuloiva.
Enemmän minua harmittaa se, että tein lapset hänen kanssaan. Ja katsoa, mitä vahinkoa lapsille on hänestä koitunut.
Mutta mieti se niin, että ilman tuota suhdetta ei sinulla olisi rakkaita lapsiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Basisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä?
Sanoo narsisti.
Lohdutuksen sana: Et ole todellakaan ainut. Tuo on hyvin tavallista. Sitä sokeutuu sille käytökselle.
T. Lähisuhdeväkivallan ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mieti se niin, että ilman tuota suhdetta ei sinulla olisi rakkaita lapsiasi.
Muetin.... millaista elämä olisi Ilman tuota rakasta lastani, joka on ilmoittanut tappavansa itsensä.... elämäni olisi paljon helpompaa. Huomattavan paljon helpompaa.
Olisiko ollut parempi 10 vuoden päästä?