Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä vauvauutisen kertomiseen vappuna

Pääsiäisyllätys kuitataan vappuna
29.04.2020 |

Tuli tämmöinen suunnittelematon kevätyllätys ja tarkoitus olisi kertoa uutiset miehelle. Odotan nyt ensimmäistä kertaa. Olemme seurustelleet vasta vuoden, emmekä asu yhdessä. Hänellä on kuitenkin kaksi lasta entuudestaan, joten en usko hänen menevän paniikkiin :D Tuli vain tässä kaikkea ihmetellessä mieleen, että olisiko teillä luovia ideoita uutisten kertomiseen näin vappuna? :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappupallo?

Vierailija
2/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisestä on 3 viikkoa, joten aika alussa vielä ollaan. Miksi asiaa ei voisi kertoa asiallisesti tyyliin menkat on jääneet tulematta, tein raskaustestin ja positiivista pukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa vielä millään tavalla. Lehdissä useita julkkistenkin esimerkkejä siitä miten voi käydä kun hehkutellaan etukäteen. Keskenmenon riski on vielä todella suuri, joten pitäkää vielä ainakin 9 viikkoa omana tietonanne. Jos mietityttää vielä niin kerro....laitan pari linkkiä miten "ilo" ja some hehkutus on muuttunut suureksi suruksi.

Vierailija
4/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alussa? Kertokaa juhannuksena.

Vierailija
5/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa vielä millään tavalla. Lehdissä useita julkkistenkin esimerkkejä siitä miten voi käydä kun hehkutellaan etukäteen. Keskenmenon riski on vielä todella suuri, joten pitäkää vielä ainakin 9 viikkoa omana tietonanne. Jos mietityttää vielä niin kerro....laitan pari linkkiä miten "ilo" ja some hehkutus on muuttunut suureksi suruksi.

Aloittaja on kertomassa MIEHELLE raskaudesta. Sinustako isän ei kuulu vielä tietää, jos vaikka meneekin kesken?

Vierailija
6/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että isän ei tarvi tietää että on tulossa isäksi?

Vierailija
7/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tippaleipä paloi pohjaan"

Vierailija
8/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että isän ei tarvi tietää että on tulossa isäksi?

Aa, isä. Tuossa tilanteessa tuskin tarvitsee olla kovin luova. "Olen raskaana."

Vierailija
9/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinun viestisihän ei nyt aloitukseen liity, mutta ihmettelen aina tuota, mitä vikaa siinä "etukäteen" hehkuttelussa on. Jos keskenmeno tulee, niin siitäkin voi sitten kertoa. Se on ihan jokaisen oma asia, missä vaiheessa raskautta asian julkistaa. Raskaudet kuuluvat elämään, niin myös keskenmenot. Mä kerroin toista lasta odottaessani ihan alkuraskaudesta asiasta julkisesti. Totta kai tiesin, että se voi mennä kesken, mutta mitä mä olisin siinä hävinnyt? Joku saa tietää, että olen surullinen keskenmenosta?

Vierailija
10/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt vappumunkkeja koska nyt on pulla uunissa...hehheh...XD

Mutta siiis aika pitkään meinaat olla kertomatta miehelle, mun ainaki oli pakko kertoo heti kun plussan haamukin näkyi. :D

Vierailija
11/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sinun viestisihän ei nyt aloitukseen liity, mutta ihmettelen aina tuota, mitä vikaa siinä "etukäteen" hehkuttelussa on. Jos keskenmeno tulee, niin siitäkin voi sitten kertoa. Se on ihan jokaisen oma asia, missä vaiheessa raskautta asian julkistaa. Raskaudet kuuluvat elämään, niin myös keskenmenot. Mä kerroin toista lasta odottaessani ihan alkuraskaudesta asiasta julkisesti. Totta kai tiesin, että se voi mennä kesken, mutta mitä mä olisin siinä hävinnyt? Joku saa tietää, että olen surullinen keskenmenosta?

No itse ajattelin niin että en halua kenenkään työpaikalla tietävän ennen kuin eka ultra on ohi ja sydämensyke varmistettu. Jos olisin aiemmin kertonut, ja olisi kesken mennyt, kokisin sen niin että minua alettaisiin pitämään riskinä työpaikallani koska todennäköisyys että haluan uudestaan raskaaksi lähiaikoina olisi suuri. Ja kyllä, silloin kun yrityksen taloustilanne on mitä on, joutuu pohtimaan asioita näinkin, eikä kukaan vapaahetoisesti halua pois potkittavien listalle.

Vierailija
12/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nää jotka netissä huutelee apua ja vinkkejä miten kertoa "söpösti" tulevasta pershetelmästä. Vaikka olen itsekin nainen niin onhan se nyt jotenkin kuvottavaa. Etkö osaa puhua kuin aikuinen, asialliseen sävyyn? Toivotaan että yllättyy positiivisesti eikä tule paniikkia. Perhettään tuskin tulee jättämään.

Vierailija
13/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa miehen Vappua, vaan anna nauttia ja juopotella vielä tämä vappu vapaana miehenä. Naimisiinhan teidän on mentävä ennen lapsen syntymää. Järkytys tulee olemaan, joten älä kerro vielä.

Vierailija
14/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse ajattelin niin että en halua kenenkään työpaikalla tietävän ennen kuin eka ultra on ohi ja sydämensyke varmistettu. Jos olisin aiemmin kertonut, ja olisi kesken mennyt, kokisin sen niin että minua alettaisiin pitämään riskinä työpaikallani koska todennäköisyys että haluan uudestaan raskaaksi lähiaikoina olisi suuri. Ja kyllä, silloin kun yrityksen taloustilanne on mitä on, joutuu pohtimaan asioita näinkin, eikä kukaan vapaahetoisesti halua pois potkittavien listalle.

Kuten sanoin, se on jokaisen oma asia, missä vaiheessa raskautta haluaa raskautensa julkistaa. Mutta minusta on outoa, että surua pidetään automaattisesti jotenkin häpeällisenä, piiloteltavana asiana ja kesken mennyttä raskautta jonkinlaisena epäonnistumisena.

Vierailija
15/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin, ei töissä kannata liian aikaisin huudella asiasta. Mutta tässä ei nyt ollut töissä kertomisesta kyse.

Vierailija
16/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille joku sopiva vappupallo. Joku toukka tms 😀

Vierailija
17/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhaltakaa kondomi palloksi ja puhkaiskaa se.

Vierailija
18/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pilaa miehen Vappua, vaan anna nauttia ja juopotella vielä tämä vappu vapaana miehenä. Naimisiinhan teidän on mentävä ennen lapsen syntymää. Järkytys tulee olemaan, joten älä kerro vielä.

Jopas oli jännittäviä mielleyhtymiä!

Seurusteleva mies – vapaa

Naimisissa oleva mies – ei-vapaa

Lapsen saaminen – johtaa automaattisesti avioliittoon

Millä vuosikymmenellä käymme tätä keskustelua?

Vierailija
19/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hyvältä kuulosta. Miehellä jo lapsia ja teillä lyhyt seurustelu takana ja lapsi jo tulossa. Miksi pitää kiirehtiä, miksei voi rauhassa seurustella ja sopia lapsen yrittämisestä yhdessä, kun sen aika on? Vai onko taas ihmeellisesti käynyt niin, että "ehkäisy on pettänyt"?

Vierailija
20/22 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä hyvältä kuulosta. Miehellä jo lapsia ja teillä lyhyt seurustelu takana ja lapsi jo tulossa. Miksi pitää kiirehtiä, miksei voi rauhassa seurustella ja sopia lapsen yrittämisestä yhdessä, kun sen aika on? Vai onko taas ihmeellisesti käynyt niin, että "ehkäisy on pettänyt"?

Tämä. Toinen on käytännössä vieras, ei edes kokemusta yhdessä asumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan