Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitusta menkoista, eli jos tulet vähättelemään tai muuta turhaa niin voit jättää pois vaan sen reilusti

Vierailija
29.04.2020 |

Taas se aika kuukaudesta, kun vatta kiertää, mikään ei maistu, mikään ei ole hyvä, särkylääkkeitä jatkuvasti naamaan ja lepoa.
Ja nyt on turha tulla sanoo, että hanki apua.
Ette tiiäkkään ku kaikki e ja minipillerit kokeiltu, mut enemmän haittaa kuin mulle ois ollu hyötyä. Ehk.laastarit turhan kalliita, eikä ole varaa ostaa ja sit tietysti vois siltikin miettiä _jos_ harrastelisin sek.siä.
Tyksis asti käyty, mut ei sieltäkään kauheasti neuvoja tullut.
Jotain kierukoita tai muita ehkäisyjuttuja en todellakaan elämässäni enää ikinä käytä. Jos tulen raskaaksi, niin ennemmin annan sen lapsen jollekkin joka oikeesti pystyy antaa _tällä hetkellä_ tasapainoisen ja hyvän elämän. Nyt en itse pysty, kun käyn koulun ja muun loppuun, ja mt-ongelmia. Mutta en enempää aijo niillä sekoittaa entistä enempää kehoani, kun oli jo tarpeeksi e jutuissa.
Saispa jotain todella vahvaa kipulääkettä, nii ei tuntuis seuraavina päivinä kivut.
Ja ai niin, kohdunpoistoa turha ehdottaa koska tiiä jos joskus tilanne on ok ja haluaisin lapsen.
Siis mul tutkittiin endometrioosii, koska mulla on tosi kovat kivut ja yleensä on todella runsaat menkat varsinkin alussa, mut ei oo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme