Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä viestistä miehelleni?

Vierailija
29.04.2020 |

” Istuin tässä ja mietin että olisiko parempi jos muuttaisin pois, niin teidän ei tarvii kattoo tällaista sekä fyysisesti että henkisesti sairasta akkaa?!

Teillä on oikeus elää hyvää elämää. Olen erittäin kiitollinen kaikesta tuesta ja ymmärryksestä jota olen sulta saanut.

Syy ei ole sinussa eikä x:ssä (lapsen nimi), vaan minussa. Tuntuu ettei vaan enää jaksa elää elämää ja ei ole oikein että jonkun muun pitää kannatella juuri ja juuri pinnalla. Nyt on mulla aika ottaa vastuu kokonaan itsestäni eikä aina luottaa siihen että sinä otat kopin kun mun asiat menee päin helvettiä.

Rakastan teitä aina❤️💕”

Mitä mieltä? En saa sanottua asiaa miehelle kasvotusten joten ajattelin laittaa viestillä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää tehdä päätös, että muutatko vai et. Mies ei sitä sun puolestasi tee.

Jos et muuta, mistä saat apua tilanteeseesi ja jaksamiseen, muualta kuin se mies? Hanki se apu.

Jos muutat, niin mietit toimenpiteet mitä asiaan tarvitaan, ja sitten toteutat.

Jos sinä haluat erota, niin sulla on siihen oikeus, mutta sen itkeminen että olisikohan parempi että muuttaisin - on vastuun sysäämistä sille toiselle osapuolelle sun omasta pahasta olosta.

Mies jos ei sinua jaksaisi tuollaisena kuin nyt olet, niin hän hankkisi varmaan lapselle ja itselleen sen uuden asunnon. Koska ei ole hankkinut, niin ongelma lienee pitkälti sun, ja niin ovat myös ratkaisut siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla