Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei enää mitään motivaatiota ostaa uusia vaatteita tai kenkiä. Kova tarve niillä on enkä huvikseen ostamassa.

Vierailija
28.04.2020 |

Asun Helsingissä, kaupoille on pitkä matka, pitää 2 bussilla mennä, sitten kun olet siellä niin tietenkin omat koot ovat loppuunmyyneitä. Samoin nettikaupoista.

Olen oikeasti kohta ilman kenkiä, mut täytyy saada uusia. Etsintä alkoi jo 3 vuotta sitten. Minulla ei enää riitä kapasiteettia eikä älyä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tosi vaativa. Nettikaupoissa on tuhansia kenkiä. Ei voi olla mahdollista etti mitkään kelpaa ja missään ei ole sun kokoa. Vai onko sun koko joku 50?

Vierailija
2/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olet katsonut varmaan vain yhtä kauppaa.

Kerros millaisia etsit (koko, väri, malli, tarkoitus, nauhat vai ei....) niin me av-mammat huviksemme etsitään sulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos jos joku osais auttaa!

Kengät, koko 41. Kävelylenkkarit jotka olisivat hyviä alaselälle. Oon varmaan ihan avuton!

Helsingin keskustassa ei ole enää mitään liikkeitä, toisin kun ennen vanhaa. Oli silloin niin helppoa löytää kenkiä.

Vierailija
4/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on motivaatio nollassa farkkujen suhteen. Olen pitkähkö ja ei ole ihan kapea lantio eikä nykyään tälle vartalolle löydy farkkuja mistään.

Vierailija
5/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa footway, kenkämerkki Sketchers

Siinä yks tutustumisen arvoinen, ovat hyviä jaloille ja sitä kautta myös selälle.

Vierailija
6/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää suolalla.

Vierailija
7/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua että joku ehdotti Skechersiä ja Footwayta. Itse ostin vasta Skechersin tennarit Footwaylta. Niinpä voin antaa sulle vielä yhden lisävinkin. Ota yhden numeron normikokoa pienempi kenkä. Ne on tosi isoa kokoa. Eli 40 on sulle sopiva, jos sun jalka on 41. Tosi mukavat kengät ovat, mulla vaan tuli ostettua liian iso koko, kun otin normaalin koon.

Vierailija
8/11 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihmisiä! Pysyykö ne Sketchersit muodossa pidemmän päälle?

Vierailija
9/11 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on New balance, on ihan työkenkinä. Niissä on leveä lesti. Saa värikkäänä ja mustana. Olen koko työpäivän jalkojen päällä eivätkä jalat juurikaan väsy, aika hyvät siis. Vuoron aikana istun tosiaan alle 10 min ja lopun vähintään seison.

Vierailija
10/11 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen jalka sulla on? Sketchers on leveää lestiä, eikä käy kovin kapeajalkaiselle. Rieker, Gabor, Tamaris ja Clarks myös hyviä merkkejä.

Missäpäin asut? Osa liikkeistä on auki täällä pk-seudulla.

T. Kenkämyyjä

Vierailija
11/11 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon ja monesti tilannut netistä ja pakko kyllä sanoa, että ei kannata Vamokselta ainakaan ostaa. Siellä on aika heikkoa laatua reippaasti ylihintaan. Muutamat hyvätkin olen saanut mutta joistain mureni pohja ja joistain tuli kivet heti läpi ym. Tosin en mitään älyttömän kallista ole sieltä ostanut, max 70e tyyliin. En sit tiedä olisko kalliimmat laadukkaampia.

Tennarin tapaisia tilatessa oireilevan ei kansi ehkä ottaa tasapohjia vaan sellaiset joissa on kantapää vähän korkeammalla.

Kannattaa myös vähän katsoa missä on sauma, ei kai vaan pikkuvarpaan kohdalla? Auts! Rakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä