Miksi naapuri sortuu kiusaamaan sen sijasta että tulisi asiallisesti keskustelemaan?
Jos siis jokin mättää. Kokee esimerkiksi naapurin meluisaksi niin miksi alkaa pitämään meteliä myös itse sen sijasta, että tulisi asiallisesti keskustelemaan mikä häiritsee. Eikö nämä kostajat tajua kerrostalossa häiritsevänsä myös muita, heitäkin joille kosto ei ole tarkoitettu!
Oletko itse sortunut kostamaan? Pidätkö kiusaamista hyväksyttävänä?
Kommentit (38)
Kun ei pidä kovaa meteliä, niin silloin ei kukaan myöskään valita, ap.
Vierailija kirjoitti:
Se on ainoa oikea tapa vaientaa ärsyttävä naapuri!
Se on ainoa oikea tapa kylvää vain vihaa.
Minä olen tehnyt kotonani ihan tavallisia asioita kerrostalossa, kuuntelen 1-2h musiikkia tai tv:tä päiväsaikaan normaalin puheen voimakkuudella ilman kuulokkeita ja sehän on säännöissä sallittu vaikka olisi huono äänieristys. Säännöt ja laki on tehty sitä varten että ne erottelee mikä on oikein ja väärin.
Naapurissani on ilmeisesti narsisti, joka on alkanut pitämään melua kostoksi 24h, yrittää kai savustaa minut kotoani pois koska ei pidä elintavoistani...
Ja tämä ei herätä minussa muuta kuin vihaa. Halveksun syvästi kiusaamiseen taipuvia henkilöitä. On eri asia kuunnella musiikkia omaksi ilokseen kuin alkaa tahallisesti häiritsemään naapuria melulla. Jos olisi tullut asiallisesti keskustelemaan, oltaisiin löydetty ehkä molempia tyydyttävä kompromissi, mutta sen sijaan hän haluaa lietsoa aikaiseksi katkeran vuosia kestävän naapuririidan.
Olen käynyt keskustelemasa useaan kertaan ja hän valehteli minulle päin naamaa, samalla seisoen siinä paskassa mistä keskustelemaan menin.
Nykyään en tee mitään tai hakkaan kirjalla seinää. Viesti menee perille.
Mun on hyvin vaikea edes tietää häiritseekö elämäntyylini oikeasti naapuriani, koska hän on alkanut pitämään meteliä vai onko tuo nyt vaan hänen elämäntyylinsä. Mutta olen vaistonnut että koittaa viestiä ettei tykkää siitä että kuuntelen edes normaalin puheen voimakkuudella tv tai musiikkia, varmaankaan mitään ei saisi hänen asuntoonsa kuulua... Mutta se on mielestäni aikalailla mahdottomuus huonosta äänieristyksestä johtuen koska kuuluu veden laskemiset, pyykkikoneen käyttö jne. Enkä varmasti aio antaa kiusaajalle periksi, saa nähdä mihin se sitten johtaa, ihan periaate kysymys.
Jos hän olisi normaali ihminen niin olisi tullut keskustelemaan, laittanut lapun tai valittanut isännöitsijälle ja isännöitsijä ratkaisee tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se musiikin ja television huudattaminen!
Tämä on taas yksi piirre mitä vihaan ihmisissä. Lapsille opetetaan että ketään ei saa kiusata, mutta aikuiset sitten hyväksyy naapurin kiusaamisen jos naapurin elämäntavat ärsyttää vaikka ei sinäänsä ois tehnyt mitään väärää.
Tätä en ymmärrä! Ristiriitaista. Kertoo että monella kpäinen luonne.
Ap tietysti ajanut alapuolella asuvan naapurinsa hulluuden partaalle kantapäiden jyskyttämisellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huudattanut koska normaalin puheen voimakkuudella kuuntelen. Mutta sulle varmasti kaikki sellainen on huudattamista mikä kuuluu sun asuntoosi, vaikka naapuri ei tekisi erityisen kovaäänisesti asioita, et ota huomioon että kaikki tämä johtuu vain huonosta äänieristyksestä!
Jos salaisin jotain ja kokisin tekeväni jotain väärin, en olisi esimerkiksi valmis sotkemaan isännöitsijää asiaan.
Jos naapuri metelöi, tehkää valitus isännöitsijälle. Kostotoimet voivat saada teidät itsenne syytettyjen penkille.
Miksi oletat, että naapurista kuuluvat äänet ovat jotenkin yhteydessä sun tekemisiin?
Mitenkä jyskytetään kantapäitä? en ole kenenkään ihmisen nähnyt edes ulkopäillä kävelevän kantapäillä! pienestä voi ihmisen pää mennä sekaisin jos menee sekaisin toisen askeläänistä ja silloinkin pitäisi olla syyttäminen huonoa äänieristystä kohtaan jos normaalit askeleet kuuluu naapuriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huudattanut koska normaalin puheen voimakkuudella kuuntelen. Mutta sulle varmasti kaikki sellainen on huudattamista mikä kuuluu sun asuntoosi, vaikka naapuri ei tekisi erityisen kovaäänisesti asioita, et ota huomioon että kaikki tämä johtuu vain huonosta äänieristyksestä!
Jos salaisin jotain ja kokisin tekeväni jotain väärin, en olisi esimerkiksi valmis sotkemaan isännöitsijää asiaan.
Tietysti! Ja siitä kostoksi meluan tietenkin niin, että kaikki naapurit häiriintyvät! Oppivatpa olemaan!
Tarkoitin siis etten ole kenenkään nähnyt edes ulkona kävelevän kantapäillä!
Se olisi aika huvittavan näköistä :)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tehnyt kotonani ihan tavallisia asioita kerrostalossa, kuuntelen 1-2h musiikkia tai tv:tä päiväsaikaan normaalin puheen voimakkuudella ilman kuulokkeita ja sehän on säännöissä sallittu vaikka olisi huono äänieristys. Säännöt ja laki on tehty sitä varten että ne erottelee mikä on oikein ja väärin.
Naapurissani on ilmeisesti narsisti, joka on alkanut pitämään melua kostoksi 24h, yrittää kai savustaa minut kotoani pois koska ei pidä elintavoistani...
Ja tämä ei herätä minussa muuta kuin vihaa. Halveksun syvästi kiusaamiseen taipuvia henkilöitä. On eri asia kuunnella musiikkia omaksi ilokseen kuin alkaa tahallisesti häiritsemään naapuria melulla. Jos olisi tullut asiallisesti keskustelemaan, oltaisiin löydetty ehkä molempia tyydyttävä kompromissi, mutta sen sijaan hän haluaa lietsoa aikaiseksi katkeran vuosia kestävän naapuririidan.
Siis sinä pidät kotonasi meteliä, mutta kauhistelet naapuria, joka tekee samoin ja kaiken lisäksi oletat, että se meteli liittyy sinuun.
Oletkohan pyörinyt liikaa oman napasi ympärillä?
Naapuri on huutanut suoraan että lopeta nyt s a a t a n a se musiikin soittaminen ja hänellä menee hermo myös kun käytän pesukonetta... pakko sanoo että pelkään hitusen kyseistä tapausta.
Sieltä kämpästä kuuluu muutenkin ihme mölinää.
Eikä ottanut heippalapusta opikseen, meno jatkuu samanlaisena!
Niin mä opettelen tässä nyt elämään tämän 24h äänimaailman kanssa joita naapuri tuottaa :)
Kerrostalo elämän ihanuuksia kun naapuriksi sattuu kpää <3
Joka ei muista paljon välitä, tykkää kiusata, ei ole valmis neuvottelemaan.
Vihaan tuommoista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä pidät kotonasi meteliä, mutta kauhistelet naapuria, joka tekee samoin ja kaiken lisäksi oletat, että se meteli liittyy sinuun.
Oletkohan pyörinyt liikaa oman napasi ympärillä?
Tavallinen elämä muuttuu kerrostalossa meteliksi?
Ja siis erotuksena se että naapuri pitää meteliä 24h ja minä 1-2h päiväsaikaan. Hän ei kunnioita edes hiljaisuusaikaa!!!
Kanta-astuja on naapuri suoraan helvetistä.