Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän ärsyttää hotelliaamiaisissa se, että kahvikupit ja kahvit on katettu pöytään

Vierailija
03.07.2006 |

mutta tarjoilijat EIVÄT EHDI kattaa pöytä sitä mukaan kun asiakkaat vaihtuvat. Siinä sitten istut ILMAN kahvikuppia, kahvia, puhtaita veitsiä ja haarukoita. Ja puhtaita kuppeja ja veitsiä ei ole missään saatavilla. Eikä kahvia. Tosi ääliötä

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan tuo kahvikupit ja kahvit pöytään juttu. taidankin seuraavalla kerralla laittaa palautetta hotelliin kun näin käy. Minä menen aamiaiselle silloin kun haluan ja en mene kukonlaulun aikaan vain sen takia että saisin kahvikupillisen !!!

Vierailija
2/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa asiasta ympäri kyliä ja nettiä eikä vaadi palvelua paikan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, että palvelu pelaa aamiastiloissa loistavasti!

Vierailija
4/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli sama tilanne. Tarjoilijat eivät pysyneet perässä, mihin pöytään tuli uusi asiakas ja minäkin jouduin olemaan ilman kahvia ja sellaista ruokaa johon tarvitsi veistä tai haarukkaa. Ja tarjoilijoita ei näkynyt eli en voinut edes pyytää ns. palvelua

Vierailija
5/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse yövyn 1-2krt/kk Kämpissä eikä ikinä ole ollut tuollaista.

Vierailija
6/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä menen töihin yleensä vasta kello 9 jälkeen eli olen aamiaisella suht koht myöhään....

Vierailija
7/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla olen itsekin siihen enemmän törmännyt, mutta ihan viime vuosina tavannut Suomessakin. Suomessa homma ei tosiaan toimi, kun työvoima on liian kallista, jotta sitä olisi riittävästi.

Vaikka jenkkilän tippisysteemi on mielestäni muutoin ihan älytön - tykkään todellakin enemmän siitä, että laskun loppusummaa ei tarvitse itse arpoa - niin ainakin siellä saa reipasta palvelua. Ravintolat viitsivät palkata riittävästi henkilökuntaa, kun kiinteät kulut ei nouse kamaliksi.

Vierailija
8/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun homma ei toimi, miksi hotellit eivät laita " pöytiintarjoilun" lisäksi kahvikuppeja, veitsiä, haarukoita tarjoille ?? siitä voisivat ottaa ne jotka eivät jaksa odottaa puolta tuntia pöytien siivousta

Vierailija
9/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivalla meriaamiaisella on pöytiin katettu kahvit ja kupit,mutta jos et juo kahvia niin teen/ kaakaon saa hakea itse ja niitä kuppeja on siellä pöydällä. en tiedä onko hotelleissa samoin,mutta jos on niin eiköhän sen kupin vois hakea itekin

Vierailija
10/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuola valuen*

Vierailija
11/21 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

laivalla meriaamiaisella on pöytiin katettu kahvit ja kupit,mutta jos et juo kahvia niin teen/ kaakaon saa hakea itse ja niitä kuppeja on siellä pöydällä. en tiedä onko hotelleissa samoin,mutta jos on niin eiköhän sen kupin vois hakea itekin

Vierailija
12/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itavallassa, Italiassa, Portugalissa, Englannissa, joissa olen tänä vuonna matkustanut, on kaikissa tuo tyyli hotelleissa. Ymmärrän hyvin, että ärsyttää.

Vierailija
13/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Torni, Radisson SAS Plaza, Holiday Inn center jne toimivat näin. Aamiainen on noutopöydässä, MUTTA kahvikupit ja haarukat ja veitset katetaan aina pöytään, samoin pieni kahvikannu. Ja porukkaa vaihtuu niin nopeasti etteivät tarjoilijat ehdi kattaa pöytä uudelleen. Siinä istut edellisen asiakkaan käytetyn veitsen ja kahvikupin kanssa. Ja tarjoilijaa ei näy missään. Ei myöskään puhtaita kuppeja ja veitsiä.

Vierailija
14/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osa tarjottavista loppuu ennen kuin ruokailu.

Vierailija
15/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noutopöydässä oli aamiainen silloin (ja kyllä, liian vähän meitä oli usein töissä, se oli tuskanhikistä hommaa usein.)

Vierailija
16/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

esim. Torni, Radisson SAS Plaza, Holiday Inn center jne toimivat näin. Aamiainen on noutopöydässä, MUTTA kahvikupit ja haarukat ja veitset katetaan aina pöytään, samoin pieni kahvikannu. Ja porukkaa vaihtuu niin nopeasti etteivät tarjoilijat ehdi kattaa pöytä uudelleen. Siinä istut edellisen asiakkaan käytetyn veitsen ja kahvikupin kanssa. Ja tarjoilijaa ei näy missään. Ei myöskään puhtaita kuppeja ja veitsiä.

Vierailija
17/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos lähtee lomalle, niin ei halua herätä kukonlaulunaikaan vain saadakseen puhtaan kahvikupin eteensä. Kyllä tarjoilun pitää pelata, koska ASIAKAS MAKSAA SIITÄ.

Vierailija
18/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei paljoa auta jos henkilökuntaa ei ole riittävästi

Vierailija
19/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noutopöydästä kaiken. Me täytimme noutopöytää ja keräsimme likaisia astioita.

Vierailija
20/21 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuka tahansa ohikulkija ei voi tupsahtaa aamiaiselle kadulta ilmaiseksi, kuten itse tein opiskeluaikoinani ;)