Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tavannut miestä joka opiskelee naisen rahoilla

Vierailija
28.04.2020 |

En minäkään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen jopa elänyt sellaisen kanssa.

Vierailija
2/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut, mutta monesti kyllä toisinpäin. Ei ihme että naiset ovat koulutetumpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni. Yliopisto-opinnot kestivät 15 vuotta, viimeisestä 10 vuodesta ei saanut enää opintotukea. Edes kavereilleen ei kertonut elävänsä minun siivellä enkä minäkään olisi saanut siitä kertoa hänen mielestä kenellekään.

Vierailija
4/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko käy töissä, nainen tekee lapsia ja opiskelee. sitten ero jossain vaiheessa.

Vierailija
5/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kuullut. Toisin päin olen kyllä nähnyt eli nainen on opiskellut ja mies on kustantanut pitkälti elämäisen

Vierailija
6/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tunnen sellaisen.

Vierailija
7/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni. Ja myöhemmin hän tuki minua kun minulla oli rahavaukeuksia.

Niin se menee, paitsi itsekeskeisillä ihmisillä jotka ovat heti ottamassa eroa.

Vierailija
8/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vaan tiedä. Mun anoppi ja appiukkokin luulee kai vieläkin, että minä tässä gold diggaan. Me on eletty yhdessä 25 vuotta. Aluksi oltiin molemmat opiskelijoita, mutta minä kävin töissä opintojen ohella ja elätin meitä. Myöhemmin mies oli työttömänä ja taas minä elätin. Nykyään mies on vapaaehtoisesti poissa työmarkkinoilta, minä tienaan. Silloinkin kun mies on ollut töissä, minä olen tienannut enemmän.

Vierailija
9/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehet että naiset jättävät asian kertomatta ja selittelevät muuta silloin kun näin on, siksi ette ole kuulleet.

Vierailija
10/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku opiskelee äitinsä rahoilla ainakin. Sehän on tavallaan mies naisen rahoilla ;) Ei pitäis haitata ketään, jos raha liikkuu perheen sisällä. Jokaisen oma asia, siinä ei kenenkään veronmaksajan rahoja ainakaan kuluteta.

Vierailija
11/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tunnen tällaisen pariskunnan ihan henkilökohtaisesti. Mies opiskeli insinöörin paperit itselleen ja on nyt vakitöissä (huomattavasti aiempaa parempipalkkaisessa hommassa). Ja tiedä, että eivät ole ainoita. 

Vierailija
12/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kun pelaisi lapsen kanssa jalkapalloa ja antaisi hänen voittaa että tulee hyvä mieli.

Vierailija
13/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni. Lisäksi kirjoitin teoriaosuuden sen lopputyöhön alasta, josta en tiennyt mitään ennen kuin luin ne lähteet, jotka se oli hommannut. Kuulemma oli niin vaikeaa tuottaa tieteellistä tekstiä. Sai vielä erityiset kehut siitä osuudesta. Joo, olin nuori ja tyhmä ja kusipään manipuloima.

Vierailija
14/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun en saa nimeä päähän. Tamperelainen entinen kokoomusedustaja, opiskeli vaimon tienaamilla rahoilla varatuomariksi. Viisi lasta ja erosi sitten kun omaa menstystä alkoi tulla.

Vierailija
15/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni, rahat ovat aina olleet yhteisiä, jo 33 vuotta.

Vierailija
16/24 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni opiskeli ja minä olin töissä, sitten toisinpäin. Kätevää näin, ei ole opintolainoja hoidettavana.

Vierailija
17/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni opiskelee minun rahoillani. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
18/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sellaisen kanssa.

Minä meitä elätän.

Vierailija
19/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Isäni.

Vierailija
20/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eräs entinen työkaverini. Mies oli opiskellut alaa jossa oli kova työvoimapula, lähti töihin erääseen menestyvään kansainväliseen firmaan ennen gradua. Oli siellä vuosikausia töissä, mutta harmitteli gradun ja valmistumisen puutetta. Sopivat avovaimon kanssa, että vaimo elättää gradun teon ajan. Irtisanoutui töistään. Sillä välin ala koki ison laman ja firma vähensi valtavasti työntekijöitä. Gradu venyi ja venyi. Vaimo elätti edelleen. Viimeksi kun tavattiin, niin mies oli tehnyt gradua ehkä kymmenen vuotta ja vaimo kävi töissä.