Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan tavannut miestä joka opiskelee naisen rahoilla

Vierailija
28.04.2020 |

En minäkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Tapasin hänet noin 15 vuotta sitten. Nyt hän nukkuu tuolla meidän yhteisessä makuuhuoneessamme. 

Vierailija
22/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan montakin tapausta. Osa opiskeli ja osa taas, noh, "opiskeli". Ei tehnyt tiukkaa eikä käynyt itsetunnolle olla puolison elätettävänä yhdellekään näistä sankareista. Joku jopa valmistui ja onnistui pääsemään töihin. Osa nukkui puoleen päivään, lähti herättyään kaljakuppilaan ja sitä rataa. Vuodesta toiseen sama kuvio. Osa teki klassiset temput eli kun tutkinto oli valmis sai elättäjä jäädä. Lennä saa vaihto tuoreempaan ja patemmin uuteen imagoon sopivasn muikkeliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma mieheni. Elätin häntä opiskeluaikoinamme käymällä kesä- ja viikonlopputöissä. Mieskin yritti joinakin kesinä tehdä kesätöitä, mutta motivaatio ei ollut kohdillaan. Hän päätyi aina lopettamaan hommat viimeistään parissa viikossa ja ryypiskelemään kavereiden kanssa loppukesän. Kerran häippäsi töistä ekalla lounastauolla, eikä palannut! Minä taas otin jopa opintolainan. Näin meni viitisen vuotta. Ihme kyllä hän valmistui, raitistui, sai hyvän työpaikan ja nykyään viimeiset 10 vuotta on tuonut perheeseen enemmän rahaa kuin minä.

Vierailija
24/24 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies eli ja opiskeli täysin minun elatuksessani (ja asunnossani - sekä pariksi vuodeksi maksoin MYÖS opiskelukämpän vuokran toisella pakkkakunnalla!) 8 vuoden ajan, eli maisteriksi ja tohtoriksi asti.

Sitten mies lähti, otti eron ja nai toisen.

:(