Huomenna on Kelassa sovittu tapaaminen ja vien mukanani työkyvyttömyyseläkehakemuksen.
Olen aika varma, että hakemus menee läpi ja minulle myönnettään pysyvä eläke, vaikka ikää on alle 30 vuotta ja olen fyysisesti ja psyykkisesti täysin terve.
Olet näet harjoitellut etukäteen fraaseja ja hokemia. Olen värjännyt tukan mustaksi ja hankkinut ruskeat piilarit. Kävin kaupasta ostamassa tuliterän valkoisen HH-purjehdustakin, mustat lakerikengät on kiillotettu sekä liivit on hankittu kauluspäidan päälle. Lisäksi mustiin pukuhousuihin olen silitysraudalla tehnyt hyvät prässit.
Kommentit (5)
Mulla on hyvä fiilis sun puolesta, että saat hakemuksen maaliin ja pääset viettämään ikuista vappua.
ei sitä eläkettä kelan tiskillä päätetä.
Täytit siis 18 ja kuulut etniseen vähemmistöön joka on asunut suomessa satoja vuosia, saaden aikaan sukujen välisiä sotia?
Tuo on normipäivä kelalla...
Muista laittaa henkselit, niiden lukot pitää vilahtaa liivin helman alta.
"Olen aika varma, että hakemus menee läpi ja minulle myönnettään pysyvä eläke, vaikka ikää on alle 30 vuotta ja olen fyysisesti ja psyykkisesti täysin terve.
Olet näet harjoitellut etukäteen fraaseja ja hokemia. Olen värjännyt tukan mustaksi ja hankkinut ruskeat piilarit. Kävin kaupasta ostamassa tuliterän valkoisen HH-purjehdustakin, mustat lakerikengät on kiillotettu sekä liivit on hankittu kauluspäidan päälle. Lisäksi mustiin pukuhousuihin olen silitysraudalla tehnyt hyvät prässit."
Luulen, että kun näkevät sinut, niin eläke myönnetään jo ennen kuin kahvit on keretty juoda loppuun.