Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee katsomaan Instagram-kuvia ilman että hankkii tilin ja kirjautuu?

Vierailija
28.04.2020 |

Jotain muuttunut, kun keskelle ruutua pomppaa jatkuvasti ikkuna joka pyytää kirjautumaan?

Vai onko tuo esto rakennettu sen takia, kun halutaan että kirjautuneet käyttäjät käyvät klikkaamassa toisten instagramitileille ja kuville lisää rahaa?

Insta-storiesit pääsi näkemään jonkun toisen sivuston kautta joskus, pääseekö kuvat ja kommentit lukemaan?

En halua kirjautua, koska en välitä käydä kommentoimassa kuvia, tykkäämässä kuvista j.n.e. eikä minulla ole mitään halua alkaa omia kuvia sinne postaamaan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella miten ap on kytännyt siellä jotain exän nyxää ja laskenut kateudesta vihreänä kuinka se tuhannella seuraajalla saa niin ja niin monta sataa euroa päivässä ja ajatellut että sinä et kyllä sille rahaa anna etkä klikkaa yhtään kuvaa. :D Nyt sitten et oo voinut kytätä moneen viikkoon ja ahdistus ja uteliaisuus on valtava ja pakko haukkua koko insta pystyy. Sen tilalle vaan on saatava parempi kyttäyssovellus.

APtä ei kiinnosta miehen exät, omat exät eivätkä muutkaan exät. Eikä kenenkään ruumiinosat, kiitti vaan.

AP haluaisi ihan vaan avata ulkomaisten käyttäjien kuvat ja nähdä niiden alla esim. ruokareseptit, nähdä muotikuvien vaatteiden ostopaikkoja ja selvityksiä kokoluokituksista ja muuta vastaavaa.

No miksei sitten voi tehdä sitä tiliä, vaan jotenkin salaa yrittää vakoilla? Ei sitä ole edes pakko tehdä omalla nimellä.

Vierailija
22/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs suomalainen huulitäytetty mini-donatella bloggaaja ja instagrammaaja vaikuttaa ostaneen seuraajia, koska sillä oli kuva jossa AITOA turkista päällä, ja yllättäen joku 10 tuhatta käyttäjää oli käyneet TYKKÄÄMÄSSÄ sellaisesta kuvasta!

En usko että Suomesta löytyy kymmenen tuhatta turkisfania jotka menis ikinä tykkäämään sellaisesta, kun suomalaisten kommentit oli sitä luokkaa siitä turkiksen käytöstä!

Kiinalaiset tykkää sellaisista turkeista, tai sellaiset jotka on ostettu ulkomailta massana tykkäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo sinä ap mitään reseptejä ja julkkisten tilejä katso. Silloin sulla ei ois nimittäin mitään ongelmaa luoda omaa tiliä sinne. Sulla on ongelma siksi että pelkäät että jos katsot omalla tilillä, niin vahingossa tykkäät eksien kuvista tai näyt niille muuten että oot katsonut.

Vierailija
24/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo sinä ap mitään reseptejä ja julkkisten tilejä katso. Silloin sulla ei ois nimittäin mitään ongelmaa luoda omaa tiliä sinne. Sulla on ongelma siksi että pelkäät että jos katsot omalla tilillä, niin vahingossa tykkäät eksien kuvista tai näyt niille muuten että oot katsonut.

Tuskin minun eli APn exillä mitään tilejä on, olen 51v! Minun exät ovat minua vanhempia ja yksi taitaa olla kuollut! Minä teininä te oikein minua pidätte? :D Kiitos siitä, mutta ikävä tuottaa pettymys.

Vierailija
25/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gramho

Insta stories

Loistavaa! Kiitos näistä.

Vierailija
26/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eihän siellä pitäis näkyä että kuka katsonut, vaikka ois kirjautuneena??

Vierailija
27/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla menee seuraajat yli 10 000, saavat rahaa kuvista.

Siksi monet ostaa niitä tekaistuja seuraajia. Moni somettaja jäänyt siitä kiinni.

Vierailija
28/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luo vaan oma tili. Mulla on yritystili, kun sen voi valita kuka vaan, niin oon mä jo nähnyt että sä käyt siellä kyttäämässä. Sun ip stalkkaa joka paikassa, blogissa ja instassa. Monta kertaa viikossa.

Vierailija
29/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella miten ap on kytännyt siellä jotain exän nyxää ja laskenut kateudesta vihreänä kuinka se tuhannella seuraajalla saa niin ja niin monta sataa euroa päivässä ja ajatellut että sinä et kyllä sille rahaa anna etkä klikkaa yhtään kuvaa. :D Nyt sitten et oo voinut kytätä moneen viikkoon ja ahdistus ja uteliaisuus on valtava ja pakko haukkua koko insta pystyy. Sen tilalle vaan on saatava parempi kyttäyssovellus.

APtä ei kiinnosta miehen exät, omat exät eivätkä muutkaan exät. Eikä kenenkään ruumiinosat, kiitti vaan.

AP haluaisi ihan vaan avata ulkomaisten käyttäjien kuvat ja nähdä niiden alla esim. ruokareseptit, nähdä muotikuvien vaatteiden ostopaikkoja ja selvityksiä kokoluokituksista ja muuta vastaavaa.

No miksei sitten voi tehdä sitä tiliä, vaan jotenkin salaa yrittää vakoilla? Ei sitä ole edes pakko tehdä omalla nimellä.

Tein kerran pakosta koulutehtävää varten tekaistun instatilin, niin heti alkoi tulemaan ehdotuksia tutuista ja ilmeisesti miehen naisystävistä... Todella ahdistavaa. Sehän piti varmistaa puhelinnumerolla, joten tulee ehdotuksia kaikki joille olen whatsupista viestiny ja näiden ystävät ja facet ym...

Vierailija
30/35 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein kerran pakosta koulutehtävää varten tekaistun instatilin, niin heti alkoi tulemaan ehdotuksia tutuista ja ilmeisesti miehen naisystävistä... Todella ahdistavaa. Sehän piti varmistaa puhelinnumerolla, joten tulee ehdotuksia kaikki joille olen whatsupista viestiny ja näiden ystävät ja facet ym...

Ei oo pakko varmistaa puhelinnumerolla. Mulla on itsellä kolme tiliä ja vain yhden olen tehnyt niin että tutut on löytäneet sen.

Vierailija
31/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä kunnon ullataalasmaa, kun tietää jopa sivustotkin joilla voi katsoa storyjakin kirjautumatta.

Senhän kaikki tietää, kun täällä ollut siihen storyyn linkkiä moneen kertaan, monissa eri ketjuissa.

Vierailija
32/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuokin on suoraan sanottuna kyttäysohjelma jos sinne eksyy?

Kun mietin sitä miten ystäväni meni katsomaan oman facebookinsa kautta instagramiaan, niin instagramiin tilille ilmestyi hänen oikea nimensä tunniksi ainakin! Kaikkien nähtäville, koska hänkin näki sellaisten käyttäjien oikeita nimiä jotka eivät olleet aiemmin näkyneet!

Sen jälkeen meni Youtubeen katsomaan jotain, niin sinne reunaan alkoi ilmestyä mainoksia niistä nettikauppayrityksistä joista oli tilannut tuotteita viikon sisään!

Vierailija
33/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coronan takiako tähänkin on taas tultu? Leviääkö virus instan kauttakin? : ))))

Vierailija
34/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako instajulkaisija rahaa jokaisesta kuvan katsomisesta?

Joo, aina paukahtaa kymppi tilille, kun joku katsoo mun koirakuvaa.

Perusta kennel, niin ei tarvitse laittaa aamuisin enää kelloa soimaan.

Vierailija
35/35 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttävä uudistus. Eikä pelkästään siksi, ettei pääse katsomaan *ihkujen* julkkisten profiileja, vaan koska itse tutkin yleensä myös yritysten tilejä, jos olen kiinnostunut tuotteista tai suunnittelen hankkivani jotain. Nyt jos haluat nähdä kuvan vaikka jostain valaisimesta firman instassa, niin et pääse ilman kirjautumista selaamaan julkaisuja niin pitkälle että löytäisit etsimäsi, etkä pääse edes katsomaan koko kuvaa.

Onkohan tätä mietitty ihan loppuun asti? Aika moni firma kuitenkin on somessa markkinointimielessä. Mitä pointtia olla siellä, jos asiakkaat eivät pääse helposti katsomaan kuvia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan