Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, josta varatutkin sekoavat

Vierailija
28.04.2020 |

Millaiset piirteet yhdistävät näitä naisia, joiden takia jopa ne "kunnolliset perheenisät" ovat valmiita jättämään vaimonsa?
Tiedän yhden tällaisen naisen ja on kyllä mukava tapaus, harrastukset aika valtavirrasta poikkeavia ja kauniskin on, muttei mikään perinteinen missityyppi vartaloltaan. Ennemmin sellainen persjalkainen ja pienirintainen sekä lyhyt. Kasvoiltaan kuitenkin kaunis ja ehkä hieman persoonallisen näköinen.

Kommentit (324)

Vierailija
1/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELPPOUS

Vierailija
2/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että joku itseriittoisuus ja hyvä (teeskennelty) itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan helppoudella? Helppo luonne vai heti valmiina hyppäämään sänkyyn? Ei ainakaan tämä minun tuntemani henkilö.

Vierailija
4/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot bosat

Vierailija
5/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha lol mitä kateellisten naisten panettelua.

Vierailija
6/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitetaan helppoudella? Helppo luonne vai heti valmiina hyppäämään sänkyyn? Ei ainakaan tämä minun tuntemani henkilö.

Kumpikin. Esimerkiksi yksi tuntemani tyttö on suosittu koska on todella alistuva, suostuu kaikkeen mitä ehdottaa.

Vierailija
7/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ap kuvaus itsestään...

Vierailija
8/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavirraedta poikkeava. Keskustelee ja hymyilee niin että miehelle tulee hyvä mieli. T mies

Vierailija
9/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä taiteelliset persoonallisen kauniit naiset viehättävät miehiä koska ovat harvinaisia. Valtavirrasta poikkeavia harrastuksia, tunneälykkyys.

Vierailija
10/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tietämäni nainen: isot rinnat, iso hymy, flirttaileva asenne, itsevarmuus, ei häpeile "vikojaan" lainkaan, vaan on häpeilemättömästi oma itsensä, erinomaiset sosiaaliset taidot.

Vierailija
11/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton, kaunis ja treenattu nainen. Miehiä jonoksi asti.

T. N27

Vierailija
12/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että "vika" on niissä perheenisissä. Mitä itse tunnen ilmiötä, niin polyamorisuus on yllättävän yleistä mutta tabu. Ja ymmärtämätön tuon, että ei ole helppoa yrittää olla jotain muuta mitä oikeasti on.

Minua yritti monikin varattu kun olin sinkku. Olin urheilullinen, laittautua ja kaunis, mutta kauniita tyttöjä on nuorissa naisissa kaksitoista tusinassa. Ei siihen tarvitse olla erikoinen.

Vierailija
13/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä taiteelliset persoonallisen kauniit naiset viehättävät miehiä koska ovat harvinaisia. Valtavirrasta poikkeavia harrastuksia, tunneälykkyys.

Lisään: peroonallinen musiikkimaku. Cheek, Sanni, Evelina turn off.

Mies

Vierailija
14/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla ap kuvaus itsestään...

Ei ole. Olen seurannut tällaista tuttavaa ja miesten ihastumisia sivusta ja kun en itse näe hänessä mitään niiiiiiiiin upeaa, että avioliittokin voidaan hänen takiaan purkaa, niin en vain ymmärrä.

Vierailija
15/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELPPOUS

Kyllä se helppous yhdistää näitä "kunnollisia" perheenisiä, jotka tuosta vaan lähtee näiden naisten matkaan.

Vierailija
16/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että "vika" on niissä perheenisissä. Mitä itse tunnen ilmiötä, niin polyamorisuus on yllättävän yleistä mutta tabu. Ja ymmärtämätön tuon, että ei ole helppoa yrittää olla jotain muuta mitä oikeasti on.

Minua yritti monikin varattu kun olin sinkku. Olin urheilullinen, laittautua ja kaunis, mutta kauniita tyttöjä on nuorissa naisissa kaksitoista tusinassa. Ei siihen tarvitse olla erikoinen.

Kyllä se vika on parisuhteen dynamiikassa. Huono parisuhde. Rakastunut ei ihastu toisiin.

Vierailija
17/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jonka harrastuksiin kuuluu musiikkiharrastukset, maalaus, valokuvaus, piirtäminen. Tää mies on polvet heikkona.

Vierailija
18/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen Suomessa. Tekee itsensä tykö.

M55

Vierailija
19/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattisuus ja lämminhenkisyys kaunistaa naista. Kailotus, rämäpäisyys ei kiinnosta.

Vierailija
20/324 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäniloiselta vaikuttava