Paljonko maksaisit toimivasta rokotteesta nyt?
Kommentit (23)
Saisinkohan sen riskiryhmäläisena ilmaiseksi, niinkuin kausi-influenssarokotteen? Voisin osallistua myös rokotetutkimukseen.
En euroakaan. En ottaisi näin nopealla aikataululla kehitettyä rokotetta vaikka siitä maksettaisiin minulle.
En pystyisi esim 100e/rokote maksamaan, sillä kaksi aikuista ja kolme lasta. 50e/rokote menisi. Elämme kädestä suuhun ja hätävarapuskuri on pienen puoleinen, joten sieltä 500e raastaminen ei olisi suotavaa.
En senttiäkään! Enkä ottaisi ilmaiseksikaan.
En usko rokotetta tulevan koskaan.
No riippuu vähän, että mistä rokotteesta on kysymys.
Mäkin maksaisin varmaan sen 10000e. Olisi vähän hommia hoideltavana.
Likviditeettiä mulla on noin 35 000 €, joten ainakin sen vaikka heti ja epäröimättä.
Vierailija kirjoitti:
En usko rokotetta tulevan koskaan.
Rokotetta mihin? Aidsiin, malariaan, ebolaan, koronaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko rokotetta tulevan koskaan.Rokotetta mihin? Aidsiin, malariaan, ebolaan, koronaan?
Ja jos koronasta (covid-19) on kyse, niin siihen ei tulla koskaan saamaan toimivaa rokotetta, koska sairastamallakaan ei saa pysyvää immuniteettia sitä vastaan.
Ajatella, että ottaisi rokotteen koronaan ja maksaisi siitä tuhansia euroja. Ja seuraavana päivänä jäisi auton alle.
0 enkä yhtään enempää. Miksi ihmeessä pitäisi maksaa?
No en yhtään, vaikka olisi 100% varmasti toimova ja turvallinen. Mitä minä sillä tekisin, kun todennäköisyys että sairastuisin on noin 1/100000.
Jos tietäisin sen olevan ehdottoman turvallinen ja antaisi täyden suojan loppuelämäksi- 20 000.
Ehkä 3000 euroa, mutta varmaan enemmänkin.
5 euroa.