Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: uskotteko saavanne niin paljon lapsia kuin haluaisitte?

Vierailija
03.07.2006 |

Tuossa toisessa ketjussa moni haaveilee isoista perheistä, 3¿4, jopa 5 lapsesta. Kuitenkin keskimääräinen lapsiluku on muistaakseni vajaa 2.

Luuletteko, että saatte niin monta lasta kuin haluatte? Vai tuleeko tielle esimerkiksi työ, asunnon ja auton tilavaatimukset, oma jaksaminen, ikä...?

Itse haluaisin neljä lasta, mutta luultavasti en ehdi saada kolmea enempää. Ikä tulee vastaan, koska en halua lapsia aivan vuoden ikäerollakaan ja haluan tehdä myös töitä lasten teon välissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ainakin toisen ja mielellään parikin, mutta en saa kun mies kokee että hänen lapsilukunsa on täynnä. :(

Vierailija
2/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea toivon. Nyt on yksi, mutta ikä ja hedelmällisyysongelmat kalliine ja aikaavievine hoitoineen tulee esteeksi varmaan pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten elämä vie, mutta ny on kaksi (2v ja 2kk).. Kaipa sitä seuraaavaa sitten kun taas vauvakuume iskee ..

Vierailija
4/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esteenä, mutta täytyy sanoa, että ei ole aavistustakaan tuleeko sitä kolmatta. Se ei taida olla meidän päätettävissä! Hoitoihin tuskin enää mennään, joten " tulee jos on tullakseen" . Enpä aiemmin olisi koskaan uskonut, että pääsen käyttämään tuota ilmaisua ;) Sen verran onnessamme olemme siitä, että olemme ylipäätään saaneet lapsia!

Vierailija
5/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvusssa on suuria perheitä n. 6-14 lasta on normaali määrä.

Vierailija
6/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä nuori, lapsentekovehkeet todistettavasti kunnossa, kun on jo yksi lapsi, ja olemme valmiita myös adoptoimaan. Itseasiassa suunnitelmissa on myös adoptoida lapsi(a), kunhan talous vakiintuu. Ainahan on mahdollista, että toinen meistä vanhemmista kuolee tai vammautuu vaikeasti, mutta jos elämä muuten menee edes suunnilleen siihen suuntaan, kuin on tarkoitus, niin eiköhän niitä lapsia tule kuten on kaavailtu. :)

Vierailija
7/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että kahteen jää. 1. tuli helpolla, toinen vuoden yrityksen jälkeen. Toisen synnytyksen jälkeen totesin alapääni olevan siinä kunnossa, että kolmas synnytys raatelisi lopullisesti kalustoni; kohdun-, virtsarakon- ja peräsuolen laskeumat. Eli oma kroppa ei taida kestää. Pitää nyt katsoa korjaako aika mitään ja yrityspuuhiin päästään vielä joskus vai oliko se sitten tässä.....

Vierailija
8/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni perheeseemme voisi joskus vielä mahtua neljäskin lapsi, mutta mies ei ole sitä mieltä. On kai menossa piuhojen katkaisuun, en kyllä mitenkään kannusta häntä siihen, mutten kielläkään jos sinne oikeasti menee.

Vierailija
9/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt mies suostuisi siihen ensimmäiseenkään. Yksi km takana neljännellä raskauskuukaudella.

Vierailija
10/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänteen (biologiseen) lapseen ei enää ole mahdollisuutta, koska viimeisessä synnytyksessä kohtu jouduttiin massiivisen verenvuodon takia poistamaan. Mutta ei myöskään tarvitse miettiä ehkäisyä eikä kärsiä kuukautisista:DDDDDD

Vierailija
11/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotaan saavamme tai ainakin toivotaan kovasti :)

3 lasta on nyt. Minä 26v ja mies 31v. Raskaaksi olen tullut joka kerta ekalla kierrolla. Ei keskenmenoja, tuulimunaa tms. 2 tosi helppoo alatietse synnytystä ja no 1 vaikea hätäsektio. Suvussa on isoja perheitä ja muutenkin suht helppoa tämän lasten " tekeminen ja saaminen" .

On kyllä 460m2 talo, joten tänne kyllä mahtuu useampikin mukero :D Olen kotiäiti ja nautin tästä duunista, tämä on mun ura. Ollaan miehen kanssa todella lapsirakkaita ja lasten vuoksi jaksetaan kyllä ihan mitä vain. Autoa varmaan joutuu vaihtamaan johki bussiin, mutta se oliskin vaan rentoo fiilistelyy :)

Vierailija
12/12 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen olisin yhdestäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän