Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt aggressiiviseen käytökseen!

Vierailija
27.04.2020 |

Ja passiivis - aggressiiviseen.

Minua hävettää ja ärsyttää nämä nykyajan tiettyjen nuorten naisten voimakas ja valpas käytös. Nämä nykyajan nuoret naiset ovat vainoharhaisia, epäilevät kaikkien vilpittömyyttä.

Ikävää kun olin kaupan jonossa ja edessä oli jengi ystäviä. 2 miestä ja tämä yks nainen ( hipsteri, feministin näköinen). Mä puoli vahingossa jäin katsomaan yhden miehen tästä joukosta koska olin aivan varma että oli yks tuttu. Tämä nainen huomas heti ja jäi oikein viiltävällä katseella tujottamaan minua ja oikein kehonkielellä viestitti et vedän turpiin jos et lopeta katsomista.

Olen itse 28v/N. Olen aina ollit lempeä, kiltti, oman polun kulkija ja parisuhteessa :(

Mä nyt ihan vilpittömästi kirjoitan että olen niin surullinen ja ihmeissäni! Luuliko se kassajonossa oleva nainen että olen viemässä sen mieskaverit vai mikä?

Mä en yhtään pidä tästä nykyajan naisten aggressiivisesta käytöksestä, harmi että huonostikäyttäytyvät naiset ovat juurikin nämä olevinaan feministi hipit.

Kyllä muiden naisten kanssa olen aina mennyt oikein hyvin toimeen. Jos miestäni tujotettaan niin ei tulisi mielenkään tujottaa vihaisesti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministihippi enkä koskaan käyttäytyisi kuvaamallasi tavalla. Myöskään kukaan lähipiiristäni tai tuttavistani ei näin käyttäytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan