Oispa niin herkullista saada kaupan irtokarkkeja!
Kauhoa ja valikoida kunnon pussi vapuksi, nam. Vaan kun ei kauhota ei, katoaakohan irtokarkit nyt ikuisuudeksi? Samoin kävi irtopähkinöille ja irtopunajuurille ja irtokurkuille. Miten lienee paistopisteet? Meilläpäin on valmiiksi pussitettuna.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oma mies haikaili vähän aikaa sitten irtokarkkien perään. Eilen hän harmitteli, kun maustekurkkujakaan ei ole enää irtomyynnissä, purkkikurkut ei maistu samalle.
Sama kokemus noista irtomaustekurkuista, purkkikurkkuja syö, mutta ei ole yhtään sama makuelämys
Olen ostanut kaupasta irtokarkkia viimeisen kymmenen vuoden aikana ehkä kaksi kertaa. Miksi ostaisin niitä nyt?
Irtokarkit: kaikkea mahdollista klähmää ja rähmää asiakkaiden kätösistä ja lattialta lakaistujen, takaisinlaitettujen pudokkaiden lisäksi muuta lattiasta kerääntynyttä ryönää. Yääähh. Luuletteko tosissanne, että kauppias antaa luvan pudokkaiden roskiin laittoon? Itse ostan mieluummin jonkun ison karkkilootan tyyliin Trolli tai Matador Mix, jos haluan jotain sekoitusta.
Karkkipussin irtokarkkeja kun saisi.
Tai kodin vieressä olleen kiskan. TAI Tapiolan
leffateatterin irtokarkkeja !!!
😍😍😍
Mistä irttareita EI enää saa? Kysyn ihan mielenkiinnosta, koska ei meidän kaupungissa ole niiden myyntiä lopetettu missään kaupassa.
Jos et pääse mihinkään kauppaan missä on vielä irtokarkkeja, tilaa kotiin makeistukusta isoja laatikoita lakumatoja, mansikkaremmejä, kinuskikuulia, vaahtonalleja jne.
Itse en tilaa, koska söisin niitä niin paljon, että tulisin huonovointiseksi eikä minun sen jälkeen enää tekisi mieli niitä, ja lopulta karkit menisivät vanhoiksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hyi, teinit aina syljeksii niihin.
Minua haittaa eniten se että maksullisissa käydessäni on meillä molemmilla maski päässä. Yritä siinä saada sitten pysymään kovana kun tuntuu siltä kuin panisi hammaslääkäriä.
Minä olen ostanut irtokarkkeja ainakin City-marketista ja Lidlistä :)
Ihanaa kun kaikkea ei kielletä!
Kahdella eurolla väyrysiä vapuksi...
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, minneköhän ne kiikutettiin kaupoista? Pitiköhän ne hävittää? Nyt pitää tyytyä joihinkin karkkisekoituksiin, joista osa jää sinne pussinpohjalle..
Myytiin täällä ainakin helvetin halvalla ja enää oli pari karkkia jäljellä laareissa.
Kyllä jokaisesta kaupungista varmasti löytyy kauppa joka niitä Irtokarkkeja myy. Toisaalta mikäli paikkakunnalla on videovuokraamo niin nyt on erittäin hyvä paikka käydä kannattamassa sitä. Eräs videovuokraamoyrittäjä perusteli pärjäämistään nykymaailmassa sillä että hän voi joka tilanteessa taata irtokarkkiensa ja ottimen puhtauden. Kertoi että esimerkiksi syöpään sairastuneita oli käynyt asiakkaana.
(Tapahtuneesta on sen verran aikaa että tuolloin koronasta ei tiedetty vielä mitään)
Meidän S-market Espoossa ei ainakaan myy nyt irtokarkkeja.
Ehkä maalla vielä myydään.
Jännä juttu kun on paikkakunnallisia eroja. Kait se pitää tehdä tutkimusmatka valmissekoituslaatikoihin, huonosti niitä tunnen ehkä joku matadormix? on olemassa. Oppii arvostamaan taas valikoimisen mahdollisuutta eri lailla.