Kokemuksia ns. valemenkoista, jotka runsaat... Puolikas keskenmeno, kaksosraskaus?
Kommentit (3)
tuli muutama päivää ennenkuin ajattelin kuukautisten alkavan runsasta kirkkaanpunaista vuotoa kolme-neljä päivää ja ajattelin etten ole sit raskaana. " Kuukautiset" kuitenkin olivat jotenkin erilaiset , ei oikein kipujakaan ollut. Olin sit kuitenkin raskaana ja selitykseksi olen saanut että olis ollut kaksosraskaus joista toinen tuli pois. Nyt mennään viikolla 25+.
mulle tehtiin rask testi kun menkat olivat kaksiviikkoa myöhässä, neg.
sitten n. kuuden viikon päästä tuli raju vuoto, joka kesti kaksi päivää. sitten meni noin kaksi kuukautta kunnes tein raskaustestin, pos. olin hieman äimänä kun kätilö sanoi minun olevan jo 19 viikolla. terkkari sanoi että vuoto oli ollut " normaalia" välivuotoa... lapsi on nyt 3 v
Mulla siis menkat aina olleet säännölliset ja normaalit (=runsaat), kunnes yhtäkkiä alkoi vuoto kp 19 ja samalla kova vatsakipu, pahoinvointi ja hartiapistos. menin lääkäriin ja minulla paljastui kohdunulkoinen raskaus, joka leikattiin välittömästi. Verta oli jo vuotanut vatsaonteloon ja hb 86. En todellakaan tiennyt olevani raskaana, koska menkat eivät olleet edes myöhässä! Kai ne edelliset menkat ainakin olivat sitten ns. valemenkat...? :O