Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikuisuuskysymys mut miten selviän 5 päivän erosta 1,5 v tyttööni??

Vierailija
03.07.2006 |

Ja onko kukaan selvinnyt? miten lapsi reagoinut kun taas näette? mielenosoitusta? pärjääkö varmasti isin kanssa... (toki pärjää mutta mietin silti surkeana)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat vaan riittävästi kossua niin kyllä se siitä

Vierailija
2/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla koskaan oltu aiemmin yötä erossa. Päivähoidossa on ollut jo jonkin aikaa. Iskän kanssa oli mennyt ihan normaalisti. Pari kertaa oli katsellut mun kenkiä ja kerran vieraan tullessa oli juossut eteiseen:" äiti, äiti" . Ei kuitenkaan sitten itkenyt, vaikka ei ollutkaan äiti. Kun palasin kotiin, niin hali mua kovasti, mutta käyttäytyi ihan normaalisti seuraavat päivät. Mulla oli ikävä... itku tuli, kun palasin kotiin ja näin pikkuisen lentokentällä. Työreissut on niin tylsiä ja ikäviä, että iltaisin kaipailin hotellissa ja soittelin miehelle kuullakseni jokaisen yksityiskohdan. Mutta kaiken kaikkiaan: ei se nyt niin vaikeaa ollut ja hyvin meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun teet koko ajan jotain, et ehdi kaipailemaan. Itse unohdan lasteni olemassa olon, kun painan oven kiinni takanani, kyse on asenteesta, jos on työmatka, niin työt on tehtävä, silloin kun niitä on, jos olet vapaalla, nauti täysillä, muuten menee teidän molempien uhraus hukkaan ja jää puolikkaaksi.

Vierailija
4/4 |
03.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleenkohtaaminem voi olla vaikka minkälainen. Lapsi saattaa syöksyä syliisi ja ei suostu lopettaa halaamista. Tai, hän voi alkaa itkemään ja kiukuttelemaan heti. Tai sitten hän saattaa olla sellainen, ettei mitään erityistä olisi tapahtunutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme